موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه فعال سازی hibernate در ویندوز 7

نحوه فعال سازی hibernate در ویندوز 7

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 12:04

تاریخ انتشار : 30 آبان 1392

آموزش امنیت اینستاگرام

حتما شما هم با مشکل فعال سازی هایبرنیت در ویندوز 7 رو به رو شدین ! اگه نه که الان تو این صفحه نبودین که ? قبلا در پست تفاوت Hibernate ، Sleep و Shut Down عرض کردم که در چه مواقعی باید سیستم تون رو Sleep کنید و در چه مواقعی هم هایبرنیت Hibernate . اگه موقع کار با ویندوز 7  دقت کرده باشید می بینید که هیچ گزینه ای برای اضافه کردن دکمه هایبرنیت Hibernate در ویندوز 7 وجود نداره ! فعال کردن دکمه هایبرنیت Hibernate در ویندوز 7 خیلی سادست و فقط کافیه که یکم حواس تون جمع کنید تا ببینید که چقدر دم دست تون بوده و ندیدینش!

hibernate-windows7.jpg

Hibernate در ویندوز 7

روش فعال سازی هایبرنیت Hibernate در ویندوز 7

خیلیا رو دیدم که برای فعال سازی هایربنیت Hibernate در ویندوز 7 نصف راه رو درست میرن ولی آخرش بازم به خاطر یه اشتباه به نتیجه نمی رسن ! خب از این حرفا بگذریم و بریم سر اصل مطلب ! برای شروع ابتدا به کنترل پنل Control Panel برید و روی گزینه Power Options کلیک کنید تا به صفحه مربوط به تنظیمات برق رسانی سیستم تون وارد بشید . در سمت راست پنجره باز شده  قسمتی وجود داره با عنوان Preferred Plans در این قسمت روی گزینه Change plan settings کلیک کنید و بعد در پنجره باز شده روی گزینه Change advanced settings کلیک کنید تا پنجره Power Options باز شه . در این پنجره روی گزینه Sleep کلیک کنید و از لیست باز شده روی گزینه Allow hybrid sleep کلیک کنید و مقدار این گزینه رو ، روی Off تنظیم کنید و در آخر هم روی دکمه Ok کلیک کنید تا تنظیمات جدید ذخیره بشه ! همین ، تموم شد ! اگر گزینه Allow hybrid sleep رو on تنظیم بشه ، دکمه هایبرنیت Hibernate در لیست Shut Down ویندوز 7 غیر فعال میشه ! دلیل اینکه خیلیا دکمه هایبرنیت Hibernate رو در لیست Shut Down ویندوز 7 نمی بینن همینه ?

hibernate-win7-1.jpg

فعال کردن دکمه هایبرنیت Hibernate در ویندوز 7 – مرحله 1

hibernate-win7-step2.jpg

فعال کردن دکمه هایبرنیت Hibernate در ویندوز 7 – مرحله 2

hibernate-win7-step3.jpg

فعال کردن دکمه هایبرنیت Hibernate در ویندوز 7 – مرحله 3

hibernate-win7.jpg

Hibernate در ویندوز 7

Learn-English-grammar-Ebrahim-Darvish.jpg

خب دوستان مثه همیشه اگه از این پست خوشتون اومد به دوستان تون هم پیشنهاد کنید اگه نه هم به دشمناتون ? اگه سوالی درباره روش فعال سازی Hibernate در ویندوز 7 براتون پیش اومده از طریق فرم نظرسنجی پایین همین صفحه بفرمایید تا در اسرع وقت بررسی کنیم .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

Christmas-discount-elmefarda-English-course-728.jpg

دوره آموزش زبان انگلیسی علم فردا

بیش از 27 ساعت آموزش ویدیویی به زبان فارسی

  • ■ آموزش اصول تلفظ در زبان انگلیسی
  • ■ آموزش انواع واژه ها + کاربرد و طرز استفاده از اونا
  • ■ آموزش ساخت جملات پایه ای و مهم در زبان انگلیسی
  • ■ آموزش استفاده از صفت ها در انگلیسی
  • ■ آموزش زمان های مختلف
  • ■آموزش جمله سازی با روش بسیار ساده!

دسته بندی

موضوعات مرتبط

8.jpg

ابراهیم درویش هستم متولد مرداد سال 65. برنامه نویس وب ، علاقمند به برنامه نویسی اندروید و نرم افزار های رایگان و Open Source . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . مسلط به انگلیسی و آشنا به زبان Español .

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر