موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

سياه سفيد كردن صفحه ايفون ios 13

سياه سفيد كردن صفحه ايفون ios 13

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 00:18

سیستم‌عامل آی‌اواس امکانات و ترفند‌های بسیاری دارد که ممکن است تمام آن‌ها جلو چشم کاربر نباشد و بسیاری از کاربران از آن‌ها غافل شوند. از این پس قصد داریم هر هفته یک یا چند ترفند جالب و کاربردی برای شما خوانندگان سایت آماده کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

یکی از ترفند‌های جالب در آی‌او‌اس، که ممکن است خیلی کاربرد عمومی نداشته باشد، GrayScale نام دارد که رابط کاربری آی‌دیوایس شما را کاملا به شکل سیاه‌وسفید به نمایش می‌گذارد؛ به‌ترتیبی که در هر جایی مانند بازی، برنامه، صفحه لاک‌اسکرین و.. باشید، صفحه‌نمایش آیفون/آیپد شما به شکل سیاه و سفید درمی‌آید. اما مزیت این کار چیست؟ به‌طور کلی صفحه نمایش در حالت سیاه‌وسفید مصرف باتری کمتری دارد. همچنین افرادی که به کوررنگی دچارند توانایی تشخیص اجزای تصویر را در صفحه نمایش رنگی ندارند، اما با سیاه‌وسفید کردن تصویر می‌توانند به راحتی این مشکل را برطرف کنند. 

      869d73_12.jpg 5qxjto_13.jpg

برای استفاده از قابلیت GrayScale مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به Settings بروید.

IMG_0674.jpeg

  • سپس با طی کردن مسیر General > Accessibility گزینه GrayScale را روشن کنید.

IMG_0677.jpeg IMG_0676.jpeg IMG_0675.jpeg

iOS-iPhone-black-and-white-screen%20copy.jpg

ایجاد میان‌بر برای GrayScale

برای این که هر دفعه که می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید مجبور نباشید مراحل فوق را انجام دهید، می‌توانید برای آن میان‌بر ایجاد کنید! برای ساخت میان‌بر وارد برنامه Settings شوید و به همان مسیر ذکرشده General > Accessibility بروید. در انتهای این بخش گزینه Accessibility Shortcut را لمس کنید و گزینه Grayscale را تیک بزنید. از این پس با ۳ مرتبه فشار دادن پشت سر هم دکمه Home می‌توانید این قابلیت را فعال کنید.

1.jpg
 

#ترفند

700.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر