موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل پر شدن حافظه داخلی گوشی سونی

مشکل پر شدن حافظه داخلی گوشی سونی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 13:31

آموزش امنیت اینستاگرام

سلام ، گوشی من Xperia c است. از زمانی که خریده‌ام حافظه خارجی استفاده نکرده‌ام. بعد از مدتی که حجم فایل‌ها در حافظه داخلی زیاد شد، هنگام عکس گرفتن چنین پیغامی می‌آید «حافظه پر است. برخی از فایل‌ها را از حافظه پیش‌فرض حذف کرده یا محل ذخیره پیش فرض را تغییر دهید.» ولی بعد از پاک کردن تعداد زیادی از فایل‌ها و خالی شدن حدود 1 گیگا بایت باز هم این پیغام موقع عکس گرفتن می‌آید. چگونه می‌توان این مشکل را رفع کرد؟

این سوال 1 پاسخ دارد.

لذت یادگیری با توسینسو

به عنوان شخصی که مدت هاست از سایت توسینسو استفاده می کنم باید بگم که واقعاً یکی از بهترین مرجع ها برای ارتقاء دانش شخصی هست. دوره های سایت، راهکارها و مطالب، همگی عالی هستند.

علتش دیتای برنامه هاست . مثلا یه برنامه وایبر ، خودش 15 مگابایته . حجم دیتاشم میزنه مثلا 20 تا . اما در حقیقت این برنامه شاید حتی بیشتر از 100 مگابایت از گوشی شما رو اشغال میکنه . تمامی کانتکت ها ، پیامها ، شکلک های متفاوتش و تمام فیلمها و عکسهایی که توش دریافت کردید تک تکشون یه جایی هستند دیگه بالاخره و در ادامه هم یه حجمی به cashe هر برنامه اختصاص داده میشه . حالا فکر کن من فقط یه برنامه رو گفتم چندین برنامه در کنار هم این حجم از گوشی رو میگیرن و برای پاک کردنشون بهتره اصلا مموری رو FORMAT کنی خیالت راحت بشه.

البته فکر کنم گوشیتو یک بار فکتوری ریست کنید هم درست شه.

خداوند برکتے عظیم به نام "زندگے" به تو بخشیده است . تو چه چیزے به او تقدیم می کنے ؟ هر روز چیــزے هر چند کوچک به او تقدیم کن ، مقداری عشق به مخلوقاتش . . .

آقای خانلری ممنونم از جواب شما. اما فایل‌ها و برنامه‌های کاربردی زیادی روی گوشیم دارم که با فکتوری ریست یا فرمت همه‌ش از بین می‌ره. چندتا برنامه‌ی غیر کاربردی رو پاک کردم و باز هم مشکل حل نشد. راهی غیر از فرمت یا ریست وجود نداره؟

از ابزار زیر استفاده کنید تا گوشی شما و فایل های اضافه بلااستفاده رو ازش حذف کنه من ازش جواب گرفتم :

ITPRO باشید

به دیگران بی منت کمک کن ، خدا جایی بهت میرسونه که تصورش رو نمی کنی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر