موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

روشن نشدن گوشی ال جی g4

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 02 دی 1400 ساعت 14:11

اگر LG G4 خود را روشن نمی خواهد، عصبی نشوید از شما به تنهایی نیست. بسیاری از کاربران در حال گفتن دیده یکی دیگر را که من LG G4 روشن نمی خواهد. به همین دلیل LG G4 بوت نمی شود ساده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

همه دستگاه های الکترونیکی و حتی گوشی های هوشمند برخی از کاستی. این عمدتا موقتی هستند و بنابراین است که LG G4 خواهد در مورد این مسئله به نوبه خود. LG G4 بوت خواهد شد چرا که شاید نرم افزار دستگاه، در حال اجرا است به روز رسانی در پس زمینه که شما از آن بی خبر هستند. همچنین، زمانی که یک LG G4، و یا هر دستگاه برای آن موضوع، اجرا از اتهام، آن را حاضر به بوت کردن به طور معمول. قطعی موقت در نرم افزار، افزایش سرعت و یا اختلال در ROM همچنین ممکن است باعث مشکلات به دلیل که LG G4 روشن نمی خواهد.

بنابراین، دفعه بعد که شما به خودتان پیدا کنید که چرا LG G4 من روشن نمی خواهد، به یاد داشته باشید که دلایل این خطا تنها مسائل جزئی است و می تواند توسط شما ثابت شده است. آیا می خواهید بدانید how? خوانده شده به عنوان در اینجا 8 نکته که شما باید همیشه در ذهن دنبال حفظ هر زمان که LG G4 خود را روشن نمی خواهد می باشد.

1. بررسی است یک مشکل با باتری وجود دارد

یک فرصت است که باتری را از اتهام را اجرا کنید و به همین دلیل است LG G4 روشن نمی خواهد وجود دارد. در چنین سناریویی، از شارژر اصلی استفاده LG G4 و پلاگین دستگاه خود را به پریز برق آن را شارژ. ترک آن را در اتهام به مدت حدود 30 دقیقه قبل از شما سعی می کنید به آن را روشن کنید. اگر تلفن روشن شود، هیچ مشکلی با باتری دستگاه خود را وجود دارد. در مورد LG G4 بوت خواهد شد حتی در حال حاضر، در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید بعد.

2. حذف باتری و شارژ دوباره

هنگامی که شما این نتیجه رسیده اند که موضوع را با باتری G4 LG شما وجود دارد، وجود دارد در سمت چپ به جز جایگزین کردن آن با یکی از جدید است. با این حال، بهتر است آن را مطمئن شوید که باتری مرده است و نیاز به جا شود. برای این کار:

باتری را از دستگاه شما است. با باتری، نگه داشتن دکمه پاور برای حدود 30 ثانیه به تخلیه شارژ باقی مانده. حالا دوباره وارد باتری و اتصال LG G4 با شارژر و اجازه دهید آن را برای نیم ساعت شارژ کنید.

14989045831705.jpeg

اگر تلفن روشن شود، پس از آن هیچ موضوع را با باتری وجود دارد و شما میتوانید ادامه آن استفاده کنید. با این حال اگر LG G4 را نمی خواهد حتی اکنون بوت، باتری دستگاه شما ممکن است مرده و باید تعویض شود. یک باتری جدید باید به جای یکی از قدیمی قرار داده می شود در اسرع وقت برای حل LG G4 نمی خواهد در مشکل تبدیل شود.

3. بازرسی پورت شارژ

پورت شارژ در هر گوشی های هوشمند ورودی کوچک که دارای حسگرهایی است که تشخیص سیگنال های شارژ و تصویب آنها را به نرم افزار دستگاه، است. گاهی اوقات، این پورت کثیف می شود به عنوان گرد و غبار و آشغال در آن در طول زمان که مانع از سنسور از به رسمیت شناختن کابل شارژ و جریان عبوری از آن انباشته شده است.

14989046022965.jpg

همیشه به یاد داشته باشید برای تمیز کردن پورت شارژ با یک سنجاق غیر نافذ و یا یک مسواک تمیز به حذف اول و سایر ذرات که از وجود دارد گیر کرده است.

4. بررسی خسارت / شکستگی

این یک عادت بسیار معمول از تمام کاربران برای حمل گوشی های هوشمند خود را در دست خود و یا در جیب خود است. احتمال یک تلفن لغزش و سقوط به افزایش زمین فوق العاده اگر مراقبت به دلیل گرفته نشده باشد. چنین سقوط به دستگاه شما مضر که آنها می توانند تلفن خارجی و داخلی آسیب، هر دو می باشد.

رطوبت عنصر دیگری که شما همیشه باید گوشی خود را از صرفه جویی است. برای بررسی اینکه آیا LG G4 خود را شکسته است و یا آسیب دیده را از داخل زمانی که به نظر می رسد طبیعی از درون، شما باید در مورد تماس را باز کنید.

14989046387172.jpg

در حال حاضر برای هر شکستگی یا قطعات متورم تیک بزنید. شما همچنین ممکن است قطرات بسیار کوچک رطوبت در لبه که ممکن است دلیلی برای LG G4 نمی خواهد در مشکل تبدیل اطلاع می دهد.

به شما توصیه به جای هر قسمت شکسته و یا آسیب دیده با یک بخش جدید است که سازگار با LG G4. شما همچنین می توانید سعی کنید به ترک دستگاه خود را برای حدود یک ساعت باز برای آن را به خشک تا به طور کامل قبل از شما آن را دوباره روشن کنید.

5. پاک کردن پارتیشن کش

پاک کردن پارتیشن کش همچنین یک روش بزرگ و کمک می کند تا شما تمیز کردن تلفن شما داخلی است. بسیاری از یک بار ما فراموش می کنیم برای سازماندهی و مرتب کردن چیز های ذخیره شده بر روی تلفن ما. پاک کردن پارتیشن کش برای نجات ما در چنین شرایطی می آید با گرفتن از تمام فایل های سیستم غیر ضروری و اطلاعات برنامه های مرتبط که ممکن است باعث قطعی خلاص شوید.

هنگامی که LG G4 روشن نمی خواهد، تنها راه برای روشن کردن پارتیشن کش است توسط بوت شدن را به روی صفحه نمایش حالت بازیابی. آیا می خواهید بیشتر بدانید، اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

را فشار دهید حجم پایین دکمه و دکمه پاور با هم تا زمانی یک صفحه نمایش با گزینه های متعدد قبل از شما را ببینید.

14989046596521.jpg

این صفحه نمایش حالت بازیابی است. در حال حاضر حجم استفاده پایین کلید به حرکت کردن و انتخاب گزینه "پاک کردن پارتیشن کش" را به عنوان زیر نشان داده شده.

14989046728764.jpeg

پس از تکمیل فرآیند است، "سیستم راه اندازی مجدد" است که اولین گزینه در صفحه حالت ریکاوری را انتخاب کنید.

6. راه اندازی مجدد در حالت Safe Mode

هنگامی که LG G4 بوت خواهد شد، در نظر شروع آن در حالت Safe Mode آن را به عنوان شما را قادر به شناسایی دلیل واقعی پشت LG G4 روشن نمی خواهد و مانند مشکلات. برای این کار:

خاموش کردن LG G4. در حال حاضر حالت بازیابی شروع می شود. "حالت امن" را انتخاب کنید و صبر کنید برای راه اندازی مجدد گوشی با حالت Safe Mode در صفحه اصلی در پایین سمت چپ نوشته شده است.

14989047086528.jpg

7. کارخانه تنظیم مجدد دستگاه خود را

تنظیم مجدد کارخانه قطعا کمک می کند که LG G4 بوت نمی شود، اما به یاد داشته باشید که این روش حذف تمام داده ها و تنظیمات دستگاه. بنابراین با دقت قبل از اتخاذ این روش فکر می کنم.

دستورالعمل داده شده در زیر به تنظیم مجدد تلفن خود را در کنار هم LG G4 خود را روشن نمی کند دنبال کنید.

هنگامی که شما در هستند حالت بازیابی روی صفحه نمایش، در پایین حرکت با استفاده از کلید کاهش صدا و از گزینه های داده، انتخاب کنید "تنظیم مجدد کارخانه" با استفاده از کلید قدرت. صبر کنید برای دستگاه خود را به انجام وظیفه و پس از آن، راه اندازی مجدد تلفن با انتخاب گزینه اول در حالت بازیابی.

شما همچنین ممکن است LG G4 خود را با زیر یک روش متناوب تنظیم مجدد:

را فشار دهید کلید کاهش صدا و دکمه پاور با هم تا شما لوگوی ال جی قبل از شما ظاهر می شود.

حالا به آرامی دکمه قدرت برای یک ثانیه را ترک و دوباره فشار دهید. اطمینان حاصل کنید که به ادامه فشار دادن حجم پایین دکمه این همه در حالی. در این مرحله، هنگامی که شما یک پنجره بازنشانی داده های کارخانه را ببینید، ترک هر دو دکمه.

14990912716015.jpg

انتخاب "بله" با اسکرول به پایین با استفاده از کلید کاهش صدا و روی آن ضربه بزنید با فشار دادن دکمه قدرت.

14990912022395.jpg

این فرایند ممکن است طولانی اما یک بار آن کامل است، تلفن به طور خودکار راه اندازی مجدد خواهد شد.

14990913838708.jpg

8. بازدید از مرکز خدمات LG برای اطلاعات بیشتر

راهنمایی های داده شده در بالا بسیار مفید و ارزش یک شات می باشد. بنابراین آنها را در کنار هم LG G4 خود را روشن نمی خواهد امتحان کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر