موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی ها در اندروید

دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی ها در اندروید

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 اسفند 1400 ساعت 09:25

آموزش امنیت اینستاگرام

Game Booster Pro  اجرا کردن روان تر بازی های گرافیکی و HD اندروید

می توانید برای اجرای نرم افزارهای سنگین و گرافیکی هم از این نرم افزار کمک بگیرید 

نسخه فول آنلاک با تمام قابلیت ها – امتیاز در گوگل پلی : 4.6 از 5

Game Booster Pro نام نرم افزاری است که در این پست به معرفی آن می پردازیم که نمونه و مشابه نرم افزار Game booster نسخه PC است . کار این نرم افزارها به این گونه است که قبل از اجرای بازی رم و سی پی یو گوشی شما را به صورت کامل آزاد و حداکثر قدرت و توان سی پی یو و جی پی یو ( کارت گرافیک گوشی شما ) را برای اجرای بازی به کار می گیرند و با اعمال بهترین تنظیمات به صورت خودکار ، بازی ها و نرم افزارهای سنگین را به مطلوب ترین حالت ممکن برای شما به اجرا در می آورند.

در مورد فیدبک های این نرم افزار می توان اعلام کرد که طبق نظرات کاربران گوگل پلی این نرم افزار توانسته حتی بازی هایی را هم که به علت مشکل کمبود سخت افزار و مخصوصا Ram داخلی بر روی تعدادی گوشی آندرویدی اجرا نمی شدند را هم اجرا کند و یا کاربرانی اعلام کرده اند که توانسته اند توسط این نرم افزار بازی هایی را که قبلا در حالت Low قابل اجرا بودند با گرافیک Ultra High اجر کند .

راهنمای استفاده از نرم افزار : پس از نصب نرم افزار ، بازی های مورد نظر خود را در این نرم افزار add کرده و پس از ایجاد شدن آیکون بازی ، بازی مورد نظرتان را از طریق این نرم افزار یعنی Game booster اجرا می کند و متوجه می شوید حتی سرعت لود و اجرای بازی بسیار متفاوت تر از قبل است . اگر شما هم در اجرای بازی ای نا موفق بوده اید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را هم یک بار تست نمایید .

دانلود فایل ها با لینک مستقیم

787afa9bedaf18972d83fa0fa281b48ed8f43231.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر