موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

دو تلگرام با یک شماره

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 23:12

آیا نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی امکانپذیر است؟ برای داشتن دو اکانت در یک گوشی اندروید، آیفون چیکار کنیم؟ قبلا نرم افزار رسمی تلگرام امکان داشتن نصب دو تلگرام در یه گوشی را نداشت، و شما نمیتوانستید چند اکانت همزمان روی یک گوشی را فعال کنید و محدود به یک شماره روی آن بودید و اگر نیاز نصب دو تلگرام در یه گوشی داشتید باید از روش های دیگری برای اینکار استفاده میکردید، اما حالا امکان داشتن سه اکانت یکجا با شماره متفاوت را خواهید داشت، در تلگرام ایکس هم دهها اکانت یکجا میتوانید فعالسازی کنید. ولی در صورتی که میخوایین روش های دیگرو یاد بگیرید ما به شما خواهیم گفت که چه کاری انجام دهید.

آموزش امنیت اینستاگرام

این روش ها روی گوشی اندروید متنوع تر و بهتر جواب میدهد و با چند ترفند ساده به صورت همزمان چند اکانت تلگرام را برروی یک گوشی فعالسازی کنید. برای اینکار شما باید باید علاوه بر ورژن اصلی از برنامه هایی شبیه به آن هم استفاده کنید. برنامه هایی نظیر موبوگرام ، تلگرام پلاس و … که میتوانید همه این ها را در کافه بازار بیابید و نصب کنید.

راه دوم نصب ورژن های مختلف تلگرام استفاده از یک برنامه به نام تلگراف است که با این برنامه میتوانید تا دهها تا تلگرام را یک جا بر روی گوشی خود داشته باشید به طوری که در فعالیت یکدیگر اختلالی ایجاد نمیکنند. خود موبوگرام هم سه تا است که هر سه تارو میتونید رو دوایس خود نصب و با 3 شماره مختلف فعالیت کنید.

داشتن دو تا تلگرام روی گوشی تلفن همراه مزیت های زیادی دارد، از جمله این که شاید یک اکانت برای ارتباط با دوستان و یک اکانت هم برای شغلتان باشد و بتوانید به صورت تفکیک شده با یک موبایل به مدیریت آن ها بپردازید. همیچنین با روش هایی که گفته میشود شما میتوانید نصب همزمان چند تلگرام را انجام دهید.

نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر

برای نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر نیاز به نسخه پلاس و رنگی ندارید و فط کافیه که شما نسخه پرتابل آن را دریافت کرده و مثلا برای 2 تا خط فایل exe رو در دو پوشه جدا قرار دهید و سپس فعال کنید. پس از دانلود نسخه پرتابل باید دو پوشه بسازید و در هرکدوم این فایل دانلود شده را کپی کنید و سپس جدا جدا با دو شماره گوناگون وارد شوید. اینجوری شما توانستید نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک کامپیوتر را انجام دهید و بدون تداخل با هرکدام جدا کار کنید.

نصب دو تلگرام در یه گوشی آیفون

برای نصب دو تلگرام در ايفون بدون جيلبريک علاوه بر ورژن اصلی میتوانید از برنامه تله گرام استفاده کنید برای دانلود برنامه تله گرام کلیک کنید. این نرم افزار شبیه ورژن اصلیش است ولی قابلیت های بیشتری هم دارد که از جمله آن زیان فارسی است که با فعال سازی در کنار نسخه اصلی تلگرام دوم در ايفون راحتی داشته باشید. البته در نسخه های حدید امکان استفاده از سه حساب کاربری هست.

نصب دو تلگرام در یه گوشی اندروید

اگر بنا به هر دلیلی نمیخواهید از برنامه های غیررسمی استفاده کنید و دوست دارید از ورژن اصلی دو نسخه داشته باشید باید از برنامه های کپی کننده استفاده کنید، برنامه Apk Editor اینکارو برای شما انجام میدهد. با استفاده از این اپ می توانید یک برنامه را به تعداد دلخواه خود تکثیر کنید و به صورت همزمان در گوشی اندروید خود نصب کنید که برای ورژن اصلی تلگرام هم میتوانید از آن استفاده کنید. این روش فقط برای نسخه Android است و فعلا این راه را برای ios نمیتوان بکار برد.

دو اکانت تلگرام با یک شماره

به هیچ وجه دو اکانت تلگرام با یک شماره را نمیتوانید داشته باشید، میتوانید یک شمارو ده تا جا داشته باشید ولی اینکه با یه خط دهتا اکانت گوناگون بسازید اصلا شدنی نیست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر