موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

عیب یابی آنلاین کامپیوتر

عیب یابی آنلاین کامپیوتر

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 21:48

روز اول که سیستم ویندوزی خود را خریداری می کنیم از کار کردن با آن حسابی لذت می بریم چرا که همه چیز سریع رخ می دهد یا اینکه هیچ وقفه ای در عملکرد ها رخ نمی دهد. فضای کافی به اندازه کافی داریم و بدون وجود هیچ مزاحمت سخت افزاری و نرم افزاری به کارهایمان می پردازیم. همین که چند ماهی از خرید سیستم جدید گذشت متوجه می شویم برخی نرم افزار ها باز نمی شوند. سرعت لود ویندوز کاهش پیدا کرده است و باید مدتی منتظر بمانیم تا سیستم لود شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

از طرفی برخی نرم افزار ها هم روی سیستم نصب نمی شوند. این ها همه معضلاتی است که با طی کردن عمر سیستم، با آن ها روبرو هستیم.برای اینکه بخواهید ویندوز و تنظیمات آن را دست کاری کنید می توان با ریسک بالا اجازه این کار را به شما داد اما همیشه بهتر است که کار را به متخصصش محول کنید. یک متخصص می تواند یک نرم افزار بسیار سبک وزن باشد که من امروز یک نمونه از آن را به شما معرفی می کنم.

image-loader.gif

نرم افزار System Mechanic Free برنامه ای است که با سرویس هایی که در اختیارتان قرار می دهد این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید ویندوزتان را جانی دوباره ببخشید.برنامه System Mechanic Free دارای بخش هایی است که به سیستم کمک می کند، بعد از اعمال تغییرات، به راحتی مشکلات و عیب ها را پیدا کند و آن ها را تعمیر کند. با 7 ابزار موثری که برنامه در اختیارتان قرار می دهد، خطاهای رجیستری را تصحیح می کند، اقدام به فشرده سازی هارد می کند، فایل های اضافی را حذف می کند، سرعت دانلود را افزایش می دهد، سرعت لود ویندوز را افزایش می دهد و بدین صورت سیستم را در یک میزان متعادل و عملکرد خوب و راضی کننده، تثبیت می کند.

با ویژگی ها و سرویس هایی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد، لازم نیست شما به خودی خود کاری کنید. کافیست به طور اتوماتیک از برنامه استفاده کنید. برنامه ها به نحوی بهینه شده اند که شما می توانید با استفاده از قابلیت های آن، محتمل ترین مشکلات، ریشه ای ترین عیوب و … را شناسایی کنید و شاهد تعمیر و حذف اتوماتیک آن ها باشید.بخش های خاصی از برنامه بار ها و بار ها به طور اتومات اجرا می شود تا فضا را برای عملکرد بهتر اماده کند که غالبا این کار روی، حافظه رم صورت می گیرد. با بهینه سازی فضای حافظه ای، امکان تجربه یک بازی با سرعت بیشتر، و دانلودی سریع تر برای شما فراهم می شود.

  • بخش PC Cleanup در واقع برای مشخص سازی فایل های اضافی و نا خواسته صورت می گیرد که مثل یک جاروبرقی، تمام موارد اضافی را بر می دارد و آن ها را از صحنه محو می کند.
  • DriveAccelerator با یکپارچه سازی فضایی، سرعت لود را بیشتر کرده، شتاب سیستم را افزایش داده و به طور کلی عملکرد سیستم را بهبود می بخشد.
  • Shortcut Repair: این ویژگی همانطور که از نامش پیداست به شورت کات ها بر می گردد. برخی شورت کات ها که در سیستم وجود دارند اما ارتباطشان با برنامه اصلی قطع شده، یا اینکه شما نمی توانید اعمال اصلی را با آن ها انجام دهید توسط این بخش یافته، و در صورت امکان اتصال و حل مشکل، این کار صورت می گیرد اما در غیر اینصورت، میانبر مورد نظر حذف می شود. به طور کلی هر عملی که به شورت کات ها بر می گردد توسط این بخش مورد تعمیر قرار می گیرد.
  • Internet Connection Repair بخشی است که کمک می کند ارتباطات اینترنتی را بازبینی، عیب یابی و تعمیر کند. هر زمان که شما به نت وصل باشید و مشکلی در حال بروز باشد، این برنامه با کمک بخش Internet Connection Repair به شما کمک می کند که مشکل مشخص شود، عیب یابی صورت بگیرد و قبل از اینکه اتصال شما قطع شود، مشکل حل شود تا شما کماکان متصول و آنلاین بمانید.

خوشبختانه این نرم افزار قدرتمند برای تمام ویندوز ها از xp، 2003، ویندوز ویستا، 7 و 8 و 8.1 و 10 به خوبی کار می کند. تا کنون حدود 2 میلوین هشتصد کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. آخرین به روز رسانی System Mechanic Free در پایان دسامبر صورت گرفته است. پیشنهاد می کنم نسخه Pro رو نصب کنین تا امکانات رو به صورت فول آپشن داشته باشین.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر