موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

برگرداندن درایو فرمت شده در ویندوز 7

برگرداندن درایو فرمت شده در ویندوز 7

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 14:13

آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود Handy Recovery 5.5 – نرم افزار قدرتمند بازیابی و ریکاوری اطلاعات از کامپیوتر

Handy-Recovery1.jpg

دانلود Handy Recovery

نرم افزار قدرتمند بازیابی و ریکاوری اطلاعات

Handy Recovery 5.5 در اینترنت نرم افزار های بازیابی اطلاعات زیادی قابل دانلود هستند ولی اکثر شان ممکن است نیاز شما را برطرف نکنند و شما را به مقصود تان نرسانند . ما پس از بررسی تعداد زیادی از این نرم افزار ها یکی از بهترین و کم حجم ترین نرم افزار بازیابی و ریکاوری اطلاعات از رایانه را که قادر است انواع مختلف فایل را بازیابی کند ؛ برایتان در سایت قرار داده ایم .شما هم اکنون می توانید نرم افزار Handy Recovery را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Recover My Files 5.2.1.1964 – نرم افزار ریکاوری مای فایل

GetData_Recover_My_Files_v5.1.0.1824.jpg

دانلود Recover My Files 

نرم افزار ریکاوری مای فایل

Recover My Files 5.2.1.1964 را بسیاری از ما میشناسیم ، چرا که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با مشکل پاک شدن ناگهانی اطلاعات و فایل های مورد نیازتان از روی کامپیوتر ، هارد دیسک و حافظه های جانبی مواجه شده باشید ! اما سوال اینجاست ، آیا راهی برای بازگرداندن این اطلاعات وجود دارد؟! به لطف برنامه نویسنان جواب سوال مثبت است ، و ما به شما نرم افزار Recover My Files را معرفی می کنیم تا به وسیله ی آن بتوانید به آسانی فایل های از دست رفته ی خود را بازگردانید .

Recover My Files نرم افزاری قدرتمند برای ریکاوری فایل ها می باشد که سرعت بالای آن در ریکاوری اطلاعات ، آن را نسبت به نرم افزار های رقیب ، در جایگاه بهتری قرار داده  است و بازار رقابت را برای آن ها کساد کرده است ! نرم افزار ریکاوری مای فایل می تواند بیش از 50 نوع مختلف از فایل ها را بازیابی کند و این امکان را به شما می دهد که فرمت اطلاعاتی را که می خواهید تعیین کنید و از این طریق تنها فرمتی از اطلاعات که شما تعیین کردید بازگردانده می شوند . این نرم افزار می تواند به صورتی کاملاً خود کار و طی گذراندن 4 مرحله عملیات بازیابی را برای هر کدام از سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS انجام دهد . و این یعنی پشتیبانی از تمامی پسوند ها . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برنامه Recover My Files نرم افزار ریکاوری مای فایل از کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و بوسیله ی آن فایل های از دست رفته ی خود را به سرعت بازگردانید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر