موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

بالا نیامدن عکس در کامپیوتر

بالا نیامدن عکس در کامپیوتر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 01:25

ویندوز 10 مایکروسافت را قطعا می توان جذاب ترین و محبوب ترین نسخه ویندوز از آغاز تاکنون خطاب کرد که از هر لحاظ نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت های زیادی داشته است. صد ها میلیون کاربر در سراسر دنیا ویندوز 10 را نصب کرده اند و این روند رو به رشد با توجه به آمار ها همچنان ادامه دارد؛ اما قطعا هنوز هم کاربرانی هستند که به آخرین نسخه ویندوز 10 مهاجرت نکرده اند و اکنون که بروزرسانی بزرگ جدیدی چند روزیست برای ویندوز 10 منتشر شده است، ممکن است برخی از کاربران علاقمند به تعویض ویندوز خود باشند. بنابراین بسیاری از کاربران بالاخره دیر یا زود مجبور خواهند شد تا به ویندوز 10 سلام کنند، این سیستم عامل پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه های قبلی داشته است. رابط کاربری بسیار تغییر کرده، سرعت بوت شدن سیستم عامل بیشتر شده نرم افزار های جدیدی اضافه شده و این امکانات باعث شده تا اکثر افراد از آن راضی باشند، اما در کنار ویژگی های جدید و تازه ای که قرار گرفته، بعضی از امکانات قبلی ویندوز حذف شده است که خیلی از کاربران از این موضوع شاکی هستند. کاربران همواره از کند بودن باز شدن عکس ها و یا باز نشدن آن شاکی بوده اند. به همین دلیل در این مقاله از مجله نمایندگی دل قصد داریم به رفع مشکل باز نشدن عکس در ویندوز 10 بپردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

مهمترین دلیل باز نشدن عکس در ویندوز 10 که در بالا هم به آن بصورت ضمنی اشاره شد،

حذف شدن Windows Photo Viewer

و جایگزین شدن آن با

برنامه Photos

می باشد. این برنامه امکانات بیشتری ارائه داده، ظاهر جالب تری دارد و تصاویر را به صورت تمام صفحه باز می کند، اما برای بسیاری از کاربران مشکل ساز شده و این مشکل

تاخیر بسیار زیاد برای باز کردن عکس

هاست، به طوری که کاربران را کلافه می کند؛ به خصوص اگر

لپ تاپ

یا کامپیوتر شما کمی قدیمی باشد. در این صورت باید دنبال راهی برای

افزایش سرعت لپ تاپ

باشید.

استفاده از Windows Photo Viewer نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز

برنامه Windows Photo Viewer را حتما به یاد دارید که در نسخه های قبلی ویندوز 7 وجود داشت، اما در ویندوز 10 به طور پیشفرض این برنامه غیر فعال شده است و این باعث باز نشدن عکس در ویندوز 10 می گردد، برای فعال سازی این نرم افزار باید از طریق رجیستری اقدام کنید که به دلیل زیاد بودن تنظیمات، ما یک فایل با پسوند reg تهیه کرده ایم تا همه کار ها به صورت اتوماتیک صورت بگیرد؛ بنابراین تنها کافی است فایل زیر را دانلود کنید و سپس آن را اجرا کنید تا نرم افزار برای شما فعال و قابل استفاده شود.

دانلود فایل رجیستری Windows Photo Viewer

رمز فایل : candelliran.com

پس از اجرای فایل کافیست بر روی ok کلیک کنید، سپس برنامه فعال خواهد شد. در ادامه بر روی یک عکس دلخواه کلیک راست کنید، از گزینه های نمایش داده شده Open with را انتخاب کنید. سپس در لیست نمایش داده شده روی گزینه آخر یعنی Choose Another App کلیک کنید. از لیست برنامه ها Windows Photo Viewer را انتخاب کنید و تیک گزینه Always use this app را بزنید و ok کنید.

نصب نرم افزاری دیگر برای نمایش عکس ها

نرم افزار های متعددی توسعه یافته اند تا بتوانید از آن ها برای نمایش تصاویر در ویندوز استفاده کنید و مشکل باز نشدن عکس در ویندوز 10 تان را برطرف کنید. ما پس از بررسی نرم افزار های مختلف به این نتیجه رسیدیم که Picasa سرعت اجرای بالایی در این کار دارد و امکانات متعددی نیز ارائه می دهد.

Picasa Photo به شما اجازه می دهد تا تمام عکس های خود را بر روی حافظه کامیپوتر خود پیدا کنید، عکس ها را ویرایش کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید، با اجرا کردن پیکاسا این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند. پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید. Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکسهای آن ها را نیز ذخیره کنید.

ویژگی های نرم افزار Picasa Photo :

  • امکان ويرايش تصاوير
  • اجرای سریع عکس ها 
  • نمايش تصاوير به صورت اسلايد 
  • نگارش مستقيم بر روی CD
  • ارسال تصاوير با ايميل
  • جستجوی سریع ميان تصاوير
  • انتقال تصاوير از دوربين ديجيتال، اسكنر و … به برنامه
  • دسته بندی عكس های منتخب در دسته بندی دلخواه
  • پشتيبانی از بلاگر

دانلود نرم افزار Picasa Photo

رمز فایل : candelliran.com

جایگزین کردن هارد HDD با حافظه SSD 

یکی از دلایلی که باعث می شود تا تصاویر در ویندوز 10 باز نشوند و صفحه سیاه شود، سرعت باز نشدن عکس در ویندوز 10 پایین سیستم شماست؛ بنابراین می توانید با ارتقای سخت افزاری آن و پرداخت کمی هزینه سرعت لپ تاپ یا کامپیوتر خود را تا حد زیادی افزایش دهید، یکی از راه هایی که تاثیر زیادی در سرعت کامپیوتر شما خواهد گذاشت، جایگزین کردن هارد ssd با هارد معمولی و قدیمی از نوع HDD است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر