موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود آخرین ورژن واتس آپ برای آیفون

دانلود آخرین ورژن واتس آپ برای آیفون

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 20 مهر 1400 ساعت 21:00

یادش بخیر! حتما شما هم یادتان می‌آید که زمانی هنوز تلگرام نبود و تقریبا همه از واتساپ استفاده می‌کردند! اما بعد از ارائه شدن تلگرام دیگر واتساپ خیلی کمرنگ‌تر شد تا همین چند وقت پیش که تلگرام فیلتر شد. با این اتفاق خیلی‌ها تصمیم گرفتند که به واتساپ برگردند. البته امکانات جدید واتساپ مثل تماس صوتی بین المللی و … هم بی تاثیر نبوده‌اند. به این دلیل بود که ما تصمیم گرفتیم کامل‌ترین راهنمای دانلود واتساپ را برای شما آماده کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش صفر تا 100 اینستاگرام با آکادمی دیدوگرام استاد شبکه اجتماعی شوید.

در این راهنما دانلود آخرین ورژن واستاپ برای اندروید (Android)، آیفون (ios) و کامپیوتر (windows و Mac) را به همراه لینک مستقیم دانلود برای شما گذاشته‌ایم.

اما قبل از اینکه وارد جزئیات بحث شده و نحوه دانلود واتساپ را یاد بگیریم، کمی در مورد نحوه رشد واتساپ هم بدانیم و ببینیم که این شبکه اجتماعی با این همه سابقه و محبوبیت با چه سرعتی رشد کرده است!

دانلود جدیدترین نسخه واتس اپ برای اندروید (Android)

از آنجایی که تعداد کاربران دستگاه های اندرویدی مثل گوشی و تبلت در کشور ما بیشتر از کاربران آیفون است بهتر است که اول در مورد آن حرف بزنیم. وقتی صحبت از دانلود اپلیکیشن برای اندروید می‌شود دست ما خیلی باز است چون که وبسایت ها و نرم‌افزارهای دانلود اندرویدی خیلی زیاد هستند. اما متاسفانه دیگر به همه این منابع نمی‌شود اطمینان کرد پس باید قبل از اینکه از یک وبسایت دانلود می‌کنیم حتما از امنیت و صحت آن مطمئن باشیم. البته نگران نباشید. ما این کار را به جای شما انجام دادیم و لینک دانلود واتساپ از وبسایت رسمی واتس اپ را برای شما آورده ایم:

دانلود آخرین نسخه واتساپ برای اندروید از وبسایت رسمی واستاپ

فقط کافی است که روی این لینک کلیک کنید. با این کار مستقیما وارد وبسایت واتس اپ می‌شوید و دانلود خودتان را شروع می‌کنید. خبر خوب این است که این وبسایت لوکیشن آی پی شما را تشخیص می‌دهد. یعنی چه؟ یعنی می‌داند که شما از ایران وارد این وبسایت شده‌ایده و به صورت خودکار زبان وبسایت را بصورت فارسی برای شما می‌آورد! حالا که وارد وبسایت شدید روی گزینه “دانلود کنید” کلیک کند تا دانلود واتساپ جدید شروع بشود. بعد از اینکه دانلود شما انجام شد خیلی راحت شماره خودتان را وارد کرده و لذت ببرید!

دانلود آخرین نسخه واتساپ برای آیفون (iOS)

خب من گفتم که چون کاربران اندرویدی تعدادشان بیشتر است بهتر است اول لینک آن را ببینیم. اما این به این معنی نیست که دستگاه‌های اپل کاربران کمی دارند! پس حالا دیگر نوبت دانلود واستاپ برای آیفون و کلا دستگاه‌های اپل است. همانقدر که منبع برای دانلود اپلیکیشن اندروید فراوان است برای آیفون و اپل کم و دشوار است! افرادی که اپل استفاده می‌کنند می‌دانند من چه می‌گویم! اول اینکه از هر وبسایتی نمی‌توان دانلود کرد و اگرهم بخواهید از اپ استور (همان بازار رسمی اپل) دانلود کنید به خاطر تحریم‌هایی که شده‌ایم باز ممکن است به مشکل بخورید.

باز هم یک خبر خوب! اینجاهم ما به فکر شما بودیم و تمام کار گشتن و مطمئن شدن را خودمان انجام دادیم تا شما فقط با چند کلیک ساده واستاپ را آماده به کار روی گوشی خودتان داشته باشید! در اینجا ما از لینک فروشگاه “سیب اپ” (sibapp) استفاده می‌کنیم. سیب اپ یکی از فروشگاه‌های ایرانی است که نرم افزارهای سیستم های اپل را که دانلودشان از اپ استور سخت است به شما می‌دهد.

[academy]

دانلود جدیدترین نسخه واستاپ برای iOS از فروشگاه سیب اپ

برای دانلود واتساپ برای آیفون خودتان فقط کافی است که روی این لینک کلیک بکنید. البته لازم است بگویم که این لینک تنها زمانی کار می‌کند که با گوشی ایفون یا با مرورگر سافاری وارد آن بشوید. در غیر این صورت ارور می‌دهد.

دانلود جدیدترین ورژن واستاپ برای کامپیوتر

واستاپ و کلا هر شبکه اجتماعی همیشه برای سرگرمی و تفریح نیست. بعضی وقت ها لازم می‌شود که برای کسب و کار هم از آن استفاده کرد. یا اصلا دوست دارید واستاپ را هم روی موبابل و هم روی لپ تاپ یا کامپیوتر خودتان داشته باشید تا هر موقع که خواستید از آن استفاده کرده و به فایل های هر دو دستگاه هم دسترسی داشته باشید. اگر اینطور است پس معطل نکنید و واستاپ را برای سیستم خودتان دانلود بکنید!

دانلود آخرین ورژن واستاپ برای سیستم ویندوز

دانلود آخرین ورژن واتساپ برای سیستم مک

دو لینکی که در بالا می‌بینید یکی برای سیستم ویندوز است و دیگر برای سیستم های مک (سسیستم عامل اپل). فقط کافی است که روی این لینک ها کلیک کنید و دانلود شما بصورت خودکار شروع خواهد شد.

دانلود کردید…؟

امیدوارم که این مقاله و این لینک ها برای شما مفید بوده باشند و توانسته باشید که به راحتی آن ها را دانلود بکنید. اگر نظری در مورد این مطلب دارید یا موردی است که من جا انداخته‌ام حتما در بخش نظرات برسانید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر