موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف اکانت واتساپ

حذف اکانت واتساپ

نویسنده : مهشید | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 11:55

اگر بنا به دلیل خاصی تمایل به دیلیت اکانت واتساپ یا حذف اکانت خود در برنامه واتس اپ (WhatsApp) داشته و نمی‌دانید که چطور می‌توانید این عمل را انجام دهید، نگران نباشید. ما در این مقاله به آموزش دلیت اکانت واتساپ می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

مقدمه‌ای در مورد دیلیت اکانت واتساپ

برنامه یا اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این زمینه است. این برنامه دارای ویژگی رمزگذاری سرتاسری یا end-to-end encryption بوده و امنیت بسیار بالایی را به همراه دارد. اما اگر قصد داشته باشید بنا به هر دلیلی اکانت واتساپ خود را حرف کنید باید چه مراحلی را طی نمایید؟ در ادامه به آموزش دیلیت اکانت واتساپ می‌پردازیم. چنانچه در مورد هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

چگونه اکانت برنامه واتساپ خود را حذف کنیم؟

دیلیت اکانت واتساپ به سادگی قابل انجام بوده و به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. بدین منظور قابلیت Delete My Account در اپلیکیشن واتساپ ارائه شده است. پیش از حذف اکانت واتساپ خود با استفاده از گزینه Delete My Account به موارد و نکات زیر توجه کنید:

  • با انجام این عمل مشخصات اکانت شما کاملا حذف می‌شود.
  • به محض دیلیت اکانت واتساپ شما، نام کاربریتان از لیست مورد علاقه‌های دوستانتان حذف خواهد شد.
  • با انجام این عمل اکانت شما از گروه‌هایی که در آن عوض هستید خارج می‌شود.
  • با دلیت اکانت واتساپ تاریخچه گفتگوها و بک آپ آیکلود اکانت واتساپ مورد نظر حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

اگر با موارد و نکات فوق مشکلی نداشته و همچنان تمایل به دیلیت اکانت واتساپ خود دارید با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به راحتی این عمل را انجام دهید:

  • ابتدا برای جلوگیری از بروز هر مشکل از به روز بودن برنامه واتساپ نصب شده در دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. بدین منظور می‌توانید از بخش Updates گوگل پلی استور (Google Play Store) استفاده کنید.
  • پس از به روز رسانی برنامه واتساپ آن را اجرا کرده و به بخش تنظیمات یا همان Settings اپلیکیشن مراجعه کنید.
  • گزینه Account را لمس کنید.
  • حال گزینه Delete My Account را وارد نمایید.
  • حال شماره تماس رجیستر شده خود را در فیلد موجود به طور دقیق و صحیح وارد کنید.
  • گزینه Delete My Account را انتخاب نمایید تا فرآیند دلیت اکانت واتساپ تایید شود.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید مربوط به وارد کردن صحیح شماره تماس خود در فیلد مربوط است. کد کشور ما یعنی ایران 0098 است و آن را با نماد 98+ هم می‌شناسیم. هنگامی که در لیست کشورهای ارائه شده توسط برنامه واتساپ کشور ایران را انتخاب کنید، کد اولیه آن از 1+ که برای ایالات متحده است به حالت 98+ تغییر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

در این شرایط دیگر نیازی به وارد کردن عدد صفر اول شماره همراه خود ندارید. به عنوان مثال اگر شماره همراه شما با 0935 آغاز می‌شود باید در فیلد موجود پس از انتخاب کشور ایران شماره خود را با عدد 935 آغاز کنید.

جمع بندی

همانطور که اشاره داشتیم، فرآیند دیلیت اکانت واتساپ بسیار ساده بوده و به راحتی قابل انجام است. با این حال چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری در مورد حذف کامل اکانت واتساپ داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 11

ال سی دی iPhone XS Max

ال سی دی iPhone SE 2020

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mobilekomak.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر