موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

زود خاموش شدن صفحه گوشی

زود خاموش شدن صفحه گوشی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 13:17

radocentrixwatch700main1133.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

برای بسیاری از ما پیش آمده که در مواقع خاصی، وقتی در حال استفاده از گوشی هستیم به عنوان مثال، در حال خواندن متنی در یک صفحه‌ی وب‌سایت هستیم، یا اینکه مشغول خواندن یک فایل PDF روی گوشی خود هستیم صفحه نمایش گوشی خاموش میشود. خوشبختانه امکان اینکه بتوانید مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش گوشی‌های اندروید را تغییر دهید وجود دارد، یعنی میتوانید تعیین کنید که پس از چند ثانیه لمس نکردنِ صفحه‌ی گوشی، صفحه خاموش شود. در اکثر گوشی‌های اندروید این مقدار بین چند ثانیه (معمولا از ۱۵‌ثانیه) تا چند دقیقه (تا حدود ۳۰‌دقیقه) قابل تغییر است و میتوانید آن را روی هر مقداری که میخواهید تنظیم کنید. البته ممکن است این مشکل برای عده‌ای از کاربران به صورت بر‌عکس اتفاق بیفتد، یعنی اینکه کاربرانی که سریع‌تر کارهای خود را با گوشی انجام میدهند، یا متن‌ها و SMS‌های خود را میخوانند، احساس میکنند که صفحه نمایش گوشی آن‌ها زیادی روشن است و خیلی طول میکشد تا خاموش شود! خوشبختانه این دسته از کاربران نیز میتوانند با این روش زمان روشن ماندن صفحه نمایش گوشی خود را تغییر دهند.

حال اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید و خیلی از موارد پیش می‌آید که صفحه‌ی گوشی شما زود خاموش میشود یا بالعکس، در ادامه روش کم کردن یا زیاد کردن مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش گوشی را در اندروید شرح خواهیم داد. همراه ما باشید.

چگونه مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش گوشی‌های اندروید را تغییر دهیم

  1. برای شروع کافیست وارد قسمت تنظیمات گوشی خود (Settings) شوید.
  2. حالا گزینه‌ی Display را انتخاب کنید.
  3. حالا به دنبال گزینه‌ای به نام Screen timeout یا Sleep بگردید و آن را انتخاب کنید.how-to-keep-your-android-phones-screen-on-longer-1.png
  4. اکنون پنجره‌ی کوچکی باز میشود که به شما اجازه میدهد مدت زمان مورد نظرتان برای روشن ماندن صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را انتخاب کنید.how-to-keep-your-android-phones-screen-on-longer-2.png

کار تمام است، فقط تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر این گزینه را روی مقادیر خیلی زیاد قرار دهید و بعدا فراموش کنید که دوباره آن را به حالت اولیه برگردانید، باتری گوشی شما بسیار سریع خالی خواهد شد.

radocentrixwatch700main1133.jpg

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

مطالبی که ممکن است خوشتان بیاید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر