موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف اکانت تلگرامی که سیم کارتش گم شده

نویسنده : مهشید | زمان انتشار : 01 فروردین 1401 ساعت 20:46

آموزش امنیت اینستاگرام
  • 13940 بازدید
  • يكشنبه، 21 آذر ماه، 1395

stars-5.png

آموزش حذف سریع اکانت تلگرام هنگام سرقت گوشی

delet-telegram.jpg

احتمالا تنها راه هایی که در هنگام سرقت گوشی، به ذهن تان خطور میکند این است که در اسرع وقت سیمکارت خود را بسوزانید و اگر کمی زرنگ و حرفه ای تر باشید، وارد اکانت گوگل خود میشوید و موقعیت GPS گوشی خود را از طریق به روزرسانی های آپلیکیشن های متصل به آن شناسایی کنید (در این مطلب توضیحات کاملی در این رابطه ارائه شده است)

ولی این روش به هیچ عنوان تضمینی نیست. بعنوان مثال اگر سارق، گوشی را خاموش و یا ریست فکتوری کند و حتی WIFI گوشی را غیرفعال کند، دیگر گوگل به هیچ عنوان نمی تواند به شما کمک کند. اگر هم قصد داشته باشید تا اکانت تلگرام خود را حذف کنید، باید به وبسایت تلگرام مراجعه کنید و درخواست غیرفعالسازی اکانت خود را ارسال کنید. ولی وقتی به سیمکارت خود جهت تایید کد امنیتی دسترسی ندارید، چه راه چاره ای دارید؟ پس با ما همراه شوید تا از ناب ترین تکنیک های تلگرام را در اختیارتان بگذاریم:

در این روش، شما باید حتما برای اکانت تلگرامی خود رمز دوم تعیین کرده باشید. این ویژگی جدید چند ماهی است که به اپلیکیشن تلگرام اضافه شده است و تقریبا کاربری وجود ندارد که از این قابلیت بی خبر باشد! پس اگر تا الان، برای اکانت خود رمز دوم تعیین نکرده اید، عجله کنید. برای ساخت رمز دوم، می توانید از این آموزش استفاده کنید. با اینکار، علاوه بر اینکه اکانت خود را ضد هک کرده اید، می توانید پس از سرقت گوشی با یک حرکت اکانت خود را از راه دور حذف کنید!

اخیرا شرکت تلگرام قانونی را به قوانین امنیتی خود اضافه کرده است مبنی بر اینکه اگر کاربری 3 بار پیاپی، رمز دوم اکانت تلگرام را اشتباه وارد کند، اکانت بصورت کاملا خودکار حذف می شود. پس خیالتان راحت باشد چرا که اگر سارق تصمیم بگیرد که با سیمکارت شما به تلگرام تان متصل شود، با رمز دوم شما برخورد میکند و طبیعتا هم اشتباه وارد میکند. در واقع تلگرام شما delete account می شود و سارق نمی تواند به اطلاعات شخصی شما دست درازی کند. درست است که حذف اکانت تلگرام، امری ناراحت کننده می باشد ولی در این شرایط، عقل حکم می کند که بین بد و بدتر، بد را اتخاب کنید. اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

other_links_icon.png سایر مقالات مربوط به تلگرام


( 7 کامنت - مشاهده کامنت ها )

 

سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (7)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر