موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

اختلال جهانی واتساپ

اختلال جهانی واتساپ

نویسنده : مهشید | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 11:04

هشتگ whatsappdown چند ساعتی است که به ترند اول توئیتر در جهان تبدیل شده است، دلیل آن هم مشخص عدم دسترسی صحیح کاربران به برنامه WhatsApp و اختلال گسترده. واتساپ برنامه پیام‌رسان متعلق به شرکت فیسبوک با مشکلات گسترده‌ای در سراسر جهان روبه‌رو شد که از جمله آنها عدم امکان آپلود و دانلود محتوا در این برنامه است. کاربران در ایران نیز با مشکل مشابهی روبه‌رو هستند و حتی تا زمان لحظه نگارش این مطلب نیز مشکلات ارسال تصویر، فایل GIF و ویدئو برطرف نشده است. اما امکان به‌روزکردن استتوس به حالت عادی بازگشته است.

آموزش امنیت اینستاگرام

کاربران با انتشار توئیت در توئیتر نسبت به اختلال واتساپ واکنش نشان داده‌اند. به نظر نمی‌رسد که این مشکل تنها به یک منطقه جغرافیایی خاص مربوط باشد، چراکه با نگاهی به نقشه اختلالات واتساپ در DownDetector شاهد این بودیم که گزارشات از سراسر جهان بوده است. نکته عجیب دیگر این بوده که در کنار مشکلاتی که نسخه موبایلی واتساپ با آن دست و پنجه نرم می‌کند، WhatsApp web و برنامه کامپیوتر برای  تعدادی از کاربران بدون مشکل در دسترس می‌باشد و برای تعدادی دیگر از کار افتاده است. این یعنی اختلالات فعلی هیچ الگوی خاصی نداشته به منطقه جغرافیایی یا دستگاه‌های به‌خصوصی مربوط نمی‌شود.

در حالیکه #WhatsAppDown همچنان هشتگ داغ توئیتر است، تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که برنامه به حالت نرمال و قابل استفاده برگشته است. فیسبوک و واتساپ تا زمان نگارش این مطلب هیچ بیانیه‌ای در رابطه با مشکل بوجود آمده منتشر نکرده‌اند. با این حال به محض دریافت اطلاعات بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

آیا برنامه WhatsApp برای شما هم با اختلال همراه شده است؟

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)

کمی صبر کنید...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: sakhtafzarmag.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر