موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه دیتا را به کارت حافظه انتقال دهیم

چگونه دیتا را به کارت حافظه انتقال دهیم

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 04 اسفند 1398 ساعت 22:13

آموزش امنیت اینستاگرام

انتقال دیتای بازی ها به مموری

اندرویدزوم 29,می,2018 آموزش, مقاله

آموزش انتقال فایل های نصبی و دیتای بازی و اپلیکیشن های اندرویدی به مموری با استفاده از Xposed و یا برنامه Folder mount که هردو نیازمند روت میباشد را در این پست بررسی مینماییم

یکی از مشکلاتی که همواره در گوشی های هوشمند با آن رو به رو هستیم کمبود حافظه پس از مدتی استفاده از تلفن همراهمان است این مشکل زمانی رخ میدهد که پس از مدتی برنامه ها و بازی های مختلفی را بروی حافظه اصلی گوشی نصب میکنیم و در نتیجه پس از مدتی با پیغام حافظه شما پر شده است مواجه میشویم. اما برای رفع این مشکل امروز در این آموزش روشی را به شما آموزش میدهیم که میتوانید با استفاده از آن برنامه ها و بازی های خود بهمراه فایل های دیتای OBB آنها را یکجا به کارت حافظه SDcard منتقل کنید.

در واقع بعنوان مثال بعضی از بازی ها هستند که پس از نصب فایل نصبی از طریق پلی استور با صفحه ی دانلود دیتا رو به رو میشویم که حالا باید بازی حجم زیادی را برای دیتا دانلود کند تا آماده اجرا شود این موضوع آنجایی سخت میشود که نه تنها حافظه اصلی شما را پر میکند بلکه برای انتقال بازی به دیگری نمیتوانید کاری کنید و نفر بعد باید دقیقا فایل دیتا را مجددا دانلود کند. اما در این پست با آموزش انتقال دیتا به کارت حافظه جانبی میتوانیم براحتی فایل های دیتا را برای دوستانمان ارسال کنیم.

نحوه انتقال فایلهای دیتای بازی ها به کارت حافظه

برای اینکار در ابتدای امر شما به یک گوشی روت شده با امکان راه اندازی Xposed installer هستید که بعد از آن با یک ماژول خاص مخصوص اکسپوزد میتوانید فایل های دیتا و برنامه ها را به کارت حافظه منتقل کنید برای اینکار مراحل زیر را پیش بگیرید.

مراحل انتقال فایل دیتای برنامه ها به SdCard

روش اول Xposed Installer

1. مطمئن شوید گوشیتان روت باشد. اگر نیست از لینک رو به رو اقدام به روت گوشی کنید. “آموزش روت گوشی اندرویدی

2. پس از نصب روت باید Xposed Installer نصب کنید که برای این هم آموزش جامعی در سایت داریم. “آموزش نصب فریمورک Xposed Installer

3. حالا از طریق برنامه اکسپوزد ماژول Obb on SD دانلود و فعال میکنیم. این ماژول تنها برنامه ای هست که به شما اجازه انتقال اطلاعات بازی ها با حافظه جانبی را میدهد.

4. پس از نصب ماژول حالا کافی است از طریق هر فایل منیجری ، هر فایل دیتایی را انتخاب کنید و گزینه Move To را زده و مسیر مقصد را انتقال کنید.

روش دوم Folder Mount

1. اپلیکیشن Folder Mount را بروی گوشی خود نصب کنید.

2. پس از نصب بعد از اجرا بروی Grant کلیک کنید و وارد برنامه شوید.

3. پس از اجرای برنامه مانند تصویر زیر یک برنامه یا بازی را انتخاب کنید.

4. پس از کلیک بروی بازی حالا بروی دیتا کلیک کنید و گزینه Create Pair را انتخاب کنید.

5. حالا برنامه از شما مسیر مقصد را برای ساخت فایل جدید در آنجا درخواست میکند پس از دادن مسیر فایل سریعا ساخته میشود.

کار تمام است مانند تصویر زیر کافی است تا در بخش List Of Pairs برنامه مورد نظر خود را پین کنید. در واقع شما با این کار یک اتصال مجازی بین بازی با دیتای آن که حالا در SDcard ذخیره شده است برقرار میکنید که بازی بدون مشکل اجرا و راه اندازی شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر