موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت اکانت مجازی

ساخت اکانت مجازی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 12:05

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه ساخت اکانت مجازی در تلگرام

هر شخصی که بخواهد از امکانات تلگرام استفاده کند باید یک شماره یا سیم کارت داشته باشد لذا ورود به تلگرام بدون شماره تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد. ولی حتما نیازی به وجود سیم کارت نبوده و ساخت تلگرام با شماره مجازی هم امکان پذیر می باشد که در این مطلب نحوه ساخت اکانت مجازی در تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد .

شما می توانید برای آشنایی با نحوه ساخت استیکر در تلگرام مبحث آموزش ساخت استیکر در تلگرام و برای اطلاع از چگونگی ساخت و حذف کانال در تلگرام بخش آموزش ساخت کانال در تلگرام را مطالعه نمایید.

مراحل ساخت اکانت مجازی در تلگرام

ابتدا برنامه TextNow را برای اندروید از لینک سایت ایرانی و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

۱. برنامه Textnow را نصب کرده سپس در قسمت بالا Sign up را بزنید. در این مرحله یک ایمیل و رمز وارد کنید و گزینه Create Account را بزنید.

Tazehkar-Telegram-Account-2-min.png

۲. در این بخش باید یک پیش شماره وارد کنید که یا ۹۲۰ و یا ۸۵۰ باشد، ( از کدهای دیگر هم میتوان استفاده کرد ولی پیشنهاد ما این دو کد می باشد ) سپس Continue را بزنید تا شماره شما ساخته شود.

Tazehkar-Telegram-Account-3-min.png

۳. حالا همین شماره را وارد تلگرام خود کنید ( در ابتدا شماره خود ۱+ را وارد کنید ) سپس منتظر بمانید تا کد از برنامه Textnow ارسال شده و این کد را در تلگرام وارد کنید و سپس اکانت خود را بسازید.

Tazehkar-Telegram-Account-4-min.png

Tazehkar-Telegram-Account-5-min.png

نکاتی درباره ساخت اکانت مجازی در تلگرام

بعد وارد کردن کد اگر برنامه از شما درخواست نام کرده است بدانید این شماره جدید می باشد و فقط مربوط به شماست ولی اگر بدون درخواست اسم وارد شد بدانید از قبل کسی این شماره را فعال کرده است ولی به هر ترتیب ورود به تلگرام بدون شماره واقعی را انجام داده اید و تا دهها مرتبه میتوانید اینکار را تکرار کنید.

کسانی که نمیخواهند شماره مجازی مخاطبین تلفن همراه را بگیرد در همون مرحله شروع همانند شکل بالا تیک Sync Contacts را بردارند.

دقت داشته باشید این شماره ها ریپورت هستند وقتی که وارد اکانت مجازی شدید قبل از تبلیغات حتما یک پیغام به دلخواه به یکی از دوستان و یا حتی به آیدی اکانت اصلی خود بفرستید تا مطمئن شوید اکانت ریپورت نمیباشد اگر اکانت ریپورت بود از تلگرام خارج شوید و از شماره بعدی جهت ساخت اکانت مجازی استفاده کنید.

در برخی مواقع هنگام وارد کردن شماره مجازی در تلگرام وارد صفحه ی زیر میشوید:

Tazehkar-Telegram-Account-6.png

این بدین معنی است که برای اولین بار با این شماره اکانت مجازی تلگرام ساخته میشود بعد از وارد کردن مشخصات و ورود به تلگرام اکانت شما ریپورت میباشد نمیتوانید در همان لحظه از این اکانت استفاده کنید و ۵ الی ۷ روز طول میکشد تا از حالت ریپورت خارج شوید.

و شاید در برخی موارد هنگام وارد کردن شماره مجازی در تلگرام وارد صفحه ی زیر شوید:

Tazehkar-Telegram-Account-7.png

این پیغام بدین معنی است که شماره شما مسدود شده و باید از شماره ی دیگه استفاده کنید.

منبع

منبع

4f6a6670bb56fbee430d45e2162cedaa?s=80&d=monsterid&r=g کارشناس

ما در تازه‌کار سعی بر این داریم تا آموزش‌های ساده و کاربردی را برای افرادی که به تازگی وارد دنیای فناوری می‌شوند، ارائه کنیم.

مطلب پیشنهادیTazehkar-Instagram-Group-300x166.jpg

آموزش نحوه ساخت گروه در اینستاگرام یکی از قابلیت های…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر