آموزش امنیت اینستاگرام

شارژ اولیه گوشی سامسونگ a31

شارژ اولیه گوشی سامسونگ a31

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 24 بهمن 1400 ساعت 21:07

b6a53c5d-7554-4b90-8b47-5cd1d87be047-300x250.gif

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه شارژ اولیه باتری گوشی سامسونگ

نحوه شارژ اولیه باتری گوشی سامسونگ: حتما این موضوع برای شما هم پیش آمده است، زمانی که برای اولین بار گوشی سامسونگ خود را خریداری می کنید؛ بخواهید بدانید که برای اولین بار چقدر باید آن را شارژ کنید؟ و تا چه مدت باید در شارژر بماند؟ عموما مدت زمان 8 ساعت را به عنوان شارژ اولیه تمام گوشی های هوشمند در نظر می گیرند. اما آیا واقعا شارژ اولیه می تواند برای افزایش عمر باتری سامسونگ مفید باشد؟ در ادامه این مطلب از سایت رایااستور با ما همراه باشید تا بتوانید بسیاری از پاسخ سوالات خود را در زمینه شارژ اولیه باتری سامسونگ پیدا کنید.

0bee3be2-72c6-428f-a7d7-10669b344713-300x250.gif

باتری سامسونگ برای گوشی، یکی از حساس ترین و مهم ترین اجزای سخت افزاری به حساب می آید. در هنگام خرید گوشی سامسونگ، مهم ترین مسئله ای که به آن توجه می کنید، عمر و سلامت باتری می باشد. عملکرد گوشی شما می تواند به باطری آن بستگی داشته باشد.

معمولا باتری گوشی دارای ظرفیت های متنوعی می باشد. تمام گوشی های هوشمند باتری هایی با ظرفیت مشخص دارند که می توانند تعیین کننده طول عمر و عملکرد بالای گوشی باشند. با توجه به اینکه برای خرید گوشی هزینه زیادی را پرداخت می کنید، خرید یک گوشی با باتری اصل و اورجینال برای شما گزینه اول خواهد بود.



در این مقاله از سایت رایااستور می خواهیم درمورد نحوه شارژ اولیه باتری گوشی سامسونگ برای شما عزیزان به خصوص کاربران گوشی سامسونگ توضیح دهیم. با در نظر گرفتن نحوه صحیح شارژ باتری گوشی سامسونگ، می توانیم مدت زمان بیشتری را از گوشی خودتان استفاده کنید و از سلامت آن مطمئن باشید.

phone13.jpg

روش صحیح شارژ باتری گوشی نو سامسونگ

قبل از اینکه بخواهیم درمورد طریقه شارژ کردن اولیه گوشی سامسونگ، برایتان توضیح دهیم، بهتر است بدانید دلایلی وجود خواهد داشت که می تواند از شارژ شدن گوشی شما جلوگیری کند و همچنین به مرور زمان منجر به خالی شدن باتری گوشی شما می شود. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید طول عمر باتری خود را افزایش دهید.

از جمله مواردی که می تواند روی شارژ نشدن گوشی تاثیر داشته باشد می توانیم به خراب بودن آداپتور، قطعی کابل، خراب بودن شارژر و خرابی باتری اشاره کرد. با بررسی کردن هر یک از این موارد به سریع شارژ شدن گوشی سامسونگ خود توجه داشته باشید.

اگر به تازگی گوشی خود را خریداری کرده اید و نمی دانید برای اولین بار باید چگونه گوشی خود را به شارژ بزنید، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه می خواهیم درمورد مدت زمان شارژ گوشی سامسونگ و همچنین طریقه شارژ گوشی سامسونگ بیشتر برای شما کاربران سامسونگ توضیح دهیم.

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ

معمولا گوشی های جدید و نو برای اولین بار دارای شارژ اولیه 50 درصد هستند. برای اینکه شما بتوانید از عملکرد گوشی خود مطمئن باشید و بدانید که چه میزان می تواند شارژ شود، آن را مجدد به شارژ متصل می کنید. اما این کار تا حدودی اشتباه هست و حتی ممکن است به باطری شما آسیب وارد کند. در هنگام شارژ اولیه اگر نکات لازم را در نظر بگیرد، سالم بودن باطری گوشی شما تضمین شده می باشد.

جالب ترین موضوع درمورد شارژ کردن باتری های سامسونگ این است که شارژ کمتر باتری های لیتیوم یونی و پلیمری نه تنها باعث کاهش عمر باتری نمیشود بلکه منجر به افزایش طول عمر باتری سامسونگ نیز میشود. و این باعث میشود تا در زمان طولانی تری بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین نکات بسیار مهمی در زمینه نحوه شارژ کردن باتری موبایل سامسونگ برای اولین بار وجود دارد؛ از جمله استفاده از شارژرهای اصلی، نگهداری باتری در دمای مناسب، استفاده نکردن از گوشی در طولانی مدت و… که همگی می توانند کمک زیادی در بهبود عملکرد باتری گوشی سامسونگ داشته باشند.امیدواریم که این مطلب از سایت رایااستور که درمورد نحوه شارژ اولیه باتری سامسونگ نوشته شده است برایتان مفید بوده باشد.

phone12.jpg

طریقه شارژ گوشی سامسونگ

هستند هنوز هم افرادی که تصور می کنند، باید پس از خرید گوشی بالافاصله آن را به مدت 8 ساعت به شارژ متصل کنند، اما این کار اشتباه است. چرا که این روز ها باتری هایی که برای گوشی ها استفاده می شوند به صورت لیتیوم یونی و پلیمری هستند و هر کدام از آن ها خودشان دارای ظرفیت مشخصی در همان ابتدا هستند و نیاز به شارژ ندارند.

اگر می خواهید باتری سالمی داشته باشید، سعی کنید در مواقعی که شارژ باتری کمتر از 40 درصد شده از آن استفاده نکنید و در صورت امکان آن را به شارژ متصل کنید. برخی از افراد نگران هستند زمانی که گوشی را به شارژ می زنند بیشتر از زمان تکمیل شدن 100 درصد گوشی را از برق خارج نکنند و برای باطری مشکل ایجاد شود.

توجه داشته باشید که باتری های لیتیومی که این روز ها برای گوشی های هوشمند استفاده می شوند، بهترین نوع باتری هستند. گوشی های هوشمند دارای قالبیتی هستند که به محض تکمیل شارژ به صورت خود به خود متوقف می شوند تا به گوشی آسیب وارد نشود. موارد مهمی که می تواند روی شارژ صحیح گوشی شما تاثیر داشته باشد، استفاده از شارژر اصل گوشی می باشد.

تا زمانی که می توانید به شما پیشنهاد می کنیم از شارژر اصل و اورجینال گوشی خود استفاده کنید و فقط در صورت ضرور از پاوربانک استفاده کنید. قبل از اینکه گوشی شما به 0 درصد برسد و به صورت خود به خود خاموش شود بهتر است آن را به شارژ متصل کنید و قبل از اینکه به 100 برسد آن را خارج کنید که روی عمر و سلامت باتری گوشی سامسونگ شما تاثیر گذار می باشد.

روش هایی برای نگهداری از باتری موبایل سامسونگ

  • استفاده از شارژرهای اصلی گوشی
  • نصب نکردن برنامه های سنگین
  • نگهداری در دمای مناسب
  • کاهش نور صفحه نمایش
  • استفاده کمتر از فست شارژرها

phone14.jpg

مدت زمان شارژ شدن گوشی سامسونگ

بهترین زمان برای شارژ کردن گوشی سامسونگ، زمانی است که گوشی تا حدود زیادی باتری خالی کرده باشد. موارد زیادی وجود دارد برای اینکه باتری گوشی شما خالی شود. سعی کنید در هنگامی که باتری خود را به شارژ متصل می کنید آن را به پشت روی یک سطح صاف و خنک قرار دهید.

توجه داشته باشید گوشی هایی که در مکان ها و فضای های خیلی سرد و خیلی گرم نگه داری می شوند می توانند میزان زیادی باتری را از دست بدهند. همچنین استفاده بیش از اندازه از گوشی یکی دیگر از عوامل خالی شدن باتری می باشد. پس سعی کنید در صورت نیاز بیشتر از گوشی و باتری آن استفاده نکنید.

نحوه شارژ کردن باتری گوشی سامسونگ برای اولین بار

بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند باید پس از خرید باتری گوشی سامسونگ، باید آن را به مدت طولانی در شارژ بگذارند باید بگوییم که این باوری کاملا اشتباه می باشد. زیرا همانطور که می دانید اگر باتری زمان زیادی در شارژر بماند امکان اینکه آسیب های جدی تری به ان وارد شود بسیار زیاد است. پس بهتر است در محدوده درصدی خاصی آن را شارژ کنید تا مشکلی برای آن پیش نیاید.

1111.jpg

زمانی که می خواهید گوشی را به شارژ متصل کنید، بهتر است برای عملکرد بهتر، آن را در حالت پرواز قرار دهید تا بتواند سریع تر نیروی خود را ذخیره کند. توجه داشته باشید که استفاده از کابل مناسب تاثیر بسیار زیادی روی میزان زمان نگه داشتن شارژ دارد. زمانی که گوشی شما به شارژ متصل است بهتر است از آن استفاده نکنید چرا که در این مدت نیرویی زیادی از گوشی خارج می شود و می تواند طول عمر باطری سامسونگ را کم کند.

شارژ اولیه باتری جدید گوشی سامسونگ

هیچ وقت اجازه ندهید گوشی شما به صورت صبح تا شب به شارژ متصل باشد. همچنین سعی کنید همیشه مقداری نیروی ذخیره داشته باشد، یعنی به صورت کامل آن را خالی نکنید و بعدا آن را به شارژ متصل کنید. در این مقاله سعی کردیم تا درمورد نحوه صحیح شارژ اولیه گوشی سامسونگ برای شما توضیح دهیم.

در صورتی که با هر یک از این موارد عملکرد گوشی شما همچنان مانند قبل بود، بهترین گزینه برای شما خرید باتری اصل و اورجینال و تعویض باطری می باشد. شما می توانید برای خرید بهترین و باکیفیت ترین باتری سامسونگ اصل، به فروشگاه اینترنتی رایااستور مراجعه کنید.

%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C.png

%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: rayastor.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون