موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

سایت ساخت شماره مجازی

سایت ساخت شماره مجازی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 12:25

ما در این بخش بهترین روش های ساخت شماره مجازی آنلاین را معرفی میکنیم. روش های که با کمی تلاش و وقت گذاشتن میتوانید برای خودتان شماره مجازی آنلاین بسازید. در کل روش های رایگانی که برای ساخت شماره وجود دارد بعد از مدتی منسوخ میشوند یا شرکت های ارائه دهنده دیگر نسخه رایگان ارائه نمی دهند. ما سعی کردیم سایت ها و اپلیکیشن هایی که بتوان با آنها برای ساخت شماره مجازی آنلاین رایگان اقدام کرد معرفی کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

پیشنهاد ما: خرید شماره مجازی با قیمت ارزان
و به آسان ترین شکل ممکن از سایت ارزان سل است.

making-virtual-number-online-rahamoz.png

ساخت شماره مجازی آنلاین

بیشترین کاربردی شماره های آنلاین دارند برای ساخت شماره مجازی میباشد. با استفاده از این شماره ها میتوان برای همه ی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها حساب کاربری ایجاد کرد. بعد از استفاده مردم از تلگرام تعداد درخواست ها برای شماره مجازی خیلی زیاد شده است.

پیشنهاد ما: به راحتی با ربات خرید شماره مجازی با ارزان ترین قیمت ممکن
صاحب شماره مجازی شوید.

ما هم روش های که بتوان به صورت رایگان شماره مجازی آنلاین ساخت رو معرفی میکنیم. اما موردی که باید توجه کنید این هست که ساخت رایگان شماره موبایل مجازی زحمت دارد و شاید بسیاری از شما حوصله ساختن آن را نداشنه باشید. اگر میخواهید شماره مجازی باکیفیت با قیمت ارزان تهیه کنید میتوانید روی قسمتی از متن که قرمز رنگ هست کلیک کنید.

ساخت شماره مجازی آنلاین با سایت Sms-Online

سایت اس ام اس آنلاین یکی از قدیمی ترین سایت های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان میباشد. این سایت شماره های کشور های روسیه، اکراین و انگلستان را ارائه میدهد.

پیشنهاد ما: ۱۰ برنامه ساخت شماره مجازی (آپدیت اردیبهشت ۹۸)

هر چند وقت یکبار هم شماره های از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی برای استفاده مردم قرار میدهد. با این سایت میتوان برای ساخت شماره مجازی برای واتس آپ و تلگرام و بیشتر شبکه های اجتماعی و سایت ها اقدام کرد.

receive-sms-online.png

سایت ساخت شماره مجازی با FreeOnlinePhone

سایت فری آنلاین فون هم یکی از سایت های خوب در زمینه ارائه خدمات رایگان اس ام اس هست. لیست شماره مجازی کشور هایی که در نسخه رایگان آن ارائه میشوند کانادا، انگلستان، آمریکا و سوئد میباشد.

پیشنهاد ما: چگونه شماره مجازی ایرانی بسازیم؟

با استفاده از آن شماره ها میتوانید در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها و دیگر سایت ها ثبتنام کنید. یکی از ایراد های این سایت این هست که گاهی اوقات بعضی از شماره ها را از دسترس خارج میکند.

free-online-phone.png

سایت شماره موبایل مجازی RecieveFreeSMS

این سایت لیست ۱۶ کشور را برای ساخت شماره مجازی ارائه میدهد. این سایت بیشتر خدمات خود را به صورت پولی انجام میدهد. گاهی اوقات هم در هم شماره های برای استفاده رایگان مردم قرار میدهد. هر نفر تنها میتواند ۳ پیامک دریافت کند و با توجه به نیاز خود برای ساخت شماره مجازی آنلاین اقدام کند.

آمریکاانگلستانکانادااسترالیا
مکزیکنروژبرزیلفرانسه
برزیلسوئدسوئیسروسیه
آلماناسپانیاهنگ کنگاندونزی

receive-free-sms.png

سایت شماره مجازی آنلاین textfree

textfree هم یکی از سایت هایی هست که در زمینه شماره های مجازی فعالیت خوبی دارد. شاید با کمی جستجو در مورد ساخت شماره مجازی متوجه معرفی textfree توسط سایت ها شوید که این سایت را برای شماره مجازی پیشنهاد میدهند. با این سایت هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اندروید میتوانید کد مربوط به تلگرام و واتس آپ و دیگر شبکه های اجتماعی رو دریافت کنید. شماره مجازی های ارائه شده این سایت فقط مال ایالات متحده آمریکا و کانادا میباشد. برای استفاده از این سایت حتما باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

پیشنهاد ما: خرید شماره مجازی دائمی برای تلگرام و واتس آپ

textfree.png

اپلیکیشن و سایت شماره مجازی TextNow

اگر شما به دنبال برای یک شماره تلفن خصوصی قابل اعتماد و رایگان برای دریافت اس ام اس آنلاین هستید پیشنهاد ما بی شک TextNow میباشد. تکست ناو یکی از بهترین و مهمترین سایت هایی هست که میتوان با آن برای ساخت شماره مجازی استفاده کرد. این شرکت که یکی از پیشروهای این عرصه میباشد. به دو صورت به ارائه شماره مجازی میپردازد یکی از طریق اپکلیکیشن اندروید و دیگری از طریق سایت است. با این برنامه و سایت تکست ناو تقریبا میتوان شماره مجازی تمام ایالت های کشور آمریکا و کانادا را ساخت.

روش کار و ساخت شماره مجازی در این سایت به صورتی هست که حتما باید ایمیل صحیح وارد کنید چون کد فعال سازی ارسال میشود. برای هر ایمیل تنها میشود یک شماره مجازی ساخت.

textnow.png

ساخت شماره مجازی برای واتس آپ از طریق اپلکیشن :

Wabi – شماره مجازی برای WhatsApp کسب و کار

با اپلکیشن بالا می توانید شماره مجازی رایگان برای واتس آپ داشته باشید و همچنین برای این که دو تا واتس آپ در گوشی شما باشد، می توانید واتس آپ بیزینسی را دانلود و نصب کنید.

ساخت شماره مجازی با برنامه Nextplus

Nextplus یکی از محبوب ترین برنامه های ساخت شماره مجازی است که به شما بصورت رایگان یک شماره اختصاصی کشور فیلیپین را می دهد و شما می توانید  از این شماره برای ثبت نام با شماره جعلی در مسنجرها و شبکه های اجتماعی که برای ثبت نام در انها نیاز به شماره تلفن است  استفاده کنید.

جهت اطلاع شما عزیزان پس از دریافت شماره از این برنامه و استفاده از آن در مسنجر مورد نظر، کد تایید به Nextplus ارسال  می شود و شما این کد را درون مسنجر مورد نظر وارد کرده و با یک شماره جعلی در مسنجر مورد نظر ثبت نام می کنید.

– پس از نصب، اپلیکیشن Nextplus رو اجرا کنید.
– در گام اول به صفحه ثبت نام می رسید و در این صفحه روی گزینه SIGN UP کلیک کنید.
– سپس پنجره‌ ای باز  می شود که از شما در مورد امکان دسترسی نرم‌ افزار به مخاطبین سؤال می‌ کند  و با انتخاب گزینه ALLOW، پنجره دیگه ای باز می شود که در مورد امکان دسترسی اپلیکیشن به موقعیت جغرافیایی شما سؤال می پرسدو شما می بایست دوباره گزینه ALLOW رو انتخاب کنید.

– در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبور مدنظرتون رو تعیین کنید.
– سپس باید با قوانین استفاده از نکست پلاس موافقت کرده و تیک کنار اون رو فعال کنید.
– همچنین آخرین کاری که در این مرحله باید انجام بدید، این هست که گزینه SIGN UP رو انتخاب کنید.

– با گذشت چند ثانیه صفحه‌ ای باز  میشود که در اون باید ایالت مدنظرتون را انتخاب کنید.
– روی گزینه GET A CUSTOM NUMBER کلیک کنید.
– در مرحله نهایی پنجره‌ ای باز می شود  که شماره مجازی شما را  نشان میدهد .

پیشنهاد ما: خرید شماره مجازی ارزان

سایت دریافت شماره مجازی

در آپدیت بعدی مقاله به سایت شماره مجازی البته به سایت های شماره مجازی رایگان بیشتر اشاره خواهد شد.

جمع بندی

ما لیست سایت ها و اپلیکیشن هایی که میشود با آنها شماره مجازی ساخت را معرفی کردیم و با این موارد معرفی شده به صورت آنلاین بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید میتوانید صاحب شماره مجازی شوید. در آخر به این نکته بیشتر توجه کنید بهتر است شماره های با کیفیت را بخرید، اگر برای استفاده طولانی مدت لازم دارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر