برای ارایه بهترین تجربه کاربری توصیه میکنیم اجازه دهید واتساپ به مخاطبان شما دسترسی داشته باشد.
فعالسازی دسترسی به مخاطبان
- به
iPhone Settings > Privacy بروید.
- Contacts را بزنید.
- اطمینان حاصل کنید که واتساپ فعال باشد.
اگر واتساپ خاکستری شده است یا در تنظیمات حریم خصوصی ظاهر نمیشود، یقین حاصل کنید که در iPhone Settings > General > Restrictions هیچ محدودیتی برای آن تعیین نشده باشد. در غیر اینصورت احتمالا باید گوشی خود را به حالت اولیه بازگردانی کنید. لطفا برای اطلاعات بیشتر درباره پشتیبانگیری و بازیابی اطلاعات خود به وبسایت خدمات پشتیبانی Apple مراجعه کنید.
اگر اجازه دسترسی واتساپ به مخاطبان گوشی خود را ندهید، هنوز هم میتوانید:
- از دیگر کاربران و گروههای واتساپ پیام دریافت کنید.
- تنظیمات واتساپ را تغییر دهید.
نمیتوانید:
- نام هیچ مخاطبی را ببینید و فقط شماره تلفن آنها را خواهید دید.
- گروه یا لیست انتشار جدیدی آغاز کنید.
مخاطبان غایب
اگر نمیتوانید بعضی از مخاطبان خود را در واتساپ ببینید، روشهای زیر را امتحان کنید:
برای مخاطبان بینالمللی:
- اطمینان حاصل کنید شماره تلفن صحیح و در قالب کامل بینالمللی وارد شده باشد.
اگر از نسخه iOS 11.3 یا جدیدتر استفاده میکنید و مخاطبان غایب در حساب Exchange ذخیره شدهاند، احتمالا مدیر حساب کاربری شما به واتساپ یا سایر برنامهها اجازه دسترسی به مخاطبان را نمیدهد. برای حل آن:
- مخاطبان Exchange خود را به دفترچه تلفن گوشی یا iCloud کپی کنید.
- از مدیر انفورماتیک شبکه خود بخواهید واتساپ را جزو برنامههای مدیریت شده در iPhone شما قرار دهد.
توجه:
- حسابهای Exchange معمولاً حسابهای کاری هستند.