آموزش امنیت اینستاگرام

قیمت گوشی a5 2017

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 19 مرداد 1400 ساعت 10:18

پس از تحقیقات بسیار در مورد این موبایل, به نتایج زیر دست پیدا کردم:(اگر قصد خرید این موبایل را دارید, تا انتها بخوانید)

آموزش امنیت اینستاگرام

-طراحی:

طراحی این موبایل به مدل 2016 آن کمی شباهت دارد, اما رنگ مشکی آن با Galaxy S7 اشتباه گرفته می شود. شیشه بودن پشت آن باعث زیبایی بیشتر و البته جذب اثر انگشت می شود اما مانند iPhone 7 JetBlack خش پذیر نیست و مقاومت قابل قبولی دارد. این موبایل در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری دوام می آورد.

-صفحه نمایش:

صفحه نمایش این موبایل به لطف Super AMOLED بودن آن از کیفیت بالایی برخوردار است و روشنایی آن در حالت "خودکار" در روز و شب بسیار خوب عمل می کند و حداکثر روشنایی آن به حداکثر روشنایی Galaxy S7 نزدیک است.

-باطری:

باطری این موبایل با اینکه هم ظرفیت با Galaxy S7 است اما مدت زمان بیشتری دوام می آورد و این به لطف صفحه نمایش FullHD آن و چیپست 14 نانومتری کم مصرف آن است. باطری این موبایل 21 ساعت در مکالمه, 14 ساعت در وبگردی و 16 ساعت در تماشای ویدیو دوام می آورد و حداکثر تحمل آن 95 ساعت است که اگر Always On روشن باشد 59 ساعت دوام می آورد.

-ارتباطات:

به کار بردن پورت Type-C باعث سریع شارژ شدن و انتقال سریع داده ها می شود و همچنین امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه یک مزیت و برتری در مقایسه با Galaxy S7 است.

-رابط کاربری:

سامسونگ از جدیدترین رابط کاربری خود که فقط Galaxy Note 7 از آن برخوردار بود, یعنی رابط کاربری Grace UX در سری A استفاده کرده است. این رابط کاربری جدید در Galaxy S7 هم وجود ندارد, البته با آپدیت به اندروید نوقا به آن اضافه خواهد شد. در (Galaxy A5 (2017, سامسونگ از اندروید مارشملو استفاده کرده که در ماه های آینده اندروید نوقا هم برای آن عرضه خواهد شد. حسگر اثر انگشت آن در تمام جهات بسیار سریع عمل می کند و سرعت آن همانند Galaxy S7 است.

ادامه در نقد و بررسی بعدی...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون