موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال wd

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال wd

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 10:46

برای خواندن این صفحه به 4 دقیقه زمان نیاز دارید

آموزش امنیت اینستاگرام

تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد wd my passport در این مرکز بصورت کاملا تخصصی انجام میگیرد

معرفی و شناخت هارد Wd my passport  :

هارد اکسترنال my passport از تولیدات شرکت وسترن دیجیتال است و علت نامگذاری این هارد به دلیل ابعاد و اندازه هارد است که همانندِ یک پاسپورت است و می‌توان آن را در جیب و یا کیف به آسانی جای داد، علاوه بر این مشخصات مهم از ظاهری ساده و هاشور خورده برخوردار است که باعث جذابیت و زیبایی این هارد شده و به دلیل ظرفیت یک ترابایتی که دارد، بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند، اطلاعات و داده‌هایشان در یک فایل به صورت یکجا قرار داشته باشند، این هارد در رنگ‌های زیبا و کلاسیک و دلخواه عرضه و روانه بازار شده‌اند.

هارد اکسترنال Wd my passport  چه ویژگی‌هایی دارد؟

دارای حافظه و فضای یک ترا بایستی

مجهز به نمایشگر ال ای دی

مقاوم و ضد ضربه

مجهز به رو کش پلاستیکی بسیار مستحکم در برابر،ضربه، گردوغبار و آب در حجم معین

بسیار به‌صرفه و نسبت به کارایی و ویژگی‌های خود، قیمت پایین و مناسبی دارد.

علاوه بر اینها نیز هد در نظرگرفته شده برای این دستگاه، 2.5 اینچی است وبا استفاده از کابل USB3.0 به کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما متصل شده و عملیات انتقال اطلاعات را سرعت زیاد و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد، جنس بدنه به گونه‌ای ساخته شده که آن را قادر می‌کنند در برابر ضربات از خود مقاومت نشان دهد و هنگام افتادن از بلندی، بدنه هارد با آسیب جدی مواجه نشود، بنابراین بازیابی اطلاعات هارد wd my passport با مشکلات جدی مواجه نخواهد بود، قسمت بالای هارد، براق و ساده بوده و شیارها و یا هاشور‌ها در قسمت پایین هارد قرار داده‌شده‌اند.

نکته‌ی مهمی که باعث استفاده از هاردهای اکسترنال به صورت گسترده‌شده است، امنیت و حجم بالای ذخیره اطلاعات توسط آن‌هاست. شرکت وسترن دیجیتال، برای هاردهایی که تولید کرده‌ نرم‌افزاری را طراحی  و در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند و دیگر نگرانی از بابت پاک شدن اطلاعات خود نداشته باشند. این نرم‌افزارها کاملا ساده و به دور از پیچیدگی‌ها و طی مراحل خاص، می‌توانند از اطلاعات کاربر یک نسخه پشتیبان تهیه کنند. بنابراین اگر زمانی هارد شما با مشکل مواجه شد و بازیابی اطلاعات هارد wd my passport غیر قابل امکان بود، دیگر لازم نیست نگران باشید.

وسترن دیجیتال برای فردی که  یک هارد را خریداری کرده و نگران امنیت اطلاعاتش است، کاملا احترام قائل شده و به همین دلیل در هارد اکسترنال my passport امکانی را فراهم کرده که شما بتوانید برای اطلاعات خود رمز گذاشته و خیالتان از همه جهت آسوده شود.

اما به دلیل اینکه هاردهای اکسترنال قابلیت جابهجایی دارند، از هاردهایی که در داخل لپ‌تاپ یا کامپیوتر قرار دارند، بیشتر در معرض خطر هستند. حال این خطر هر چیزی می‌تواند باشد؛  مانند افتادن از روی میز یا افتادن در آب و یا گم‌شدن. گاهی این مشکلات قابل حل بوده و بازیابی اطلاعات هارد wd my passport با سختی‌ همراه نخواهد بود.

بازیابی اطلاعات هارد Wd my passport  :

کافی است که هنگام بروز یک مشکل، به مراکز متخصص در این امر مراجعه کنید و از آن‌ها درخواست کنید که مشکل هارد شما را برطرف کنند. اگر مالک هارد اکسترنال هستید و به بازیابی اطلاعات هارد wd my passport نیاز پیدا کردید حتما به مرکز ما مراجعه کرده و آسوده‌خاطر باشید که در کمترین زمان ممکن با مناسب‌ترین هزینه مشکل هارد شما برطرف خواهد شد.

از مشکلات شایعی که برای هارد wd my passport ایجاد می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

عدم شناسایی هارد

این مشکل در اثر سه عامل می‌تواند بروز کند:

1- خرابی سیستم عامل هارد

شناسایی نشدن هارد توسط کامپیوتر توسط این مشکل بدون ایجاد سرو صدا انجام می‌شود. در واقع موقعی که شما هارد را به دستگاه متصل می‌کنید تنها متوجه خواهید شد که هارد شناسایی نمی‌شود. با پیشرفتی که در مورد بازیابی اطلاعات هارد wd my passport ایجاد شده است، حل کردن آن به‌راحتی و سهولت انجام شده و اطلاعات شما با خطر از بین رفتن مواجه نخواهد شد.

2- خرابی برد

عدم شناسایی هارد در اثر خرابی برد، ممکن است به دلیل سوختن برد یا خرابی آن ایجاد شده باشد. در این مورد نیز بازیابی اطلاعات هارد wd my passport به‌راحتی قابل انجام بوده و با پی بردن به مشکل اصلی، می‌توان آن را حل کرد و به اطلاعات دست پیدا کرد.

3- وارد شدن ضربه به هارد

وارد آمدن ضربه به هارد، یکی از مشکلاتی را که ایجاد می‌کند، عدم شناسایی هارد است. برای حل این مشکل به صورت اساسی باید ابتدا آسیب‌های فیزیکی و نقایصی را که پیش آمده برطرف نمود و سپس اقدام به بازیابی اطلاعات هارد wd my passport نمود. این عمل باید حتما در کلین روم‌هایی که در این زمینه فعالیت کرده و تخصص دارند انجام شود.

4- ایجاد ضربه و خرابی هد

در این مواقع، اگر پلاتر هارد آسیب ندیده باشد، بازیابی اطلاعات هارد wd my passport به‌راحتی قابل انجام بوده و می‌توان با  جراحی هارد، اطلاعات را ریکاوری کرد.

5- خراب شدن کابل USB

جک‌های این هارد بسیار حساس بوده و خرابی آن‌ها یکی از عواملی است که باعث می‌شود هارد توسط دستگاه شناسایی نشود.

6- بدسکتورها

این عوامل، باعث شده که اطلاعات توسط دستگاه شناسایی نشوند، اما با وجود این، بازیابی اطلاعات هارد wd my passport را با سختی همراه نمی‌کند؛ زیرا شما دستگاه آسیب دیده خود را به مرکزی می‌سپارید که در آن از دستگاه‌های ویژه و به‌روزی استفاده می‌شود و مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل می‌کند.

هرگونه کپی برداری از مقالهبازیابی اطلاعات هارد wd my passportبدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.

نویسنده : هانیه ولک

منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و  Dolphin Data Lab و  repair-hard

تعمیرات و بازیابی اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: recoveryhard.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر