موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

فلش گوشی ال جی بدون کامپیوتر

فلش گوشی ال جی بدون کامپیوتر

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 13:58

فلش گوشی ال جی با کامپیوتر

همانطور که اشاره کردیم از دو راه می‌توانید یک گوشی را فلش کنید که یکی از این راه‌ها نصب نرم‌افزاری مخصوص بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ و سپس اتصال گوشی به سیستم و فلش کردن آن است. برای فلش گوشی ال جی با کامپیوتر به نصب دو برنامه نیاز دارید که اولین برنامه آخرین ورژن درایور ال جی است که موجب می‌شود سیستم شما گوشی ال جی را شناسایی کند؛ دومین برنامه نیز برنامه LG Flash Tool می‌باشد. بنابراین بهتر است در همین ابتدای کار هر دوی این نرم‌افزارها را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

حالا گوشی خود را خاموش کنید و هم‌زمان با اتصال گوشی خود به سیستم از طریق کابل USB ، دکمه ولوم بالای گوشی را نگه دارید تا هم‌زمان وارد محیط Download Mode و سپس محیط Frimware Update شوید. اکنون وارد برنامه LG Flash Tool که بر روی سیستم خود نصب کرده بودید، شوید و در قسمت Select kdz file، فایل فلشی که در ابتدا دانلود کردید را اضافه کنید. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب گزینه Normal Flash در این قسمت، هیچ یک از فایل‌های گوشی شما حذف نخواهند شد از این‌رو ممکن است ویروس‌ها در گوشی شما بمانند اما با انتخاب گزینه CSE Flash تمامی فایل‌های گوشی شما حذف خواهند شد؛ بنابراین تمامی ویروس‌های گوشی شما از بین می‌روند از این‌رو بهتر است قبل از انتخاب این گزینه از فایل‌های مورد نیاز خود در گوشی، بکاپ بگیرید.

پس از انتخاب یکی از دو گزینه Normal Flash یا CSE Flash به مرحله بعد می‌روید که در این بخش می‌توانید با انتخاب گزینه Start وارد مرحله بعدی شوید؛ در این مرحله اگر گوشی شما ویندوزی باشد باید تیک گزینه Smart phone upgrade را بزنید و سپس بر روی گزینه Ok کلیک کنید. حالا پروسه فلش گوشی ال جی آغاز می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر