موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت در نوکیا

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 10:37

نوکیا به HTC انتقال تماس با راه امن و سریع انجام, من می خواهم به شماها توصیه ابزار انتقال تلفن های قدرتمند – انتقال تلفن MobileTrans. با یک کلیک و مخاطبين در نوکیا سیمبیان تلفن به تلفن گوشی جدید منتقل خواهد شد. این ابزار انتقال تلفن نه تنها انتقال عنوان شغل تعداد اما کپی نام شرکت، تلفن، آدرس ایمیل و اطلاعات بیشتر در همان زمان.

آموزش امنیت اینستاگرام

arrow_up.png

انتقال تلفن MobileTrans

تماس با ما نوکیا به HTC به راحتی و انعطاف پذیری انتقال از

  • انتقال به راحتی عکس فیلم تقویم، مخاطبین پیام و موسیقی از نوکیا به HTC.
  • کمتر از 10 دقیقه به پایان می گیرد.
  • با این نسخهها کار کاملا با اپل، سامسونگ، HTC، نوکیا، سونی، گوگل، HUAWEI، موتورولا، ZTE، و بیشتر تلفن های هوشمند و قرص.
  • به طور کامل سازگار با ارائه دهندگان عمده مانند AT & T, ورایزون، با حداکثر سرعت دویدن و T-موبایل.
  • به طور کامل سازگار با 10 ویندوز یا مک 10.11

مراحل انتقال مخاطبین از نوکیا به HTC توسط MobileTrans

بخش زیر شما را از طریق مراحل دقیق در مورد چگونگی انتقال مخاطبین از نوکیا به HTC با ابزار انتقال تلفن راهنمایی. چرا دانلود ابزار و سعی کنید?

مرحله 1. راه اندازی ابزار انتقال تلفن در کامپیوتر

اول از همه، نصب و راه اندازی ابزار انتقال تلفن--Wondershare MobileTrans در ویندوز کامپیوتر. این مطرح کردن پنجره اصلی.

توجه داشته باشید: با کمک Wondershare MobileTrans شما قادر به انتقال مخاطبین از تلفن نوکیا که سیمبین 40/60 / ^ 3 و ویندوز 8/8.1 به گوشی HTC.

mt-home.jpg

مرحله 2. اتصال گوشی نوکیا سیمبین و گوشی های HTC به کامپیوتر

اتصال به کامپیوتر توسط متصل کردن در کابل USB خود نوکیا سیمبیان تلفن و تلفن های HTC. پس از اتصال، تلفن های خود را در پنجره اصلی نمایش داده شود. انتقال مخاطبین نوکیا به HTC، شما باید مطمئن شوید که گوشی گوشی موبایل خود را در جعبه سمت چپ منبع و تلفن های HTC در کادر مقصد حق را. اگر نه، "تلنگر به محل خود رفع" را کلیک کنید.

گوشی نوکیا در ویندوز 8/8.1, لطفا تا مخاطبین به حساب OneDrive اول مبتنی بر. سپس برگرداندن از پشتیبان گیری در Mobiletrans رابط برای بازگرداندن مخاطبین به تلفن مورد نظر را کلیک کنید.

mt-nokia-symbian-to-htc-01.jpg

مرحله 3. انتقال مخاطبین نوکیا-گوشی

انتقال مخاطبین تنها، شما فایل های دیگر، می گویند، پیام های متنی، موسیقی، فیلم و عکس را پاک کنید باید. سپس "انتقال شروع" برای شروع فرایند انتقال تماس کلیک کنید. در دقیقه همه مخاطبان با اطلاعات جامع بر روی گوشی HTC می باشد.

mt-nokia-symbian-to-htc-02.jpg

آفرین! تلفن ابزار انتقال با موفقیت همه مخاطبان از گوشی نوکیا به گوشی HTC منتقل کرده است. در حال حاضر، هر کسی که دوست دارید را شماره گیری. در اینجا نیز راهنمای جزئیات در مورد چگونگی تماس با ما انتقال از اندیشه به اندیشه، آن را بررسی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: drfone.biz



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر