موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

روشن شدن خودکار اینترنت گوشی

روشن شدن خودکار اینترنت گوشی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 11:03

آموزش امنیت اینستاگرام

روشن شدن خودکار دیتای گوشی های اندروید باعث شده دوستانی برای ما ایمیل زده و برای این مشکلشون دنبال یک راه حل هستند.
متن سوالات دوستان را در زیر میتوانید ببینید تا اگر شما هم اینطور مشکلاتی دارید با پاسخ کارشناس فنی مجله اینترنتی کیم کالا این مشکل شما هم با گوشی هوشمندتان حل شود.

دوست عزیزمان با آی دی : Mersa_DJ پیام زیر را فرستاده اند:
روشن شدن داده تلفن همراه به صورت اتوماتیک

من تازه حدود یک ماهه که موبایل Samsung Galaxy Grand Neo – Android 4.2.2 گرفتم !!! یه مشکلی که دارم اینه که بعد از دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل و ذخیره اون ، وقتی من “داده تلفن همراه” را مواقعی که بسته ندارم خاموش میکنم این گزینه به صورت خودکار بعد از چندین ساعت روشن میشه بیشتر موقع هایی به صورت خودکار روشن میشه که موبایل داره باطری تموم میکنه.
خودتون هم میدونید وقتی بسته نداریم چقدر از شارژ پولی کم میشه وقتی از اینترنت استفاده بشه !!!

جواب کارشناس مجله اینترنتی کیم کالا برای رفع این مشکل :
پاسخ برای رفع مشکل دوست عزیزمان Mersa_DJ :
بله عزیز راه داره.
شما برنامه cm security رو نصب کن و روی data connection رمز بذار، انوقت هر وقت بخواد data connection روشن بشه تا رمز ندید بهش روشن نمیشه.

3.jpg

رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای و دیتا در گوشی های اندرویدی

.

خب حالا راه حلی برای این مشکل وجود نداره ؟
دوست دیگرمان با اکانت Ali_tosan پیام زیر را فرستاده اند ( البته این مشکل برای تبلت پیش اومده ) :
سلام، من lenovo yoga دارم و دیروز ریست فکتوری کردم. الان هم پشیمونم چون از وقتی که روشن میشه وای فای و دیتا خودکار روشن میشه واگه میخواید بگید که توی برنامه های باتری مث du battery saver یا چیزای دیگه روی هموشون وای فای فعال میکنن من این کارو هم امتحان کردم ولی درست نشد. و دوباره اگه میخواید بگید توی تنظیمات برم روشن شدن وای وای فای هنگام خواب رو اشاره کنید باید بگم دوباره این کارو کردم.امروزم بردمش بیرون که درستش کنن یه چیزای درباره فلش کردن با رام گفتن که گفت باید دو سهروز اینجا بمونه منم نمیتونم این کارو بکنم. لطفا کمک کنید خیییییییییییییلی اورژانسی

.

پاسخ برای رفع مشکل دوست عزیزمان Ali_tosan :

سلام
من به دو روش تونستم این ویروس و بگیرم (البته بعد ۶ روز با نصب انواع برنامه ها )

۱- فلش

۲- گوشی رو روت کردم با برنامه drwedنسخه پیشرفتش که میتونید از بازار دانلود کنید و نصب کردم سرچ زدمو ویروس و پیدا میکنه اما نمیتونه پاکش کنه ولی مسیر و اسم ویروس رو پایین هر ویروس که شناسایی میکنه میزنه

برنامه root explorer رو نصب کردم مسیری رو که انتی ویروس بهم داده بود رو رفتم و فایلشو پاک کردم (در حین این کار انتی ویروس و نبندید و مینی مایز کنید )

بعد از پاک کردن مسیر ویروس تو برنامه root expelorer به محیط آنتی ویروس برگردید میبینید که پایینه اسمه ویروسا قرمز نوشته شده که فایل حذف شده است و اونموقه میتونید ویروس رو از آنتی ویروس حذف کنید.
.

و اما یک توضیحی درباره برنامه cm security خدمت شما دوستان عزیز بدهیم تا یه اطلاعاتی در مورد این نرم افزار داشته باشید.
CM Security Antivirus AppLock v4.0.1 Beta – آنتی ویروس کم حجم و محبوب سی ام مخصوص اندروید
مطمئن ترین بهینه ساز در زمینه ی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید است. این اپلیکیشن قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و انواع بدافزار ها موجود در حافظه و مموری اسمارت فون و یا تبلت شما را با سرعتی بالا و فوق العاده شناسایی کرده و اقدام به پاک کردن آن ها نماید! در صورتیکه حس می کنید سرعت گوشی هوشمندتان یا تبلت و یا هر سیستم اندرویدی کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و سرعت دستگاه شما را گرفته، به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و چندین سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! شاید نرم افزارهای آنتی ویروسی برروی موبایل خود داشته باشید و احساس کنید سرعت اسکن و شناسایی ویروس ها توسطش بالاست ولی استودیوی King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پانصد درصد بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است و یک اپلیکیشن تنها ۲ مگابایتی امنیت کامل اسمارت فون و تبلت شما را تامین می نماید!

.

برخی از قابلیت های CM Security Antivirus AppLock اندروید :

اسکن تمامی فایل ها و برنامه های نصب شده برای شناسایی ویروس ها و تروجان ها
اسکن دو حافظه ی گوشی یکی حافظه ی داخلی و دیگری حافظه ی خارجی برای حذف تهدیدات
فعال بودن به صورت ۲۴ ساعته برای اسکن برنامه های جدید به صورت real-time
اسکن حافظه به منظور حذف فایل های بیهوده و اضافی با ۵۰ درصد قدرت بیشتر نسبت به رقبا!
دارا بودن توابع قدرتمند و کاربردی مسدود کردن تماس های تلفنی ناخواسته به صورت خودکار و یا دستی
بستن URL های مخرب و فیشینگ و انواع بدافزار همچنین محافظت کامل از شما در فضای اینترنت
ساپورت زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، مالزیایی، پرتغالی، تایلندی، ویتنامی، ترکی، یونانی، روسی، اوکراینی، کره ای، چینی ساده، چینی سنتی، ژاپنی، هلندی، عربی، کرواسی

اپلیکیشن رایگان CM Security Antivirus AppLock را شما میتوانید از وبسایت سافتگر دانلود کرده و نصب کنید. و در صورتیکه مشکل یا سوالی داشتین در قسمت نظرات در خدمت دوستان عزیز هستیم.

همچنین ببینید

saat3-310x165.jpg

چند کاربرد ساعت های هوشمند که از آن ها خبر ندارید!

ساعت های هوشمند در سالیان اخیر بازار بسیار داغی پیدا کرده اند و به عنوان …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mag.kimkala.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر