موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

دو اکانت تلگرام با دو شماره

دو اکانت تلگرام با دو شماره

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 21 آبان 1399 ساعت 11:57

یک‌شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶

آموزش امنیت اینستاگرام

در کسب‌وکار اینترنتی نیاز است تا چند اکانت و حساب کاربری را در شبکه‌های اجتماعی مدیریت کنید. اینستاگرام، جیمیل و توییتر، امکان مدیریت همزمان چند حساب کاربری را در یک گوشی در اختیار ما قرار می‌دهند. اما تلگرام هنوز این امکان را فراهم نکرده است.

امروز دو راه‌حل را برای داشتن چند اکانت تلگرام در یک گوشی به شما پیشنهاد می‌کنیم و در آخر دو راه‌حل هم برای داشتن چند اکانت تلگرام در دسکتاپ نشان می‌دهیم.

«نرم‌افزارهای متفرقه»

تلگرام متن باز یا همان open source است. برای همین نرم‌افزارهای متفرقه‌ای برای آن ساخته شده‌اند که هرکدام مزیت‌های جانبی‌ای به تلگرام اضافه می‌کنند. با داشتن نرم‌افزارهایی مانند پلاس مسنجر، موبوگرام و یا آنگرام در سیستم عامل اندروید و یا تله گرام و آیتله در iOS می‌توانید از شماره‌های دیگری غیر از شماره‌ای که با آن یک اکانت تلگرام دارید، به مسنجر تلگرام دسترسی پیدا کنید و اکانت دیگری هم داشته باشید. نرم‌افزار را دانلود و شماره جدید خود را وارد ‌کنید؛ بقیه ماجرا عین تلگرام است، حالا شما دو تا تلگرام دارید.

 برای مثال، فضای پلاس مسنجر را باهم ببینیم:

b0eba16a-10c8-4269-8c6c-83c3faf6c324.png       32225004-b382-4979-b518-c6ab68ebd4a8.png

«کپی کردن اپلیکیشن اصلی تلگرام»

اپلیکیشن‌هایی مانند App Cloner و یا Parallel Space مخصوص اجرا کردن دو یا چند نسخه کپی از یک اپلیکیشن ساخته شده‌اند. با این‌ها می‌توانید برای واتس‌اپ و فیس‌بوک هم نسخه کپی بسازید. 

فرق Parallel Space با App Cloner این است که نسخه کپی شده را در صفحه هوم گوشی شما قرار نمی‌دهد بلکه باید هربار خود نرم‌افزار را ران کنید.

باید مراقب بود چون این نرم‌افزارها مشکل مصرف زیاد باتری و یا هنگ کردن حین استفاده از مسنجر را با خودشان سوغات می‌آورند!

«نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر»

برای داشتن چند تلگرام روی ویندوز و دسکتاپ ماجرا فرق می‌کند اما راه‌‌هایی دارد:

«استفاده از تلگرام‌وب»

علاوه‌بر اینکه تلگرام دسکتاپ نصب کرده‌اید، با یک شماره دیگر می‌توانید به تلگرام‌وب با مرورگرتان وصل شوید:

 9debd130-624b-422c-8cd9-e26bbcce0ec5.png

«استفاده از نسخه پرتابل»

تلگرام علاوه‌بر نسخه نصبی یا installable که فایل‌های اجرایی‌شان در program files نصب می‌شوند، نسخه  portable را هم ارائه داده است؛ همان نسخه‌هایی که تجربه کرده‌ایم از روی فلش مموری هم اجرا می‌شوند. در آدرس  desktop.telegram.org روی «portable version for windows» کلیک کنید و در این نسخه با شماره جدید خود اکانت دیگری در تلگرام داشته باشید.

c605c171-851e-4f2a-8db0-46d1658a563b.png


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر