موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

مسدود کننده تبلیغات اینستاگرام

مسدود کننده تبلیغات اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 11:20

2132989.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

حذف تبلیغات اینستاگرام به یکی از دغدغه های کنونی کاربران تبدیل شده است. اپلیکیشن اینستاگرام یکی از برنامه‌های پرکاربرد اجتماعی است که تاکنون بیش از 1 میلیارد کاربر در آن فعالیت می کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر یکی از منابع مهم تبلیغاتی در سراسر جهان به شمار می رود. بسیاری از کسب و کارها، پست‌ها و استوری‌های مختلفی را منتشر می کنند. در حال حاضر مورد خاصی از پست‌ها واستوری‌ها در اینستاگرام رواج یافته است، که ما می خواهیم حذف کلی تبلیغات اینستاگرام را آموزش دهیم. علاوه بر سردرگمی‌های کاربر، این پست‌ها گاها فیلم‌های حجم داری هستند که مصرف داده‌های کاربران را بالا می برد. به همین دلیل ضروری است تا در این مورد مقاله‌ای برای شما کاربران نوشته شود. در این مقاله چگونه حذف تبلیغات اینستا و همچنین علت باز شدن پیج تبلیغاتی در اینستاگرام نیز آورده شده است.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

در نظر داشته باشید که هر پستی زیر مجموعه‌ی تبلیغات اینستاگرام قرار نمی گیرد، بلکه پست‌های تبلیغاتی شاخصه‌ی خاصی دارند. پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام در زیر نام کاربری خود کلمه ی Sponsored یا Ads را نمایش می دهند. این پست‌ها بدون کسب اجازه از شما نمایش داده می شوند و تنها اینستاگرام اجازه‌ی مدیریت آنها را دارد. تنها کاری که شما می توانید بکنید این است که تنها آنها را مدیریت کنید. به عنوان مثال می توانید برای اینستاگرام توضیح دهید که چرا نمی خواهید این پست‌ها را مشاهده کنید و اینستاگرام سعی می کند تبلیغاتی را برای شما نمایش دهد که مطابق سلیقه ی شما باشد. در واقع اینستاگرام این تبلیغات را حذف نمی کند بلکه سعی می کند در هنگام نمایش آنها رضایت شما را نیز در نظر بگیرد و برای به دست آوردن آن تلاش کند.

مقاله پیسنهادی :اهمیت و تاثیر تبلیغات اینستاگرام

چرا اینستاگرام از تبلیغات استفاده می کند؟

اپلیکیشن اینستاگرام از سرویس‌های مهم اجتماعی محسوب می شود که تیم مدیریت این سرویس برای کسب درآمد از طریق این سرویس دو راه مقابل خود دارد. راه اول این که از کاربران برای عضویت هزینه دریافت کند و راه دوم تبلیغات شرکت‌های بزرگ را بر عهده بگیرد. حال اینستاگرام انتخاب کرده است که درآمد خود را از طریق راه دوم به دست آورد. به همین منظور پست‌های تبلیغاتی زیادی را در تمامی ابعاد و موضوعات منتشر کرده است.

شاخص نمایش تبلیغات اینستاگرام

برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام موضوعات خاصی را برای شما نمایش می دهند. پاسخ این سوال این است که اینستاگرام از هوش مصنوعی خاصی استفاده می کند. این هوش مصنوعی عملکرد فعالیت شما در اینستاگرام را زیر نظر دارد و همواره سعی می کند تا پست‌های تبلیغاتی مرتبط با موضوع های مدنظر شما را برای شما نمایش دهد.

خدمات مرتبط: تبلیغات در اینستاگرام

در واقع اینستاگرام سعی می کند تا تبلیغات خود را به گونه برای شما تنظم کند که شما از آن زده نشوید و آن را بطلبید. در واقع یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تبلیغات در اینستاگرام قسمتی است که به رضایت کاربر اهمیت می دهد. اینستاگرام به هیچ وجه نمی خواهد که کاربران خود را از دست بدهد.

علت باز شدن خودکار پیج اینستاگرام

برای آن که بتوانید تبلیغات اینستا را حذف کنید، در ابتدا نیاز است اصلا بدانید چرا تبلیغات اینستا برای شما نمایش داده می شود. در این مورد خود شرکت اینستاگرام اطلاعاتی منتشر نکرده است اما کار طولانی مدت ما در حوزه ی اینستاگرام باعث شده است تا بتوانیم تجربیاتی در این زمینه به دست آوریم.

🔰 دلیل اول به این موضوع برمیگردد که شما اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوکتان وصل کرده باشید. این کار باعث می شود تا تعداد بیشتری تبلیغات برای شما نمایش داده شود. اگر مقدور بود، اکانت خود را از حالت سوییچ خارج کنید.

🔰 دلیل دوم این است که احتمالا شما پیج های خارجی زیادی را دنبال می کنید و تقریبا بسیاری از این پیج ها از این قابلیت استفاده کرده اند و همین باعث می شود که اینستاگرام شما را به عنوان فردی بشناسد که در پی این مسائل هستید. در نتیجه تعداد تبلیغات را برای شما افزایش میدهد.

🔰 دلیل سوم زمانی است که شما پیج های تبلیغاتی را فالو می کنید و یا آنها را لایک می کنید. از این کار پرهیز کنید. این کار به منزله ی این است که شما به این گونه پیج ها علاقه دارید و در معرض شدید این تبلیغات قرار میگیرید.

حذف تبلیغات اینستاگرام (روش اول)

خب اگر شما یکی از کاربران فعال اینستاگرام هستید به احتمال بالا حداقل یک یا دو بار پست‌های تبلیغاتی در قسمت هوم اینستاگرام خود مشاهده کرده و از آن گذر کرده اید. اما شاید این پست‌ها و یا استوری‌ها به قدری برای شما تکرار می شوند که دیگر کلافه شده اید و یا اصلا می خواهید حتی یکبار هم چنین پست‌هایی را مشاهده نکنید.

در این قسمت با حذف تبلیغات اینستاگرام آشنا می شوید. به یاد داشته باشید که این روش تنها روش حذف تبلیغات اینستاگرام است و تا سال 2020 روشی دیگر از سوی اینستاگرام ارائه نشده است. همچنین باید دقت داشت که در این روش پست‌های تبلیغاتی به صورت دائمی حذف نمی شوند بلکه تنها تعداد آنها محدودتر می شود.
اگر این کار را به صورت روزانه برای 3 تا 4 پست تبلیغات اینستاگرامی انجام دهید، در دوره‌ی زمانی کوتاهی، شاهد کاهش 70 درصدی پست‌های تبلیغاتی خواهید شد. به صورتی که شاید در روز تنها یک پست تبلیغاتی ببینید.

حتما بخوانید: آموزش کامل ریپورت اینستاگرام

برای حذف تبلیغات اینستاگرام در اکانت اینستاگرام تان کافیست مراحل زیر را انجام دهید

🔰 وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و سپس به صفحه هوم خود مراجعه کنید.

🔰 در صفحه هوم اکانتتان اینستاگردی کنید و هنگامی که با یکی از پست‌های تبلیغاتی اینستا برخورد کردید؛ آیکون سه نقطه مربوطه به پست را لمس کرده تا کادر جدیدی برایتان باز شود.

نکته: برای شناسایی پست‌های تبلیغاتی نیز میتوانید از نوشته sponsored در زیر اسم پیج‌ها استفاده کنید.

🔰 بعد از انتخاب آیکون سه نقطه کادر جدیدی باز می شود، که دارای سه گزینه می باشد. برای خلاص شدن از تبلیغات اینستاگرام کافیست گزینه اول یعنی “HIDE AD” را انتخاب کنید.

Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B3-%DB%B1%DB%B9%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B7.jpg

🔰 در ادامه وارد صفحه ای به مانند شکل روبرو می شوید که اینستاگرام در آن دلیل حذف پست‌های تبلیغاتی را سوال می کند.

Remove-ads-08-1024x540.jpg

🔰 سه گزینه دلیل حذف پست نمایش داده می شود.

its not relevanti see it too oftenits inappropriate
تبلیغات یا آگهی به نمایش گذاشته شده مرتبط نیستاین تبلیغات برای من به صورت مکرر به نمایش در می آیداین آگهی محتوای نامناسب دارد

🔰 بعد از انتخاب یکی از گزینه‌های مربوطه این آگهی برای شما حذف شده و پیام تشکر مانندی برای شما از اینکه این مورد را گزارش کرده اید به نمایش در خواهد آمد.

نکته: در حال حاضر هیچ گونه رباتی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد، چرا که اینستاگرام به صورت جدی با این مقوله مقابله کرده است.

گزینه‌ی دوم REPORT AD در مورد شماره ی 3 مربوط به گزارشی است که شما برای اینستاگرام در مورد پست مربوطه می فرستید. به عنوان مثال شاید شما فکر می کنید که این پیج توهین به شماست و شما می توانید از این گزینه استفاده کنید. گزینه ی سوم ABOUT INSTAGRAM ADS است که خود اینستاگرام توضیحاتی در مورد پست های تبلیغاتی را ارائه می دهد.

حذف تبلیغات اینستاگرام (روش دوم)

اینستاگرام به تازگی گزینه ای دیگر را نیز اضافه کرده است که ما از آن برای حذف تبلیغات استفاده می کنیم. در این روش تبلیغات حذف نمی شود اما به مراتب کمتر می شود. در واقع اینستاگرام هیچ گاه به ما اجازه نمیدهد که تبلیغات را کلا حذف کنیم اما این اجازه را به ما میدهد که تبلیغات را گزینش کنیم. این گزینش کردن باعث می شود که میزان تبلیغات کمتر شود. مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید.

Remove-ads-01-1024x540.jpg

  1. بر روی آیکون سه خط کلیک کنید.

Remove-ads-02-1024x540.jpg

  1. به بخش تنظیمات بروید.

Remove-ads-03-1024x540.jpg

  1. بر روی آیکون ads کلیک کنید.

Remove-ads-04-1024x540.jpg

  1. گزینه ی ad topic preferences (تبلیغات ترجیحی موضوعی) را انتخاب کنید.

Remove-ads-05-1024x540.jpg

  1. هر سه گزینه را انتخاب کنید.

Remove-ads-06-1024x540.jpg

  1. گزینه ی save را کلیک کنید.

Remove-ads-07-1024x540.jpg

پادکست حذف تبلیغات اینستاگرام

سوالات متداول حذف تبلیغات اینستا

1. آیا می توان پست های تبلیغاتی اینستاگرام را برای همیشه حذف کرد؟⭐

خیر، در حال حاضر اینستاگرام این اجازه را به هیچ کس نداده است.

2. روش حذف پست های تبلغیاتی در اینستاگرام به چه صورت است؟⭐

1. به صفحه ی هوم اینستاگرام خود بروید.
2. علامت سه نقطه در کنار پست های تبلیغاتی را لمس کنید.
3. گزینه ی اول را انتخاب کنید.
4. یکی از سه گزینه ی نمایش داده شده را انتخاب کنید.
5. حال پیغام تشکر برای شما نمایش داده می شود و پست تبلیغاتی مورد نظر حذف می شود.
6. برای دریافت راهنمای تصویری می توانید به مقاله داده شده در سایت اینبو مراجعه کنید.

3. آیا برای حذف تبلیغات اینستاگرام باید برنامه خاصی را نصب کرد؟⭐

خیر، شما می توانید از طریق خود برنامه ی اینستاگرام اقدام به حذف پست های تبلیغاتی کنید.

4. ربات خاصی برای حذف تبلیغات اینستا وجود دارد؟⭐

تا سال 2020 ربات خاصی برای حذف تبلیغات اینستاگرامی طراحی نشده است.

جمع بندی

پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام امروزه دغدغه‌ی زیادی برای کاربران فعال اینستاگرام ایجاد کرده است. در حال حاضر شما می توانید تعداد این پست‌ها را با استفاده از مقاله‌ی بالا محدود کنید و در هنگام استفاده از اینستاگرام شاید تنها یکبار آنها را مشاهده کنید.

ما امیدواریم که این مقاله نیازهای شما را پاسخ داده باشد. با این حال اگر سوالی دارید، می توانید آن را در بخش کامنت ها مطرح کنید تا تیم پشتیبانی اینبو در اسرع وقت به شما کمک کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: inbo.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر