ريز مكالمات
مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به یکی از مراکز تلفن ثابت (درتهران ) و اداره مشترکین (سایراستانها و نمایندگی های همراه اول) مراجعه نمایند.
شرایط دریافت خدمت ومدارک مورد نیاز:
- حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول
- تکمیل و امضای فرم درخواست
- کارت شناسایی معتبر ( گواهی نامه ، پاسپورت ، شناسنامه ، کارت ملی )
- ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی
یاد آوری :
- اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع ، وکالت فروش ، وکالت کاری ،....تنها درصورتی که صراحتا اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.
- صرفا" ریزمکالمات ۳ دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین می باشد.
- درصورت نقل وانتقال ، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا" ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.
- درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خودراداشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید ، حضورمالک جدید نیزالزامی است .
- ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده ) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.
- هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قرارداد منعقده با اپراتور مربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.
- درصورت ارسال پیامک درخارج ازکشورشماره (۰۰۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.
- درصورت استفاده ازسرویس انتقال مکالمه (Divert) شماره تلفن همراه مربوطه وهزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.
- درصورت اخذ ریزمکالمات پیامک اطلاع رسانی برای مالک ارسال خواهد شد.