موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

رایانه کمک انلاین

رایانه کمک انلاین

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 09 آذر 1400 ساعت 15:09

آموزش امنیت اینستاگرام

پاسخگویی به سوالات رایانه و  موبایل

تماس سراسری: 545 0 907 909

پاسخگویی آنلاین و تلفنی به مشکلات و سوالات موبایل و کامپیوتر

پاسخگویی تلفنی – کمک رایانه ای

مشکل خود را از راه دور و بدون حضور کارشناس و با مشاوره از طریق تلفن و کمک مشاور رایانه حل کنید. اگر مشکل رایانه شما به صورت تلفنی حل نشد می توانید درخواست کارشناس کامپیوتری به صورت حضوری دهید.البته همچینین این امکان وجود دارد که همکاران ما از طریق ریموت به کامپیوتر شما وصل شده و مشکلات کامپبوترب شما را از طریق راه دور حل کنند.مشکلات رایانه ای از جمله مشکلات سخت افزاری رایانه ای و مشکلات نرم افزاری رایانه ای توسط همکاران ما راهنمایی داده شده و قابل حل می باشد.
پشتیبانی کامپیوتری :در صورتیکه رایانه شما به مشکل خورده است و قصد ندارید کامپیوتر خود را به محلی خارج از منزل برای تعمیر ببرید و یا اینکه مشکل شما باید به سرعت حل شود و زمان زیادی برای حل مشکل ندارید می توانید برای حل مشکلات کامپیوتر کمک تلفنی بگیرید.کلیه خدمات کامپیوتری در شرکت امداد رایانه به شما ارائه می شود و اگر نیاز به نصب پرینتر و اسکنر دارید و یا هر گونه مشکلات ویندوزی و آفیس دارید می توانید از همکاران ما کمک بگیرید همکاران ما در امداد رایانه در زمینه کلیه مشکلات شبکه های کامپیوتری را به شما ارائه می دهند. مشکلات نرم افزارهای گرافیکی زا جمله فتوشاپ را نیز از ما بپرسید.در این شرکت به مشکلات رایانه کمک می شود. برای اینکه کمک در زمینه کامپیوتر اخذ کنید کافیست با شرکت کمک کامپیوتر تماس بگیرید. در تمام زمینه های رایانه کمک به شما انجام میگیرد.موبایل کمک از دیگر قسمت های شرکت امداد رایانه می باشد.پاسخگویی به سوالات موبایل – پاسخگویی به سوالات اپل-پاسخگویی به سوالات آیفون از خدمات مهم شرکت موبایل کمک می باشد که در قسمت موبایل کمک شرکت کامپیوتر و رایانه کمک به شما کمک داده می شود.

خدمات حرفه ای موبایل کمک آنلاین

موبایل اندروید : هرگونه سوالی در زمینه نرم افزارهای موبایل ، مشکلات وصل شدن به اینترنت و بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات دارید میتوانید از طریق شماره های تماس با همکاران ما در بخش مربوط به مشکلات گوشی موبایل یعنی موبایل کمک کمک بگیرید.موبایل کمک در تمام زمینه های مربوط به موبایل آماده خدمات رسانی به شما می باشد. مشکلات گوشیهای اندروید و مشکلات گوشهای آیفون را از همکاران ما بپرسید.

موبایل آیفون : اگر مشکلی در این زمینه برای شما پیش آمده است میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان مربوطه مشکل خود را مطرح کنید. مشکلات بک آپ گیری و ریستور کردن آن و ساختن اپل آی دی از جمله خدمات این مرکز می باشد.مشکلات گوشی های اپل از جمله ساخت اپل آی دی-فراموش کردن اپل آی دی و همچنین نصب برنامه روی گوشیها اپل را از همکاران ما بپرسید. با تماس با شماره موبایل کمک اپل از سراسر شرکت می توانید مشکلات گوشی اپل خود را از ما بپرسید.

پاسخگویی تخصصی به مشکلات شبکه های اجتماعی

مشکلات اینستاگرام : یکی از نرم افزارهایی که معمولا مشکلات زیادی در مورد آن از همکاران ما پرسیده می شود نرم افزار اینستاگرام می باشد. ایتستاگرام که روی گوشیهای اندروید و اپل قابل نصب می باشد مشکلاتی از جمله فراموشی پسورد اینستاگرام-ریکاوری اینستاگرام-هک شدن اینستاگرام-بازگردانی اینستاگرام و پاک کردن اکانت اینستاگرام می باشد. همچنین اگر هنوز اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام ننموده اید می توانید از همکاران ما در این زمینه کمک بگیرید.

مشکلات تلگرام :  تلگرام یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه نرم افزارهای شبکه اجتماعی می باشد که حتما با آن آشنایی دارید اگر مشکلی در زمینه نرم افزار تلگرام دارید می توانید آن را از همکاران ما بپرسید این مشکلات از جمله ساخت اکانت تلگرام-ساخت گروه تلگرام-تبلیغات در تلگرام-ساخت کانال تلگرام و مابقی مشکلات تلگرام را می توانید از ما بپرسید.

این سایت در زمینه پاسخگویی به سوالات و مشکلات موبایل و کامپیوتر فعالیت میکند. امداد رایانه کمک مرکز کمک به مشکلات رایانه ای می باشد که کلیه خدمات در حوزه مشکلات کامپیوتری و مشکلات رایانه ای را به شما ارائه می دهد. همچنین در صورتیکه سوالی در مورد مشکلات موبایل دارید باید با بخش موبایل کمک شرکت تماس بگیرید. اگر مشکل رایانه شما به صورت تلفنی حل نشد این امکان وجود دارد که همکاران ما از طریق ریموت به شما کمک کنند و مشکل رایانه شما را حل کنند. در این روش با استفاده از نرم افزارهای اتصال از راه دور به سیستم شما وصل شده و به شما در حل مشکل رایانه کمک می کنند

خدمات شبکه های کامپیوتری

یکی از خدمات شرکت امداد رایانه پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری می باشد. امروزه شبکه های کامپیوتری کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و با توجه به نیاز شما می توانید از شبکه های محتلف کامپیوتری استفاده نمایید از جمله شبکه های کامپیوتری شبکه های دامین و WORKGROUP می باشد. در صورتیکه نیاز به پشتیبانی در زمینه شبکه های کامپیوتری دارید می توانید از همکاران ما در امداد رایانه کمک بگیرید.

خدمات سیستم های مکینتاش

یکی از سیستم عامل هایی که معمولا کاربران آن را با مشکلات زیادی مواجه می کند سیستم عامل مکینتاش می باشد. مشکلات مربوط به سیستم عمل مکینتاش را می توانید از کارشناس مربوطه بپرسید و همچنین در صورتیکه دستگاه مک شما نیاز به تعمیر داشت درخواست کارشناس حضوری بدهید.امداد رایانه کمک بخشی برای خدمات مکینتاش درنظر گرفته است

آماده امضای قرارداد پشتیبانی

در صورتیکه شما مدیر شرکت می باشید این امکان وجود دارد که با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی درخواست امضای قرارداد پشتیبانی داشته باشید. در صورت امضای قرارداد پشتیبانی همکاران ما به صورت منظم به محل شرکت شما آمده و مشکلات کامپیوتری شرکت شما را حل خواهند نمود…برای بستن قرارداد پشتیبانی با امداد رایانه با شرکت تماس بگیرید

سوال کامپیوتری خود را چگونه مطرح کنم؟

. در صورتیکه هرگونه سوال در زمینه کامپیوتر و نرم افزار های کامپیوتری دارید می توانید از همکاران ما کمک بگیرید. جهت تماس باشرکت بعد از تماس باشرکت ازطریق شماره های 9099070545 می توانید درخواست اتصال به بخش کامپیوتر را داشته باشید

سوال موبایلی خود را چگونه مطرح کنم؟

. اگر گوشی موبایل اندروید و یا ایفون شما به مشکل خورده است می توانید روی کمک همکاران ما حساب کنید. برای تماس با بخش موبایل کمک میتوانید با تماس با شماره 9099070545 با همکاران ما در بخش موبایل تماس برقرار کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 7 میانگین: 4.4]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر