موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

دکمه پاور لپ تاپ کجاست

دکمه پاور لپ تاپ کجاست

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 اسفند 1400 ساعت 21:20

درست کار نکردن دکمه ی پاور لپ تاپ از جمله مشکلاتی است که ممکن برای شما بارها پیش امده باشد . در این حالت دکمه پاور لپ تاپ از کار می افتد  نمی توانید از آن استفاده کنید . مرکز سخت افزار ایران به شما کاربران عزیز پیشنهاد می دهد قبل از جست و جو کردن برای رفع این مشکل با عملکرد دکمه پاور آشنا شوید .

آموزش امنیت اینستاگرام

زمانی که شما دکمه ی  power را فشار می دهید، سیگنالی به مادربورد فرستاده می شود سپس مادربورد نیز سیگنالی به منبع تغذیه می فرستد، اگر این سیگنال دچار اختلال شود لپ تاپ  شما روشن نخواهد شد. تعمیر و عیب یابی پاور لپ تاپ توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات لپ تاپ  انجام می گردد.

تعمیر پاور لپ تاپ  در مرکز تعمیرات لپ تاپ و با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می گردد. متخصصین مرکز سخت افزار ایران  با پشت سر گذاشتن مراحل ذیل لپ تاپ شما را تعمیر خواهند کرد .

  • بررسی این که سیگنال چرا و کجا دچار اختلال می شود ؟
  • بررسی قطعات به منظور یافتن مشکل .
  • اولین قطعه ای که مورد بررسی قرار می گیرد دکمه ی پاور است .
  • سپس مادر برد و منبع تغذیه بررسی می شوند .
  • سیم هایی که از دکمه ی POWERبه مادربرد وصل هستند باید به درستی در جایگاه خود باشند .

پس ازطی مراحل عیب یابی ، تمامی مشکلات مربوط به پاور لپ تاپ توسط متخصصین و کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ حل خواهند شد .

 مرکز تعمیرات لپ تاپ در جهت هر چه بهتر شدن خدمات ، واحد های تعمیراتی مختلفی را  تشکلیل داده است . کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات لپ تاپ آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان مرکز سخت افزار ایران  ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد.

مرکز سخت افزار ایران :

 مرکز سخت افزار ایران سال هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران جهت تعمیر محصولاتشان مطرح است . این امر به این دلیل است که مشتریان رضایت ناشی از تعمیر محصولات را به دیگرکابران  منتقل می کنند ، لذا این رضایت مندی اصلی ترین  دلیل برای انتخاب این مرکز توسط مشتریان است . برخی ازدلایل موفقیت این مرکز در این قسمت ذکر می شود:
۱- بهره گیری از برترین متخصصین در تعمیرات تخصصی هر محصول : همان طورکه می دانیم  ساختمان سخت افزاری و نرم افزاری محصولات برندهای مختلف  با هم متفاوت است ، کارشناسانی که به تعمیر این محصولات می پردازند نیز باید دانش تعمیرات تخصصی همان محصول را داشته باشند .
۲- بهره گیری از تخصصی ترین و پیشرفته ترین امکانات جهت تعمیر انواع محصولات : مرکز سخت افزار ایران از بهترین امکانات  مانند ؛ دستگاه چیپ زنی BGA ، دستگاه جراحی هارد و ریکاوری PC3000، باکس نرم افزاری گوشی و تبلت و…جهت تعمیر یا تعویض قطعات  بهره می گیرد .
۳-عیب یابی صحیح : یک اصل بسیار مهم در تعمیر هر دستگاه عیب یابی درست آن می باشد ، از این رو کارشناسان مرکز سخت افزار ایران پس از طی مراحل عیب یابی و تشخیص ، به تعمیر قطعه ی معیوب می پردازند .
۴- استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات آسیب دیده : هنگامی که دستگاه شما به هر دلیل نیازمند به تعویض قطعه باشد ، کارشناسان مرکز سخت افزار ایران از قطعات اورجینال جهت تعویض استفاده خواهند کرد . متخصصین ابتدا با دقت و احتیاط ،  قطعه ی آسیب دیده را خارج کرده سپس قطعه ی جدید را جایگزین آن خواهند کرد .
۵-عضویت در اتحادیه های فن آوران رایانه ، دستگاه های مخابراتی و الکترونیک و….۶- اخذ مجوز رسمی از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز که  اعتماد و اعتبار مرکز سخت افزار ایران را صد چندان کرده است .

تعمیرات لپ تاپ | تعمیر لپ تاپ

تعمیر پاور لپ تاپ ، پاور لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، کارت گرافیک لپ تاپ ، ال سی دی لپ تاپ ، کیبرد لپ تاپ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر