موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

قیمت گوشی دست دوم a10

قیمت گوشی دست دوم a10

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 11:23

قیمت گوشی دست دوم a10 با توجه به اینکه این گوشی محصول سال 2019 است و هنوز در خط تولید شرکت سامسونگ قرار دارد، چیزی در حدود 30 درصد پایین تر از قیمت نو و آکبند این گوشی است. البته طبیعتا قیمت گوشی دست دوم a10 با توجه به تمیز بودن یا نبودن گوشی می تواند به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد. توجه داشته باشید که اگر گوشی را از دست و از فروشنده اصلی و واقعی خریداری کنید، می توانید امیدوار باشید که کمتر هزینه کنید. زیرا طبیعتا زمانی که پای دلال و واسطه به میان می آید، روی قیمت گوشی تاثیر می گذارد. همچنین زمانی که شما گوشی را از فروشنده اصلی خریداری می کنید، می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های شخصیتی او، در مورد نحوه استفاده و مراقبت او از گوشی به حقایقی جالبی پی ببرید. در هر صورت با توجه به اینکه گوشی A10 سامسونگ هنوز در خط تولید است و به عنوان یکی از مدل های میان رده خوب و کارآمد شناخته شده است، در صورتی که اصول خرید گوشی دست دوم را رعایت کنید، می توانید امیدوار باشید که خرید به صرفه ای خواهید داشت.

آموزش امنیت اینستاگرام

gbfmksp6umqy.jpeg

· نوع نمایشگر: IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

· ابعاد نمایشگر: 6.2 اینچ (~81.6% نسبت نمایشگر به بدنه)

· رزولوشن نمایشگر: 720 در 1520 پیکسل، 19:9 (~271 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

· ابعاد بدنه: 155.6 در 75.6 در 7.9 میلی‌متر

· وزن بدنه: 168 گرم

· ساخت جلوی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی

· سیم‌کارت: تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)

· سیستم‌عامل در زمان عرضه اندروید 9.0 (پای)

· تراشه Exynos 7884 Octa

· پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای 1.6 گیگاهرتز

· پردازنده گرافیکی: Mali-G71 MP2

· درگاه حافظه: میکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت (درگاه اختصاصی)

· حافظه داخلی: 32 گیگابایت، 2 گیگابایت رم

· اصلی دوربین: 13 مگاپیکسل (فوکوس خودکار، لنز واید 28 میلی‌متری، f/1.9)

· قابلیت‌ها: فلش LED، پانوراما، HDR

· فیلم‌برداری: [email protected]

· دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل (f/2.0)

· جک ۳.۵ میلی‌متری: دارد

· لغو کننده‌ نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

· باتری: باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

· حسگرها: شتاب‌سنج، سنسور مجاورت

· فناوری شبکه: GSM / HSPA / LTE

· اتصالات شبکه: شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

· بلوتوث 4.2، A2DP، LE

· GPS: دارد، با A-GPS، GLONASS، BDS

· USB: microUSB 2.0

· رنگ‌ها مشکی، طلایی، آبی، قرمز

cameimdfkljk.jpeg

همانطور که گفتیم A10 محصول سال 2019 شرکت سامسونگ و به عنوان یکی از گوشی های جدید و تازه وارد این شرکت به شمار می رود. برای اینکه قیمت گوشی دست دوم a10 را بدست آورید، باید سری به بازار موبایل بزنید و قیمت نوی این گوشی را جست و جو کنید. گاهی ممکن است تفاوت قیمت بین یک گوشی نو و یک گوشی کارکرده سالم از همان مدل خیلی زیاد نباشد. بدیهی است که در این حالت خرید گوشی نو عاقلانه تر خواهد بود. همچنین زمانی که شما قیمت آکبند یک گوشی را بدانید می توانید در مورد واقعی بودن یا نبودن قیمت دست دوم آن بهتر تصمیم بگیرید و به نتایج موثق تری برسید. به این ترتیب می توانید جلوی بسیاری از کلاهبرداری های احتمالی در این زمینه را بگیرید.

وقتی قیمت گوشی دست دوم a10 را به دست آورید، زمان آن می رسد که گوشی را به دقت وارسی و بررسی کنید. در انجام این کار به هیچ وجه سهل انگار نباشید و موضوع را جدی بگیرید. بنابراین اطراف گوشی، پیچ‌ها، کناره صفحه نمایش و پورت شارژ را به‌خوبی وارسی کنید. اطراف پیچ‌ها نباید خوردگی داشته باشد. هر نوع خوردگی به این معنی است که گوشی درصدی از آسیب و به دنبال آن تعمیر را تجربه کرده است. بنابراین یک گوشی کارکرده بدون تعمیر نیست. همین موضوع روی قیمت گوشی دست دوم a10تاثیر زیادی خواهد داشت. باید بدانید که باتری تعویضی، ال سی دی تعویضی، تاچ تعویضی، دوربین تعویضی و... می توانند کیفیت یک گوشی را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. هرچه یک گوشی تجربه تعمیرات بیشتری داشته باشد، بی تردید آسیب پذیر تر است و باید با قیمت کمتری خرید و فروش شود.

aju9sx6tqtng.jpeg

تست بخش های نرم افزاری و سخت افزاری گوشی یکی از کارهای مهم دیگری است که حتما باید انجام دهید. در انجام این کار با کسی تعارف نداشته باشید و بدون خجالت این کار را انجام دهید. زیرا قرار است در ازای دریافت این گوشی، هزینه پرداخت کنید. بنابراین تمام قسمت های گوشی از جمله دوربین، صفحه نمایش، کلید روشن و خاموش، آنتن‌دهی، فلاش دوربین، میکروفون اسپیکر، بلوتوث، Wi-Fi و حتی کیفیت مکالمه و ... را تست کنید. اگر بتوانید زمان یک هفته ای را از فروشنده به عنوان مدت زمان تست گوشی فرصت بگیرید تا کاملا به کارکرد گوشی مطمئن باشید، موقعیت طلایی به دست خواهید آورید، زیرا در این مدت به راحتی می توانید عملکرد کامل گوشی را زیر ذره بین قرار دهید.

گوشی با اصالت به این معنی است که گوشی رجیستر شده باشد. بنابراین حتما قبل از خرید گوشی دست دوم کد IMEI گوشی را برای سازمان همتا ارسال کنید تا از اصالت گوشی مطمئن شوید. توجه داشته باشید شماره سریال گوشی و جعبه باید با هم مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت اصلا زیر بار خرید چنین گوشی نروید.

حتما بعد از اینکه سر قیمت گوشی دست دوم a10 با خریدار کنار آمدید و بخش های نرم افزاری و سخت افزاری و ویژگی های ظاهری و فنی گوشی را بررسی کردید و به زمان تحویل گوشی رسیدید، جعبه گوشی، هندزفری، شارژر و تمام ملحقات گوشی را نیز دریافت کنید و از آکبند بودن آنها نیز اطمینان حاصل کنید.

تصور نکنید که خرید گوشی دست دوم به رسید احتیاجی ندارد. قرار نیست این گوشی مفت و رایگان در اختیار شما قرار بگیرد. بلکه شما برای این گوشی هزینه پرداخت خواهید کرد. بنابراین باید تمام اصول یک معامله پایاپای را رعایت کنید.

yg6ijei8vvnt.jpeg

همانطور که شرح دادیم، قیمت گوشی دست دوم a10 می تواند متاثر از فاکتورهای زیادی باشد. بنابراین توجه داشته باشید که چه گوشی را با چه درجه ای از کیفیت خریدار می کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: virgool.io



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر