موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

برگرداندن مدیر گروه در تلگرام

برگرداندن مدیر گروه در تلگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 09:44

آموزش امنیت اینستاگرام

ارسال شده توسط: م. معصوم‌پور

۲۷ آبان ۹۹ ساعت ۱۶:۰۳

برای برگرداندن کانال تلگرام خود وقتی که حساب کاربری‌تان را حذف یا به اصطلاح دیلیت اکانت کرده‌اید، باید از طریق روش زیر اقدام کنید.

یکی از اشتباه‌های بزرگ سازندگان کانال‌های تلگرامی این است که به دلایل مختلف حساب کاربری خود را حذف یا به اصطلاح دیلیت اکانت می‌کنند. در این صورت چگونه باید کنترل مجدد کانال تلگرام خود را به دست بیاوریم؟ اگر یک کانال تلگرامی دارید، بهتر است اکانت خود که با آن ادمین کانال هستید را پاک نکنید، اما در صورتی که این اتفاق برای شما رخ داد، ما در این مطلب آموزش می‌دهیم که چه کاری باید انجام دهید تا دوباره بتوانید کانال تلگرامی‌تان را به کنترل خود دربیاورید.

روش برگرداندن کانال تلگرام

در اولین قدم باید با همان شماره موبایلی که کانال را ساختید، به این لینک بروید:

https://telegram.org/support

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، قسمتی را مشاهده می‌کنید که عنوان Please Describe Your Problem در آن نوشته شده است. در این قسمت، متن زیر را کپی کنید و در جای خالی اول شماره تلفن خود که با آن کانال را ساخته‌اید و در جای خالی دوم آی دی کانال خود را وارد کنید:

Hi. My Telegram channel with number …. and ID …. has been deleted by myself by mistake. Please return the ownership of this channel to me with a thorough and quick review. Thanks

در ادامه در بخش مربوط به ایمیل، یک آدرس ایمیل معتبر و متعلق به خود را وارد کنید، چون ممکن است نیاز باشد که آن را بررسی کنید. در بخش دیگر نیز شماره موبایل شما خواسته می‌شود که در آن باید شماره تلفن سازنده کانال را بنویسید و گزینه Submit را بزنید.

این‌ها تنها کارهایی هستند که از دست شما برمی‌آید. پس از این باید منتظر باشید تا تلگرام جواب شما را بدهد و احتمالا کانال تلگرامی‌تان را به شما بازگرداند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: gadgetnews.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر