موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

شکستن قفل نوکیا c5

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 29 آبان 1400 ساعت 18:32

این مقاله همه مواردی را که مربوط به رمز و راز و نه تنها کدهای دستگاه های موبایل نوکیا است، مانند تلفن های هوشمند و تلفن های فشار دهید. ما امیدواریم که این اطلاعات برای کاربران مفید باشد، زیرا این مقاله شامل محبوب ترین و اغلب کدهای مورد استفاده در زندگی روزمره در هنگام کار با دستگاه های تلفن همراه است.

آموزش امنیت اینستاگرام

برای کسانی که هنوز در حال شناخته شدن نیستند، ما ارقام مربوط به کد امنیتی کارخانه Nokia را گزارش می کنیم:

با استفاده از کد *#06#   شما می توانید کد IMEI دستگاه را در صفحه نمایش دستگاه نمایش دهید.

با استفاده از کد وارد شده *#0000#   شما می توانید اطلاعاتی در مورد مدل دستگاه دریافت کنید، نسخه سیستم عامل آن، تاریخ انتشار و سایر اطلاعات به همان اندازه مفید نیز برجسته خواهد شد، تنها همه این تغییرات بستگی دارد.

با استفاده از کد *#7370#   شما می توانید تنظیمات کامل کارخانه را دوباره تنظیم کنید و پس از آن همه چیز پاک می شود، این امر برای برنامه های نصب شده، فایل ها، محتوای شخصی اعمال می شود. به این معناست که دستگاه به عنوان "پاک"، همانطور که در زمان خرید بود، بر اساس آنچه قبل از این روش مطلوب است برای حفظ هر چیزی که حداقل ارزش خاصی را نشان می دهد. ممکن است که قبل از اینکه شما به تنظیمات کارخانه بازگردید، دستگاه از شما می خواهد که یک کد امنیتی وارد کنید. به یاد بیاورید، این 12345 است.

گزینه دیگری برای چگونگی بازنشانی دستگاه تلفن همراه Nokia به تنظیمات کارخانه وجود دارد که اساسا جایگزینی برای کد است *#7370# . پس از خاموش کردن دستگاه، فشار دادن و همزمان نگه داشتن سه کلید - دکمه تماس، "ستاره" و دکمه "سه" و نیز دکمه های روشن است. اگر انگشتان کافی دارید و همه چیز درست است، پس از چند ثانیه صبر کنید، شماره گیر خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی می کنید. لازم به یادآوری است که در این حالت، با بازگشت به حالت اصلی، همه چیزهایی را که در طول تماس سالیانه با تلفن به دست آورده اید از دست می دهید.

با استفاده از کد *#7780# بازنشانی به تنظیمات کارخانه. در عین حال، با وجود این واقعیت که تمام تنظیمات به تنظیمات کارخانه متوقف می شود، همه ی مواردی که کاربر تنظیم کرده است همراه با فایل ها، مخاطبین و سایر تنظیمات حذف نمی شود. پس از وارد کردن این کد در دستگاه، تمام تنظیمات، تم ها و ... که به طور پیش فرض بر روی آن قرار گرفته اند، بازگردانده می شوند. اما همه چیز که دانلود و نصب شده است، تمام تنظیمات کاربر در هنگام مالکیت دستگاه به طور دائمی حذف نخواهد شد. همانطور که در مورد قبلی، قبل از تنظیم مجدد، دستگاه ممکن است از کد امنیتی - 12345 درخواست کند.

با کد *#92702689#   در صفحه، شما می توانید اطلاعات مربوط به کل زمان عملیات دستگاه را مشاهده کنید. علاوه بر این، برخی از اصلاحات ممکن است کد IMEI را نیز نمایش دهد، همچنین اطلاعات مربوط به تاریخ صدور دستگاه و تاریخ خرید - در این زمینه، شما می توانید تغییرات یک بار انجام دهید، علاوه بر این، مربوط به تاریخ تعمیر است، اگر مرکز خدمات بود.

با کد *#2820#   صفحه نمایش را می توان با آدرس دستگاه بلوتوث مشاهده کرد.

پس از ورود *#62209526#   آدرس MAC WLAN ظاهر می شود.

دستورالعمل

قفل سیم کارت با استفاده از یک کد PIN انجام می شود. این ها رقم هایی هستند که هنگام ورود به آن باید وارد شوید. این اقدام امنیتی برای حفظ اطلاعات شخصی مالک در صورت از دست دادن یا سرقت سیم کارت طراحی شده است. در صورتی که پین \u200b\u200bکد را سه بار اشتباه وارد کردید، می توانید آن را با استفاده از یک کد پک بازگردانید. این بسته بر روی سیم کارت قرار دارد. اگر بسته بندی نباشد، با مرکز خدمات مشتری تماس بگیرید، اطلاعات گذرنامه خود را ارائه دهید. شما یک سیم کارت جایگزین خواهید شد

قفل تلفن داده ها صاحب دستگاه را در صورت خراب یا خرابی ذخیره می کند. برای باز کردن، شما باید یک کد بازنشانی یا تلفن وارد کنید. برای دریافت کد بازنشانی، باید با مرکز خدمات مجاز Nokia تماس بگیرید یا با دفتر نمایندگی شرکت تماس بگیرید. شما می توانید آنها را با رفتن به www.nokia.com.

فلش تلفن - به روز رسانی سیستم عامل تلفن همراه. برای انجام این کار، شما باید دستگاه را با رایانه همگام کنید. رانندگان و نرم افزار را نصب کنید، سپس تلفن را به رایانه وصل کنید. در صورت عدم وجود نرم افزار CD و کابل داده، نرم افزار را از سایت دانلود کنید. www.nokia.com، و یک کابل داده در یک فروشگاه سلولی خریداری کنید. دانلود نرم افزار از allnokia.com، و سپس به روز رسانی سیستم عامل.

با اپراتور تلفن همراه خود تماس بگیرید در صورت استفاده از سیم کارت هر اپراتور، می توانید از یک گوشی خاص استفاده کنید. شما باید اطلاعاتی را که مالکیت این گوشی را تأیید کرده اید، ارائه دهید و پس از آن کد باز شدن به شما صادر می شود.

فیلم های مرتبط

مشاوره خوب

در صورت شک کردن توانایی شما برای باز کردن قفل گوشی، خدمات مرکز خدمات را بهتر کنید.

اغلب هنگام تغییر پانل های قابل جابجایی تلفن  بسیاری از مردم به این نتیجه رسیده اند که امکان ساخت یک دستگاه دیگر امکان پذیر نیست. با توجه به این واقعیت، قبل از تغییر پنل تلفن خود، شما باید یاد بگیرند که چگونه حذف شود پوشش  با تلفن  و پانل خود را برای جایگزینی بعدی آن.

1_5254fcc91e9915254fcc91e9d4.jpg

شما نیاز دارید

  • تلفن همراه، پانل متحرک، چاقوی آشپزخانه.

دستورالعمل

اول، یک طرح از پشت خود را در یک ورق. این لازم است تا با پیچ و مهره های خاصی در طول مجمع بعدی اشتباه گرفته نشود. طرح ترسیم تلفن، شما می توانید به حذف پانل خود ادامه دهید. برای انجام این کار، از بین بردن پشت پوشش، حذف از قابل شارژ

حذف پانل بعد از اینکه باتری را خارج کردید تلفن، شما تبدیل پیچ های موجود، ثابت پانل. آنها را خاموش کنید باید در نظر داشته باشند (با توجه به اندازه آنها، نوک یک چاقو آشپزخانه ایده آل است در پیچ گوشتی). یک پیچ را بردارید، محل آن را بر روی الگوی قبلی کشیده شده قرار دهید و محل را در محل مناسب قرار دهید. به طور مشابه، تمام پیچ ها را باز کنید، پس از آن می توانید پانل خود را حذف کنید.

علاوه بر پیچ اتصال پانل، آن را نیز توسط اتصالات پلاستیکی محصول خود ثابت شده است. برای حذف پانل قدیمی، آن را از کوپلینگ های قدیمی بشویید (به دقت پرونده را بررسی کنید تا ببینید که سوکت به آن متصل است).

فیلم های مرتبط

منابع:

  • چگونه می توان پانل آیفون را در سال 2019 تغییر داد

منابع:

  • چگونه رمزگذاری را از کامپیوتر در سال 2019 حذف کنیم

کد قفل در تلفن های شرکت استفاده می شود " نوکیا"برای محافظت از تلفن، سیم کارت و یا استفاده از با سیم کارت دیگر اپراتور. بسته به نوع حفاظت، انواع مختلفی از عملیات که باید انجام شود وجود دارد.

1_5254ff19277de5254ff192781e.jpg

دستورالعمل

قفل تلفن همراه برای حفظ امنیت اطلاعات مالک در تلفن همراه در صورت از دست دادن یا سرقت تلفن طراحی شده است طراحی شده است. بهترین گزینه این است که از کد بازنشانی یا کد بازنشانی آن استفاده کنید. شما می توانید این کدها را به راحتی در شبکه پیدا کنید، اما بهترین گزینه این است که آنها را از سازنده در مخاطبین واقع در وب سایت www. .com با ارائه یک شماره تلفن IMEI.

شما همچنین ممکن است از یک نوع حفاظت مانند مسدود کردن تلفن تحت یک اپراتور برخورد کنید. در این مورد، تلفن تحت یک ارائه دهنده خدمات تلفن همراه مسدود شده است. هنگام تلاش برای روشن کردن گوشی با یک سیمکارت اپراتور دیگر، از شما خواسته می شود کد کد باز را وارد کنید. در این مورد، شما باید با دفتر اپراتور تماس بگیرید، تحت آن تلفن همراه شما مسدود شده است. به وب سایت رسمی خود بروید، سپس با استفاده از خط تلفن، با نوشتن یک نامه یا بازدید از نمایندگان تماس بگیرید. یک شماره تلفن IMEI و همچنین اطلاعات اضافی که ممکن است درخواست شود را وارد کنید و پس از آن یک کد قفل باز کنید.

قفل سیم کارت برای اطمینان از حداکثر امنیت اطلاعات شخصی مشترک، مانند شماره تلفن، دفترچه تلفن و پیام ها استفاده می شود. هنگام قفل کردن با پین کد، استفاده از سیم کارت غیر ممکن است و پس از ورودی نادرست سه برابر شده، سیم کارت مسدود شده است. شما می توانید آن را تنها با یک کد pak که می توانید در بسته از سیم کارت پیدا کنید، آنلاک کنید. اگر معرفی کد بسته امکان پذیر نباشد، برای دریافت یک سیم کارت جدید با نماینده اپراتور تلفن همراه خود تماس بگیرید. در این مورد، اطلاعات شخصی شما از دست خواهد رفت، اما شما شماره تلفن خود را ذخیره خواهید کرد.

اگر تلفن شما کد قفل صفحه کلید شناخته شده را قبول نداشته باشد و از تغییر وضعیت گوشی به حالت عادی بر نمی آید، پس کسی شوخی برای شما بازی کرده و کد را تغییر داده است. اگر تلفن دارای پلت فرم BB5 است، از بین بردن کد قفل بسیار آسان نیست. شما به یک کابل اتصال تلفن به کامپیوتر، خود کامپیوتر و برنامه NSS نیاز دارید.

1_52550aa6dfe8052550aa6dfebd.jpg

در تلفن های همراه " نوکیا"چند نوع قفل وجود دارد: قفل کردن تلفن تحت اپراتور، قفل کردن سیم کارت و قفل کردن حافظه گوشی. هنگام باز کردن محافظ کد  هر نوع از یک دنباله خاص از اقدامات برای اطمینان از باز شدن قفل در صورت از دست دادن محافظ دنبال می کند کد.

دستورالعمل

هنگام قفل کردن گوشی " نوکیا"برای اپراتور، با اپراتور تلفن همراه که تحت آن تلفن قفل شده است، تماس بگیرید. این نوع قفل وجود دارد که برای جلوگیری از استفاده از تلفن در شبکه اپراتور دیگر از اصل اصلی نیست. در هنگام تماس با اپراتور، یک کد باز کردن را درخواست کنید که به شما اجازه می دهد با استفاده از سیم کارت دیگری در صورتی که شما موفق به دریافت کد باز، شما نیاز به یک فلش.

برای خنثی کردن گوشی خود، به یک کابل داده، درایورها و نرم افزار همگام سازی نیاز دارید، همچنین به نرم افزاری برای چشمک زدن و به طور مستقیم سیستم عامل مورد نظر برای استفاده از آن نیاز خواهید داشت. Firmware نرم افزاری است که مسئول عملکرد کامل تلفن همراه است. همگام سازی تلفن با رایانه با استفاده از کابل داده، سپس سیستم عامل را پر کنید. فراموش نکنید که قبل از شروع عملیات، باتری کامل شارژ شود، و همچنین تمام اطلاعات شخصی را به کامپیوتر کپی کنید.

هنگام قفل کردن سیم کارت، توجه به کارت از سیم کارت را بررسی کنید. باید پین و کد بسته باشد. در صورتی که کد PIN را فراموش کرده اید، یکی از موارد ذکر شده در کارت را وارد کنید. در غیر این صورت، کد بسته را وارد کنید، که به شما اجازه می دهد یک کد پین فراموش شده را بازنشانی کنید و وارد یک مورد جدید شوید. اگر این تلاش ها شکست خورد، با مرکز سرویس اپراتور خود تماس بگیرید تا یک کارت تکراری از سیم کارت قفل شده خود دریافت کنید.

اگر تلفن مسدود شده باشد، باید تمام تنظیمات گوشی را از بین ببرید یا نرم افزار را بازنشانی کنید یا تلفن را رفع کنید. برای کدهای ویژه برای تنظیمات شکست و یا تنظیم مجدد سیستم عامل، با مرکز خدمات تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از این کدها تمام اطلاعات شخصی شما ممکن است پاک شود. برای خنثی کردن گوشی، از مرحله 2 استفاده کنید.

پین کد  - این معادل یک رمز عبور است که برای تأیید دارنده سیم کارت هنگام استفاده از تلفن همراه استفاده می شود. صاحب معمولا چندین تلاش برای ورود به محافظ داده می شود کدa اگر آنها اشتباه وارد شده باشند، سیم کارت مسدود شده است. اینها مبانی استفاده از یک تلفن همراه است که برای هر صاحب شناخته شده است. علاوه بر پین کدو یک رمز عبور دیگر وجود دارد - Security Mastercode، که دسترسی به توابع خاص را مسدود می کند. بنابراین، شرایطی که لازم است محافظ را بردارید کد، کاملا شایع است.

sovet-1-kak-snjat-zashhitnyj-kod-na-nokii_2.jpg

شما نیاز دارید

  • سوئیت خدمات Nemesis
  • نوکیا انلاکر
  • درایور کابل USB 6.85
  • کابل کابل - 53

دستورالعمل

برای از بین بردن محافظ کد  (پین کد)، زیر را (به صورت مثال) انجام دهید. به آیتم منو "ابزار" بروید، سپس - "تنظیمات". گزینه "Security" - "تلفن و سیم کارت" را انتخاب کنید. در لیست تنظیمات ظاهر می شود، "درخواست" را انتخاب کنید کدو پین "- غیر فعال است.

اگر شما یک گوشی نوکیا را با دستان خود خریداری کرده اید، بعد از مدتی ممکن است که بعضی از توابع و تنظیمات آن توسط یک رمز عبور دیجیتالی اضافی که شما نمی دانید مسدود شود. برای از بین بردن محافظ کد، به وب سایت http://nfader.su/ بروید. در فیلد خاص، IMEI دستگاه خود را وارد کنید و تایید کنید که شما مالک قانونی تلفن هستید. پس از کلیک کردن بر روی دکمه Generate، در کادر اصلی Security of your device خواهید دید.

اگر این کار نمی کند، مراحل زیر را دنبال کنید تا حفاظت را پیدا کنید و آن را حذف کنید کد:
  حذف درایور کابل اتصال نوکیا و راه اندازی مجدد کامپیوتر، نصب نسخه ی درایور 6.85. دوباره کامپیوتر را دوباره راه اندازی کنید.
  راه اندازی Nokia PC Suite و اتصال تلفن خود را از طریق کابل در حالت PC Suite. صبر کنید تا گوشی توسط برنامه شناسایی شود، سپس PC Suite را با تخلیه آیکون آن از سینی سیستم برای حدود ساعت، متوقف کنید.
  NSS را نصب کنید. هنگامی که شما برای اولین بار شروع به کار می کنید، از شما خواسته می شود: لطفا از دستگاه انتخاب کنید. دستگاه مجازی USB را انتخاب کنید.
  در بالا سمت چپ، با کلیک بر روی دکمه با یک ذره بین (اسکن برای دستگاه جدید). اطلاعات Phohe Info را انتخاب کنید و سپس در برگه جدید اسکن کنید. در سمت چپ شما اطلاعات تلفن و IMEI تلفن را مشاهده خواهید کرد.
  به برگه حافظه دائمی بروید، کادر Check To File را بررسی کنید و روی دکمه Read کلیک کنید. صبر کن تا پایان فرآیند. نتیجه به فایل با پسوند * .pm ذخیره خواهد شد.
  راه اندازی Nokia Unlocker. مسیر پرونده * .pm را انتخاب کرده و روی "Define" کلیک کنید. در پایین پنجره خواهید دید کد  مسدود کردن

قفل تلفن را می توان به طور تصادفی انجام داد: دکمه اشتباه فشار داده شد، دستگاه "روشن" شد، یا کاربر تصمیم گرفت که کد امنیتی را تغییر دهد و آن را فراموش کرد.

توسعه دهندگان ابزارهای مدرن برای چنین شرایطی ارائه می دهند، شرکت نوکیا یک استثنا نیست.

standartnyj-ustanovlennyj-po-umolchaniyu-zashhitnyj-kod-na-nokia-1.jpg

سرنخ اصلی این مشکل، ترکیب عددی برای باز کردن قفل گوشی است. این کد اصلی و IMEI است. کد Unclock (کد اصلی) یک توالی خاص از اعداد است که به شما اجازه می دهد قفل سلولی را باز کنید. در اغلب موارد کد را محاسبه کنید، از طریق IMEI امکان پذیر است.

تمام دستگاه های موبایل نوکیا با استاندارد، رمز عبور جهانی 12345 مجهز شده اند. گزینه های متعددی برای تغییر این ترکیب وجود دارد و در نتیجه، ترکیب از دست رفته:

  • وارد کنید * # 7780 # *، تایید قالب بندی، کد را وارد کنید »0102030405«. بعد، یک رمز عبور جدید را بازگردانید
  • راه دوم این است که برنامه NSS (Nemesis) را نصب کنید.
  • خاموش کردن تمام تنظیمات مربوط به نوکیا، نصب کردن بر روی کامپیوتر (لپ تاپ) برنامه JAF (شبیه ساز) را خاموش کنید. تلفن را به کامپیوتر وصل کنید، نصب را شروع کنید، به برگه BB5 بروید، قسمت "Read PM" را انتخاب کنید، روی "Service" کلیک کنید. بعد، فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید، اگر تمام اقدامات درست انجام شود، برنامه کد قفل را نشان می دهد.

IMEI نام «International Mobile Equipment Identity» نامیده می شود - شماره تلفن همراه شخصی (منحصر به فرد) بین المللی است. داده ها در مدارک ضمانت نامه (کوپن و گذرنامه)، در قطعه برای باتری نوشته شده است. راه آسان این است که ترکیبی از اعداد # 06 # را وارد کنید.

به نظر می رسد 15 (گاهی اوقات 17) کاراکتر است.

از آنجا که گواهی همیشه شامل اطلاعاتی از این ماهیت است، تلفن را می توان برای سرقت چک کرد، هر دو در هنگام خرید و اگر از دست رفتن رخ داده است.

یک راه خوب برای بازنشانی کد قدیمی وجود دارد - از برنامه "mynokiatool" استفاده کنید، که بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر کمی زمان می برد. صفحه نمایش دستورالعمل های روشن را نشان می دهد.

ترکیب عددی برای بازکردن هنگام اعمال کد قفل سه بار اشتباه وارد شده است. لازم به ذکر است که مواردی وجود دارد که کد اصلی کمک نمی کند:

  1. تلفن همراه ورودی کد را پشتیبانی نمی کند
  2. بیش از 5 بار کد اصلی را وارد کرده اید. باز کردن تنها با استفاده از نرم افزار یا کابل خاص امکان پذیر است.
  3. با استفاده از اپراتور شبکه، یک ترکیب متفاوت استفاده می شود.

کد اصلی را وارد کنید به جای از دست رفته (فراموش شده) ضروری است، به درخواست دستگاه.

نوکیا 1280

standartnyj-ustanovlennyj-po-umolchaniyu-zashhitnyj-kod-na-nokia-2.jpg

یک برنامه جهانی برای موارد غیرمترقبه مسدود کردن یک دستگاه تلفن همراه وجود دارد که برای مدل 1280 مناسب است - "All-unlock v3. 0. 1 RC4. الگوریتم عصبی (جستجو هوشمند) - اصل اصلی توسعه است. آماده سازی روش باز کردن به شرح زیر است:

  • ثبت نام ساده
  • برنامه را دانلود کنید.
  • باز کردن به C: این پرونده نام "Faq. txt، واقع در پوشه راهنما این سند شامل دستورالعمل های مرحله ای برای اقدامات بیشتر است.

برای باز کردن واحد در فضای باز، ممکن است به یک کابل نیاز داشته باشید.

نوکیا N8

برای باز کردن قفل این مدل، می توانید رمزگذاری جهانی 12345 را امتحان کنید. اگر دستگاه هنوز پاسخ ندهد، باید آن را خاموش کنید و ترکیب زیر را اجرا کنید: دکمه "Volume Down" - "Camera" را فشار دهید - کلید "کلید منو" را نگه دارید. تا ظاهر ارتعاش نگه دارید.

با استفاده از این روش، تمام تنظیمات، از جمله تنظیم رمز عبور، تنظیم مجدد می شوند.

اقدامات اضافی در غیاب حالت معمولی تلفن همراه - مراجعه به مرکز خدمات برای یک فلش.

نوکیا 105

شروع به باز کردن این مدل، شما نیاز به مشخص کردن 15 کاراکتر IMEI. شما می توانید آن را با پیروی از الگوریتم بالا (# 06 #) ببینید. بعد، شما باید به صفحه ای که اطلاعات مربوط به اموال را می دهد بروید و در پنجره پاپ آپ کد و دکمه «ارسال» را وارد کنید. ظرف یک دقیقه پیامی با کد جهانی به تلفن همراه ارسال خواهد شد.

در صورت شکست، می توانید یک جایگزین را امتحان کنید:

  • ترکیب "# 7780 *" را روی صفحه کلید وارد کنید.
  • به صورت خودکار تنظیمات را بازنشانی می کند.
  • کد پیش فرض 12345 را وارد کنید.

هر کس باید مستقل از امنیت اطلاعات خود مراقبت کند. و بیشتر تکنولوژی توسعه می یابد، مهم تر سواد مصرف کنندگان در این زمینه است. پس از همه، امروز، تلفن می تواند نه تنها مخاطبین مهم، بلکه عکس های شخصی و یا حتی دسترسی به سیستم های پرداخت را ذخیره کند. برای محافظت از پول و داده های خود در گوشی های آندروید طراحی شده برای پیش تنظیم گذرواژه دستگاه. اما موارد وجود دارد که کد فراموش شده است و دستگاه باید باز شود. در حل این مشکل دستورالعمل های ساده کمک خواهد کرد.

درباره نیاز به تنظیم یک رمز عبور در دستگاه تلفن همراه

بسیاری از افراد اهمیت گذرواژه بر روی دستگاه را کم اهمیت می دانند و معتقدند هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارند.

در حقیقت، رمز عبور به شما امکان می دهد تا:

  • مطمئن شوید که هیچ کس جز شما از تلفن استفاده نمی کند - حتی خانواده می توانند تلفن را در خانه ببرند. به عنوان مثال، اگر یک کودک کوچک به دستگاه برسد، این امر می تواند به موقعیت های بحث برانگیز و حتی اتلاف پول منجر شود؛
  • در صورت سرقت تلفن، این می تواند مجرمان را به کار سخت تر - تلفن با رمز عبور، البته، می تواند به زودی یا بعد از آن هک شود. اما واقعیت این نیست که در انجام این کار آنها قادر خواهند بود اطلاعات را ذخیره کنند، به این معنی که مهاجمان اطلاعات مهمی دریافت نخواهند کرد. خوب، و در عین حال، در حالی که آنها با یک رمز عبور مشغول هستند، شما هم برای جلوگیری از سیستم پرداخت مربوط به تلفن دارید.
  • یک دلیل مهم برای تنظیم گذرواژه این است که این یک الزام اجباری برای بعضی از برنامه های کاربردی است، به عنوان مثال سرویس Sberbank-online.

انواع کدهای امنیتی

با وجود این واقعیت که راه های مختلفی برای محافظت از گوشی شما با یک رمز عبور وجود دارد، جداسازی آن ها مهم نیست. این یک کلید گرافیکی و یک رمز عبور معمولی است.

کلید گرافیکی

کلید الگوی از گوشی شما با یک رمز عبور محافظت می کند، که اتصال سریال چندین نقطه روی صفحه است. به این معنی است که شما باید دنباله ای از پیش تعیین شده را تکرار کنید.
  شما می توانید الگو را به صورت زیر نصب کنید:

  1. تنظیمات تلفن خود را باز کنید و به پایین صفحه بروید تا به بخش «اطلاعات شخصی» برسید. در آنجا باید خط "امنیت" را انتخاب کنید.

    از طریق تنظیمات تلفن حرکت کنید و بخش «امنیت» را پیدا کنید

  2. اولین مورد قفل صفحه نمایش است. به این بخش بروید

    1-104-563x680.jpg  "Screen Lock" را در قسمت امنیتی انتخاب کنید

  3. و سپس ارزش انتخاب خط "کلید های گرافیکی".

    1-103-563x680.jpg  به عنوان یک حالت قفل صفحه نمایش، کلید الگو را انتخاب کنید.

  4. صفحه نمایش با نقاط باز خواهد شد. این جایی است که باید از الگوی مشابهی بپرسید. شما می توانید هر دنباله ای از نقاط را مشخص کنید، اما مهم است که آن را به یاد داشته باشید. اجازه دهید این ترکیب یک ارتباط روشن برای شما باشد.

    1-102-563x680.jpg  الگوی بر روی صفحه نمایش دستگاه خود را تنظیم کنید

  5. آخرین مورد مورد نیاز برای مشخص کردن اینکه آیا برای نمایش اعلان ها روی یک صفحه قفل شده باشد. در اینجا شما تصمیم می گیرید، اما این اطلاعات تا حد امکان پنهان شده است - بهتر است آنها را ممنوع کنید.

    1-101-563x680.jpg  حالت نمایش اعلان ها روی صفحه قفل شده را انتخاب کنید.

  6. کلید گرافیکی ایجاد شد و بعد از آنکه سعی می کنید به تلفن دسترسی داشته باشید، باید آن را وارد کنید.

    1-100-563x680.jpg  دفعه بعد که تلفن را روشن می کنید، یک درخواست برای الگو خواهید دید

همچنین برنامه هایی وجود دارند که می توانند جایگزین راه حل های استاندارد برای ایجاد الگوی باشند. اما روش ایجاد یا استفاده از کلید در چنین برنامه هایی تقریبا به طور استاندارد یکسان است.

رمز عبور معمولی

رمز عبور معمولی شامل حروف یا اعداد است و می تواند هر چیزی باشد. از لحاظ نظری، انتخاب آن از یک کد گرافیکی مشکل تر است - اما در عمل همه چیز در هنگام ایجاد یک رمز عبور بستگی دارد. رمز عبور به صورت زیر تنظیم شده است:

1-70.png

در تلفن های مدرن، یک اسکنر اثر انگشت برای باز کردن قفل دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد که مطمئنا راحت تر و امن تر از تنظیم یک رمز عبور است.

چگونه کلید تلفن را فراموش کرده اید گوشی را باز کنید

هر رمز عبور، متاسفانه، می تواند برای هر دو نفوذگر و برای خودتان کار کند. و اگر شما فراموش کرده اید کدام الگوی شما نصب شده است، مجبور هستید سعی کنید دسترسی به دستگاه خود را دریافت کنید.

قفل کردن از طریق حساب Google

اگر اطلاعاتی از حساب Google خود را که به تلفن مرتبط است به یاد داشته باشید، دسترسی به دستگاه بدون دانستن رمزعبور گرافیکی مشکل نیست. کافی است که موارد زیر را انجام دهید:

1-65-480x680.png

از بین بردن الگوی با یک تماس به دستگاه

برای تماس با تلفن لازم نیست که قفل را بردارید. این را می توان به شرح زیر استفاده کرد:

1-89-1120x680.jpg

البته، چنین راه حل موقت است، اما شما می توانید حداقل قبل از روش های بزرگتر از خلاص شدن از کلید الگو، فایل های لازم را ذخیره کنید. به درستی این ترفند تنها در نسخه های قدیمی تر Android کار می کند، اما هیچ کس این گزینه را امتحان نمی کند.

به طور مشابه، پانل بالا را می توان، به عنوان مثال، با تخلیه باتری دستگاه.

قفل کردن با تنظیم مجدد دستگاه

شما می توانید دستگاه را با رفتن به منوی گوشی با استفاده از روش قبلی یا غیره تنظیم مجدد کنید. مهمتر از همه، به خاطر داشته باشید که هنگام تنظیم مجدد، تمام اطلاعات را در تلفن خود از دست خواهید داد.  مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که در میان این داده ها چیزی ارزشمند نیست. شما می توانید گوشی را به صورت زیر تنظیم کنید:

  1. قبل از تنظیم مجدد دستگاه را خاموش کنید. برای از بین بردن الگوی، ما یک تنظیم مجدد از منوی بازگرداندن گوشی انجام خواهیم داد.
  2. برای دسترسی به منوی بازیابی، کلید اغلب مورد استفاده برای افزایش حجم همراه با کلید خانه است. اما ترکیبات دیگر مانند قدرت + خانه + افزایش حجم، جداگانه قدرت + خانه یا کاهش حجم + قدرت وجود دارد. شما می توانید ترکیب دقیق را برای مدل خود در اینترنت پیدا کنید، اما یکی از موارد ذکر شده به احتمال زیاد به شما کمک خواهد کرد.

    1-99-1120x680.jpg  همزمان فشار کلید افزایش حجم و خانه برای دسترسی به حالت بازیابی

  3. در منوی بازیابی اطلاعات پاک، تنظیم مجدد کارخانه یا مشابه آن را انتخاب کنید. نام دقیق به مدل تلفن بستگی دارد. برای تغییر بین موارد، از کلید های حجم استفاده کنید - کنترل لمسی در این منو کار نمی کند.

    1-98-1120x680.jpg  از دکمه های حجم صدا برای انتخاب پاک کردن اطلاعات / بازنشانی کارخانه استفاده کنید

  4. تایید خط شما انتخاب شده است با فشار دادن دکمه قدرت تلفن خود را. آن را انجام دهید

    1-97-1120x680.jpg  کلید Power در سمت گوشی برای تأیید انتخاب در حالت بازیابی دستگاه استفاده می شود.

  5. رشته را به سمت بچرخانید و دکمه قدرت را دوباره تأیید کنید.

    1-96-1120x680.jpg  تنظیم مجدد دستگاه خود را تأیید کنید

  6. و پس از بازنشانی کامل، دستگاه راه اندازی مجدد (سیستم راه اندازی مجدد) را انتخاب کنید.

    1-95-1120x680.jpg  اکنون سیستم Reboot را انتخاب کرده و این مورد را با دکمه Power تأیید کنید

  7. پس از راه اندازی مجدد، دستگاه شما بدون داده یا مخاطبین شروع خواهد شد، اما بدون یک کلید الگوی. بازنشانی انجام شده است

اگر در تنظیمات گوشی هستید، می توانید از طریق تنظیم مجدد تنظیمات را انجام دهید:

1-63.png

حذف الگوی در مرکز خدمات

اگر پول نقد را نادیده نگیرید، می توانید قفل را در هر مرکز خدماتی حذف کنید. روش های آنها خیلی متفاوت از آنچه در این مقاله ذکر شده است، بنابراین ارزش تصمیم گیری بسته به اینکه چه منابع برای شما مهم تر است - زمان یا پول.

گاهی اوقات این الگو می تواند به سادگی حدس بزند، علاوه بر این، به دقت به صفحه نگاه کنید. از کلید ورودی مکرر روی صفحه، ردیابی می شود.

ویدئو: چگونگی دور زدن الگوی بر روی گوشی

پاک کردن یک فایل الگوی

هنگام ایجاد یک الگوی در تلفن، یک فایل نیز برای آن ایجاد می شود. در نتیجه، هنگامی که شما این فایل را حذف می کنید، دستگاه متوقف خواهد شد و درخواست کلید برای باز کردن آن نخواهد داشت. اما این عمل باید تنها توسط یک کاربر با تجربه انجام شود، زیرا مداخله در دستگاه در این سطح می تواند خطرناک باشد، لازم است بسیار مراقب باشید. و این به این صورت است:

1.jpeg

استفاده از یک برنامه برای بازنشانی قفل

یک برنامه بی بی سی SMS که می تواند برای باز کردن آن استفاده شود. این باید بر روی دستگاه شما نصب شده باشد، اما اگر این کار را نکردید، می توانید برنامه را از طریق حساب Play Market پیوند دانلود کنید (اگرچه در وضعیتی که رمز عبور خود را از حساب Google خود به خاطر می آورید، راه هایی برای بازیابی و ساده تر وجود دارد).

خود تنظیم مجدد از طریق این برنامه بسیار ساده است:

1-59-480x680.png

ویژگی های حذف الگوی برای مدل های مختلف گوشی

دستورالعمل فوق برای هر مدل دستگاه اندرویدی مناسب بود. اما در عین حال تعدادی از ویژگی های حذف الگو برای مدل های تلفن خاص وجود دارد.

  • برای گوشی های سامسونگ برنامه Samsung Kies به شما کمک خواهد کرد. با کمک آن، می توانید ورود خود را بیابید، که علاوه بر این به طور کامل به حساب Google شما دسترسی پیدا می کند (بازیابی رمز عبور با استفاده از سرویس Google انجام می شود). اطلاعات لازم در بخش "درباره دستگاه" در زمانی که دستگاه به یک کامپیوتر با برنامه نصب شده متصل است، قرار می گیرد. و همچنین این برنامه به شما در دسترسی به داده های تلفن دسترسی پیدا می کند، که اگر هنوز مجبور به تنظیم مجدد دستگاه به تنظیمات کارخانه باشید مفید خواهد بود.
  • تلفن های سونی دایالر دارای تعدادی از ویژگی های مربوط به تنظیم مجدد سیستم هستند - تعویض به حالت بازیابی به طور همزمان با فشار دادن دکمه افزودن و روشن کردن گوشی باعث می شود، اما گاهی اوقات نمی تواند کار کند. در این مورد، به سادگی دکمه قدرت را برای حدود بیست ثانیه نگه دارید. این دستگاه را راه اندازی مجدد کنید و سپس میتوانید دوباره حالت باز شدن را امتحان کنید.
  • و همچنین سرویس Sony Update Service Sony به شما کمک می کند - کلید الگو را حذف نخواهید کرد، اما روش ریست دستگاه را ساده می کند.
  • با تلفن های Huawei، برنامه HiSuite به شما کمک می کند - با کمک آن شما همچنین می توانید تنظیم مجدد دستگاه را تسهیل کنید، که به نوبه خود شما را از مشکل با کلید گرافیکی تسکین می دهد.

گذرواژه عددی را در دستگاه Android بازنشانی کنید

تعدادی از روش های بازنشانی کلید دیجیتال همان روش هایی است که برای بازنشانی یک الگوی استفاده می شود. این به شما کمک خواهد کرد به همان شیوه:

  • تماس با مرکز خدمات
  • تنظیم مجدد داده دستگاه
  • با استفاده از داده های یک حساب Google وارد سیستم شوید
  • و سایر روش های ذکر شده در بالا.

اما امکانات دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، حذف برنامه Lock Screen میتواند به شما در از بین بردن کد دیجیتال بدون از دست رفتن اطلاعات کمک کند.

  1. این برنامه را از سایت رسمی دانلود کنید و آن را راه اندازی کنید. تلفن خود را به کامپیوتر وصل کنید و سپس در صفحه اول روی Start کلیک کنید.

    1-93.jpg  برنامه Lock Screen Removal را اجرا کنید و شروع را فشار دهید

  2. تلفن را خاموش کنید و سپس آن را در حالت دانلود داده قرار دهید. برای انجام این کار ابتدا دکمه ی قدرت را به طور همزمان فشار دهید، کلید کم و کلید خانه را پایین نگه دارید، و سپس وقتی منوی بازیابی دستگاه باز می شود، کلید پایین نگه داشتن صدا را نگه دارید. پس از آن، گوشی شما در حالت دانلود قرار خواهد گرفت. روی Start در برنامه کلیک کنید.

    1-92.jpg  کلید Sper را نگه دارید کلید Power + جلد + صفحه را کاهش دهید، سپس آنها را آزاد کنید و کلید افزایش حجم را فشار دهید

  3. بارگیری داده ها آغاز می شود، شما باید آن را صبر کنید تا پایان یابد.

    1-91.jpg

    اکنون می توانید راه های مختلفی برای بازنویسی رمز عبور گرافیکی یا دیجیتال خود را بر روی گوشی خود بیابید. این قطعا خوب است، زیرا شما می توانید دسترسی به دستگاه خود را بازگردانید. اما هنوز هم بهتر است فقط کد قفل را فراموش نکنید، زیرا این برنامه برای محافظت از ابزار شما طراحی شده است و مشکلات غیر ضروری را ایجاد نمی کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: beasthackerz.ru



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر