موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

سایت شماره مجازی روسیه رایگان

سایت شماره مجازی روسیه رایگان

نویسنده : مهشید | زمان انتشار : 12 اسفند 1400 ساعت 15:23

امین اسم زاد ۱۳۹۸-۱۱-۱۱ شماره مجازی, مقالات بازدید : ۴,۳۲۵

آموزش امنیت اینستاگرام

ما در این بخش از سایت ره آموز، آموزش ساخت شماره مجازی روسیه را آماده کرده ایم. آیا شماره مجازی رایگان روسیه وجود دارد؟ حدود ۲ سال پیش با استفاده از یکی از سایت های روسی که در زمینه شماره مجازی فعالیت میکرد. میتوانستیم شماره مجازی روسیه رو بصورت رایگان بسازیم. اما بعد از مدتی این سایت از این کار جلوگیری کرد و الان امکان ساخت شماره وجود ندارد.

پیشنهاد ما: خرید شماره مجازی ایتالی با قیمت ارزان
و به آسان ترین شکل ممکن از سایت ارزان سل است.

Making-russia-virtual-number-1.png

ساخت شماره مجازی روسیه

بدون شک اسم شماره مجازی روسیه به گوش شما رسیده است. اما دلیل آن چیست؟ شماره مجازی روسیه یکی از ارزان ترین قیمت ها رو بین کشورهایی که این نوع از شماره ها رو ارائه میدهند دارد.

آیا راهی برای ساخت شماره مجازی رایگان کشور روسیه وجود دارد؟ با توجه به بررسی هایی که ما انجام داده ایم الان دیگر نمیتوان شماره رایگان روسیه برای شبکه های اجتماعی مثل واتس آپ و تلگرام را تهیه کرد. کشورهایی که می توان شماره مجازی آنها را از طریق سایت ها و اپلیکیشن ها تهیه کرد. شامل کشور های معرفی شده زیر هستند.

انگلستانآمریکاکانادافرانسه
نروژاسترالیامکزیکبرزیل
سوئدسوئیساندونزیهند
لاتویااکراینلهستاناسپانیا

پیشنهاد ما: ۱۰برنامه ساخت شماره مجازی آمریکا رایگان 

چندین سایت وجود دارد که از شماره های مجازی آنها می توان برای ثبتنام در سایت ها استفاده کرد. اما قابلیت ثبت نام و دریافت کد برای تلگرام و واتس  آپ را ندارند. لیست این سایت ها:

http://receive-sms-online.com

http://receivefreesms.com

https://sms-receive.net

https://www.receive-sms-online.info

قبلنا توسط این سایت ها هم میشد اکانت مجازی برای شبکه های اجتماعی ساخت اما به دلایلی که وجود داره این امکان رو غیر فعال کردند و حالا امکان دریافت شماره مجازی وجود ندارد.

آیا شماره های روسیه ریپورت هستند؟ 

بله شماره هایی که برای روسیه ارائه میشوند در ابتدا ریپورت هستند. اما بعد از حدود ۲ الی ۶ روز از ریپورت خارج میشوند و میتوانید به دوستان و افرادی که میخواهید پیام ارسال کنید.

پیشنهاد ما: ساخت شماره مجازی آنلاین برای تلگرام 

آیا شماره های بدون ریپورت برای تلگرام وجود دارد؟

بله شماره های باکیفیت روسیه که ما در سرویس شماره مجازی سایت ره آموز ارائه میدهیم، هم از نوع ریپورت و هم بدون ریپورت موجود هست. یعنی دیگر نیاز به زمان ۲ الی ۶ روز برای خارج شدن از ریپورت وجود ندارد و از همان لحظه که اقدام به خرید میکنید میتوانید از شماره مجازی روسیه که خریداری کرده اید استفاده کنید.

خرید شماره مجازی روسیه

در ایران حدود ۱۰ سایت وجود دارد که میتوانید از آنها برای خرید شماره مجازی روسیه اقدام کنید. سایت ره آموز هم ارزانترین سرویس برای شماره مجازی رو ارائه میدهد. بنابراین میتوانید برای تهیه شماره مجازی روسیه با کمترین قیمت از سرویس های سایت ره آموز استفاده کنید. بی شک قویترین پشتیبانی رو در بین سایت هایی که در زمینه شماره مجازی فعالیت میکنند را دارد. همیشه در هر ساعت از شبانه روز ۱ نفر پشتیبان آنلاین برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات شما وجود دارد.

 خرید شماره مجازی ارزان

جمع بندی

بنابراین نتیجه ای که حاصل می شود این هست که دیگر نمیتوان شماره مجازی رایگان برای روسیه ساخت. سایت هایی هم که در این زمینه فعالیت میکردند یا سرویس دریافت کد برای شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها را برداشته اند و یا برای تهیه باید شماره مجازی را از آن سایت ها بخریم. بهترین راهی که میتوانم برای خرید شماره مجازی پیشنهاد کنم استفاده از سرویس شماره مجازی ره آموز میباشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر