موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

نصب همزمان دو برنامه در ایفون بدون جیلبریک

نصب همزمان دو برنامه در ایفون بدون جیلبریک

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 دی 1400 ساعت 22:52

1472559665_appduplicator.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

مدتها پیش در اپراتکایجاد چندین نسخه از اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی بدون نیاز به جیلبریک را آموزش دادیم اما بسیاری از کاربران نتوانستند با این روش به دومین برنامه مورد نظر خود برسند؛ امروز اینجا هستیم تا روشی تازه را بازگو کنیم.

پیش از هر چیزی باید بگوییم این روش با توییکی بی نظیر سرانجام می گیرد و طبیعتا نصب توییک به جیلبریک بودن دستگاه الزام خواهد داشت

توییک مورد بحث AppDuplicator نام دارد، با آن می توانید از اپلیکیشن و بازی‌های شناخته شده دو یا چند نسخه داشته باشید. نصب توییک تمام شود، تنظیمات آن به قسمت Settings خواهد آمد AppDuplicator را از آنجا نصب کنید.

در لیست این توییک نام های بسیاری چون واتس اپ، اینستاگرام، کلش آو کلنز، کلش رویال، فیسبوک، تلگرام، اسکایپ، اسنپ چت، دراپ باکس و بسیاری دیگر پشتیبانی می شوند.

اگر دستگاه شما جیلبریک نیست و چند تلگرام می‌خواهید: نصب دو تلگرام در آیفون و آیپد

1472373967_social-duplicator-tweak-1.jpg

نسخه اصلی توییک AppDuplicator در سیدیا به صورت پولی عرضه می شود و رایگان نیست. برای داشتن آن به صورت رایگان می توانید پس از افزودن سورس http://apt.imokhles.com توییک مورد بحث را جستجو کنید.

توجه: برای نصب توییک AppDuplicator حتماً باید appsync unified را از سورس cydia.angelxwind.net نصب کرده باشید، اگر این توییک  را از سورس دیگری گرفته‌اید آن را حذف و تنها از cydia.angelxwind.net دریافتش کنید.

در تلگرام همراه‌مان شوید: https://telegram.me/appratech

1472373928_social-duplicator-tweak-2.jpg

منبع: اپراتک

تبلیغات

برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر