موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

معایب گوشی a5 2017

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 14:14

گوشی ها در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند و افراد زیادی با هر شرایط سنی که دارند از قابلیت ها و امکانات این گوشی ها استفاده می کنند. سامسونگ یک برند معتبر در زمینه تولید گوشی های باکیفیت است. برای مشاهده محصولات و گوشی A5 به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آموزش امنیت اینستاگرام

05baa0b636bb07Cherry-Mobile-Flare-S6.jpg

ضرورت استفاده از گوشی های هوشمند

امروزه و با توجه به شرایط ایجاد شده در زندگی ها گوشی موبایل به یک کالای بسیار مهم و کار راه انداز تبدیل شده است. گوشی های هوشمند برای ایجاد یک کسب و کار و درآمد عالی بسیار مناسب است. با تغییرات تکنولوژی هر فردی با هر شرایط سنی، می تواند با توجه به نوع نیاز خود از گوشی های هوشمند استفاده کند. برخی از افراد فقط به عنوان یک راه ارتباطی و برخی دیگر که به طور معمول نیز جوانان و نوجوانان هستند، از گوشی به عنوان یک سرگرمی استفاده می کنند.

شرکت های مختلف و تولید کننده محصولات دیجیتال با توجه به شناخت نوع نیاز افراد جامعه در تلاش هستند که گوشی های مختلفی را با قابلیت ها متفاوت به بازار های جهانی عرضه کنند و درصد فروش خود را افزایش دهند. برند سامسونگ یکی از این شرکت های مطرح و نام آشنا در زمینه تولید گوشی های مختلف است. سامسونگ برای استفاده راحت تر مصرف کننده های خود، گوشی ها را در رده بندی های مختفی با قیمت های متفاوت وارد بازار کرده است.

مشخصات فنی گوشی های موبایل

گوشی های میان رده ای سامسونگ در ابتدای تولید دارای معایبی بود که به مرور رفع شد. ما در اینجا قصد داریم، معایب گوشی a5 2016 را بیان کنیم و شما را تا حدی با این گوشی میان رده ای آشنا کنیم.

شرکت سامسونگ در سال 2016 اقدام به طراحی و ساخت گوشی های گلکسی A5 کرد. تمام نسخه های این گوشی دارای طراحی زیبا و لوکسی بوده اند و دارای ویژگی های بارزی می باشند. این گوشی بسیار شبیه به پرچم دار سامسونگ یعنی S6 می باشد که در سال 2015 طراحی و تولید شد. این گوشی به صورت دو سیم کارته می باشد و همچنین این موبایل مجهز به فریم فلزی می باشد که در میان دو لایه شیشه ای محافظ گوریلا گلس قرار گرفته است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی می باشد که از نوع سوپر امولد می باشد، سیستم عامل این موبایل اندروید 5.1 است و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل است.

از جمله معایب این گوشی عبارت است از:

امکان فیلمبرداری 4k با 1080p در 60fps را ندارد.

حافظه محدود خارج از باکس نسخه 32 گیگابایتی ندارد.

همچنین این گوشی HML ندارد.

در مقایسه با گلکسی S6 این گوشی دارای دوربین ضعیف تری می باشد و همچنین باتری این موبایل نسبت به گلکسی S6 بزرگتر می باشد، اما شارژ بی سیم ندارد. وضوح نمایش صفحه نمایشگر و قدرت پردازنده آن نیز نسبت به مدل گلکسی S6 پایین تر است.

گوشی های میان رده ای سامسونگ در بسیاری از موارد مجهز به امکانات گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد و همین ویژگی بارز است که باعث شده است، گوشی های میان رده ای سامسونگ در میان خریداران گوشی های هوشمند طرفداران بسیاری داشته باشد. همچنین گوشی های میان رده ای این کمپانی سیر تحولی را در پیش دارند.

فروش ویژه در قسطی کلاب

امروزه با توجه به شرایط مالی و اقتصادی افراد خرید نقدی کالای دیجیتال بسیار مشکل شده است. از این رو سایت قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی را برای گوشی های سامسونگ در نظر گرفته است.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع مختلف کالا با شرایط اقساطی ویژه می باشد. شما به منظور خرید گوشی از طریق این سایت می توانید اقدام به ثبت نام کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر