موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

ماندن روی لوگوی سامسونگ j5

ماندن روی لوگوی سامسونگ j5

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 بهمن 1400 ساعت 21:08

گیر کردن گوشی بر روی لوگو از مشکلاتی نسبتا متداول است که ممکن است بسیاری از کاربران و دارندگان گوشی های موبایل از جمله کاربران سامسونگ نیز با آن مواجه شوند. دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند در گوشی چنین حالتی را ایجاد کنند. معمولا با مشاهده ی چنین وضعیتی کاربران دچار نگرانی های زیادی میشوند. عدم آشنایی با دلایل گیر کردن دستگاه بر روی لوگو میتواند به نگرانی های بیشتری دامن بزند. از آن جا که بسیاری از کاربران در این خصوص سوالاتی را مطرح نموده اند، قصد داریم در این مقاله به بررسی همین مسئله و راه های موثر در رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو بپردازیم. چنانچه شما عزیزان نیز با چنین مشکلی مواجه شده اید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کرده و طبق دستورالعمل های ارائه شده در آن اقدامات لازم جهت رفع این مسئله را به عمل آورید.

آموزش امنیت اینستاگرام

دلایل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو

  • انواع باگ های نرم افزاری
  • اختلالات بعد از آپدیت
  • مشکل کارت حافظه
  • نصب برنامه های مخرب
  • ناسازگاری های نرم افزاری
  • عدم انجام صحیح مراحل روت یا کاستوم رام
  • مشکل در کارت حافظه

روش های رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو

برای رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو چند راه وجود دارد که از مهم ترین آن ها میتوان به Soft Reset ، روش شارژ متفاوت ، خارج کردن باتری ، حالت Safe Mode ، اتصال گوشی به کامپیوتر، بازگشت تنظیمات کارخانه ، استفاده از برنامه های کامپیوتر و در نهایت مراجعه به مرکز تعمیر موبایل اشاره نمود. در همین خصوص قصد داریم به بررسی هر کدام از این روش ها بپردازیم.

آموزش رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو

Soft Reset 

 Soft Reset کردن گوشی سامسونگ بسته به مدل آن متفاوت است. این فرایند در برخی از مدل ها با نگه داشتن دکمه ی پاور به مدت 10 ثانیه انجام میگیرد و در سایر مدل ها با نگه داشتن دکمه ی افزایش صدا امکان پذیر میشود.

روش شارژ متفاوت

از دیگر روش های رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو میتوان به روش شارژ متفاوت اشاره نمود. چرا که ممکن است معیوب بودن شارژر نیز از دیگر دلایل گیر کردن دستگاه روی لوگو باشد.

خارج کردن باتری

در صورتی که باتری گوشی موبایل سامسونگ شما قابل تعویض باشد، خارج نمودن آن میتواند کمک کند شرایط به وجود آمده مرتفع شود.

استفاده از روش Safe Mode 

همانطور که اشاره شد استفاده از روش Safe Mode نیز میتواند در مواقعی به رفع مشکل گیر کردن گوشی بر روی لوگو موثر باشد. برای اینکار کافی ست تنها گوشی خود را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که اگر گوشی در این حالت روشن شد، احتمالا یکی از برنامه های نصب شده با گوشی ناسازگاری دارد که برای رفع مشکل لازم است آن را پیدا و حذف کنید.

استفاده از کامپیوتر 

از دیگر روش های رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو اتصال گوشی به کامپیوتر است. پیش از انجام این کار از فایل ها و اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید و با نصب نرم افزار مخصوص گوشی خود، اقدامات لازم جهت آپدیت سیستم عامل به انجام برسانید. این کار موجب میشود مشکل به وجود آمده مرتفع شود.

خارج کردن مموری کارت 

از آن جا که ورود ویروس و برخی فایل های مخرب به دستگاه نیز از دیگر عوامل گیر کردن روی لوگو است، برای رفع مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ روی لوگو در چنین مواقعی میتوان مموری را از دستگاه خارج نمود.

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ ، ارائه دهنده ی خدمات تعمیر و بازیابی انواع گوشی های موبایل سامسونگ است که منطبق بر استاندارد های تعریف شده از سوی این کمپانی نام آشنا به انجام میرسد. این نمایندگی با به کارگیری از امکانات ویژه ای که در اختیار دارد، قادر است هر گونه مشکل را در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، شناسایی کند و بعد از آن، مراحل تعمیر، ترمیم، بازیابی را بر روی آن ها به اجزا در آورد. کلیه ی خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ، از گارانتی و ضمانت ی معتبر کتبی برخوردار است. از این رو کاربران این محصولات با اعتماد بیشتری این مجموعه را برای انجام امور پشتیبانی خود ، انتخاب میکنند.

بررسی فرآیند تعویض اسپیکر آیفون 6

اسپیکر در گوشی های برند اپل از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است. در مواردی مانند بروز اختلالات نرم افزاری یا آسیب های سخت افزاری ممکن است مشکلاتی در...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر