موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

عدم ارسال کد فعالسازی همتا

عدم ارسال کد فعالسازی همتا

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 01 اسفند 1400 ساعت 17:01

آموزش امنیت اینستاگرام

اندرویدزوم 12,نوامبر,2019 رجیستری

کاربران بسیاری با این مشکل روبرو هستند که هزینه عوارض گمرک گوشی خود را جهت رجیستری گوشی مسافری یا غیر مسافری (بدون کد) در سامانه همتا را پرداخت کرده اند ولی همچنان حتی بعد از گذشت چندین روز کد فعالسازی 6 رقمی برای آنها پیامک نشده است. مکررا پیامهای با مضمون “چرا کد برای گوشی من از سمت HAMTA را دریافت نکردم؟ ,یا علت نیامدن کد رجیستری همتا چیه؟” برای ما ارسال میکنند در ادامه سرویسی برای شما تدارک دیده ایم که مشکلات عدم دریافت کد فعالسازی همتا را پیگیری میکند.

با توجه به اعلان رسمی گمرک مبنی بر بسته شدن خدمات آنلاین سامانه رسمی رجیستری از 12 مهر ماه سرویس متوقف گردیده است

  • طبق گفته رسمی گمرک، رجیستری از 12 مهر به بعد در هنگام ورود به کشور با حضور فرد مسافر و تایید مدارکشان صورت میپذیرد. اگر سوال یا مشکلی در رجیستری دارید با پشتیبانی رسمی گمرک 02143891 تماس حاصل فرمایید. (ما مجموعه ای خصوصی هستیم و دسترسی خاصی برای حل مشکلات رجیستری نداریم سوال نفرمایید)
  • اگر در گذشته برای اخذ خدمات هزینه ای به مجموعه خصوصی ما واریز کردید و نیاز به پشتیبانی دارید از طریق ایمیل یا تلگرام به نشانی زیر اقدام کنید در حداکثر 1 روز کاری بررسی میشود.

    پشتیبانی آفلاین ایمیلی

ثبت درخواست و بررسی برای مشکل عدم ارسال کد فعال سازی

سرویس ارسال کد فعال سازی رجیستری

این سرویس فقط برای گوشی هایی در سایت گمرک با پاسپورت مسافری ثبت شده، عوارض گمرکی پرداخت شده ولی اطلاعات IMEI به هر علتی از سمت گمرک برای همتا ارسال نشده است که کد فعال سازی دریافت کنید.

اگر مطمئن هستید در هنگامی که قصد ثبت دستگاه در سامانه گمرک را داشتید مدل دقیق گوشی و مدارک خود را درست وارد و انتخاب کردید (مدل دستگاه باید منطبق با IMEI وارد شده باشد) و هزینه عوارض با موفقیت پرداخت شده ولی صرفا ارسال اطلاعات شما از سامانه گمرک به همتا صورت نگرفته است در این صورت سرویسی توسط اندرویدزوم برنامه نویسی شده است که در هر زمانی با وارد کردن IMEI1 خود مجددا درخواست ارسال به همتا فرستاده میشود در صورت تایید به صورت خودکار و آنی همان لحظه کد را دریافت میکنید. در صورتی که هم مشکلی وجود داشته باشد مشکل را ذکر میکند تا برطرف کنید.

توجه داشته باشید سرویس فوق برای گوشی های که معاف از پرداخت عوارض شدند یا از طریق پست دریافت شدند کارایی ندارد حتما میبایست پرداخت عوارض را به صورت آنلاین از سایت گمرک انجام داده باشید

برای استفاده از سرویس ذکر شده در بالا با پرداخت کارمزد 10 هزار تومان از طریق فرم زیر به صورت خودکار بعد از پرداخت به سامانه متصل خواهید شد.

با توجه به اعلان رسمی گمرک مبنی بر بسته شدن خدمات آنلاین سامانه رسمی رجیستری از 12 مهر ماه سرویس متوقف گردیده است

اگر در گذشته برای این سرویس پرداخت داشتید و نیاز به پشتیبانی دارید از طریق تماس با ما (پشتیبانی ایمیلی) ارتباط برقرار کنید

سرویس فوق یک خدمات از مجموعه خصوصی برای تسهیل روند رجیستری گوشی است.

جمع امتیازها: 12 میانگین: 2.7

همینطور بررسی کنید

آموزش افزودن دستگاه برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از شروع طرح رجیستری گوشی شما …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر