موضوعات وبسایت : فناوری اطلاعات IT
آموزش امنیت اینستاگرام

قفل شدن صفحه نمایش هنگام برقراری تماس

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 18:51

هنگامی که شما تماس خود را در آندروید خود، صفحه نمایش فورا می رود و سیاه و سفید تبدیل می شود؟ اگر چنین است، پس احتمالا مشکل با سنسور نزدیکی در گوشی است.

آموزش امنیت اینستاگرام

این مشکل ممکن است در هر گوشی ظاهر شود، مثلا Sony Xperia، Xiaomi، Lumiya، Compact، سامسونگ، Asus، Xiaomi Xiaomi، اما متوجه شدیم که صفحه نمایش اغلب روی Sony Z3 خالی است.

علاوه بر این، اتفاق می افتد که از بین می رود و روشن نمی شود - این یک شوخی نیست. اگر این اتفاق می افتد هنگام پاسخ دادن به تماس یا تماس خروجی، اغلب مجرمان سنسور مجاورت است.

حسگر چیست و چگونه در آندروید کار می کند؟ سنسور نزدیکی دارای چندین توابع است، اما مهمترین وظیفه این است که صفحه نمایش را در طول تماس صوتی بطور خودکار خاموش و روشن کنید.

این کار با تعیین آنچه که در کنار چهره و تلفن شماست انجام می شود. هنگامی که گوشی به گوش می رسد، حسگر سر شما را تشخیص می دهد و صفحه نمایش خاموش می شود تا باتری را تخلیه نکنید و به طور تصادفی از قطع ارتباط استفاده نکنید.

به نوبه خود هنگامی که گوشی را از گوش خارج می کنید، صفحه نمایش روشن می شود، بنابراین می توانید تماس را خاموش یا از سایر قابلیت ها استفاده کنید (صفحه کلید عددی، مکالمه را به بلندگو و غیره تغییر دهید).

هنگامی که به سنسور مجاورت آسیب می رساند، مکانیزه توضیح داده شده در بالا کار را متوقف می کند، بنابراین تلفن نمی تواند به هیچ وجه نتیجه گیری کند که آیا در حال حاضر نزدیک به صورت است.

مشکل با حسگر مجاورت معمولا در این حقیقت است که صفحه نمایش بلافاصله در حین تماس قطع می شود و فقط پس از تماس روشن می شود و یا برعکس - صفحه نمایش خارج نمی شود، حتی اگر آن را روی صورت خود در تماس تلفنی قرار دهید.

علل مشکلات با سنسور مجاورت زمانی که صفحه در خلال یک تماس خالی می شود

مشکل با سنسور می تواند هم در نرم افزار و هم در خسارت های مکانیکی رخ دهد.

اگر مشکل مربوط به نرم افزار است، شما اغلب می توانید خودتان آن را حل کنید.

به عنوان مثال، با کالیبراسیون مجدد سنسور، با بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه یا نصب مجدد نرم افزار.

اگر مشکل این بود که، به عنوان مثال، تلفن سقوط کرد، احتمالا آسیب مکانیکی به سنسور وجود داشت.

اغلب این اتفاق می افتد زمانی که "از بین بردن فیلم" از قسمت بالای قسمت به قسمت پایین گوشی (به ویژه در Sony Xperia) وجود دارد.

البته، با ارسال تجهیزات به سرویس، مشکلات مکانیکی به طور کامل حل می شود، زیرا جایگزینی سنسور آسان نیست.

اولین راه حل این است که وقتی صفحه تلفن با تماس تلفنی خاموش می شود - فیلم یا شیشه را حذف کنید

ابتدا، فیلم یا شیشه پاک شده را از صفحه تلفن حذف کنید. در بعضی از گوشی های هوشمند، به علت طراحی آنها، می توانند سنسور را خاموش و دقت تشخیص نادرست را ایجاد کنند.

اغلب شیشه ها همچنین می توانند با سنسور نزدیکی مشکلاتی ایجاد کنند - در فروشگاه ها شما می توانید تن بسیار ارزان قیمت، محصولات با کیفیت پایین که قابل اعتماد نیستند پیدا کنید.

  از بین بردن شیشه ای خنثی می تواند عملکرد عادی سنسور را بازیابی کند.

البته، برای برخی، این ممکن است به نظر مسخره، اما عمو گوگل یا Yandex به شما صدها ورودی از "انبار" خود را، که در آن کاربران در مورد مشکلات با حسگر مجاورت پس از چسباندن با شیشه های با کیفیت ضعیف، به شما بدهد.

تصمیم دوم اگر صفحه نمایش تلفن هنگام پاسخ دادن به تماس تلفنی کالیبراسیون شود

گاهی اوقات مشکل این است که برای به روز رسانی نرم افزار، به عنوان مثال، که به برخی از دلایل کاهش مقررات سنسور مجاورت.

در این مورد، شما می توانید از یک برنامه رایگان استفاده کنید که، هنگامی که در چندین مرحله نصب شده، می تواند سنسور را کالیبراسیون کند، مثلا مجددا سنسور مجاورت.

استفاده از آن دشوار نیست - استاد شما را از طریق کل فرایند راهنمایی می کند و در نهایت شما باید کالیبراسیون جدید را تأیید کنید که تلفن را مجددا راه اندازی می کند.

پس از آن، می توانید مطمئن باشید که کالیبراسیون کمک کرده است و در حال حاضر صفحه نمایش گوشی در طول یک تماس نمی افتد.

راه حل سوم زمانی است که صفحه نمایش تلفن در طول یک تماس خروجی خاتمه می یابد - تنظیمات کارخانه را بازسازی می کند

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید سعی کنید این است بازگرداندن تنظیمات کارخانه در تلفن خود است.

متاسفانه این گزینه همه اطلاعات را از تلفن حذف می کند، بنابراین مطمئن شوید که فایل ها، عکس ها، موسیقی، فیلم ها، مخاطبین، اس ام اس و دیگران را به مکان امن کپی کنید.

سپس به «تنظیمات\u003e پشتیبان گیری و بازنشانی بروید» و «تنظیمات کارخانه» را انتخاب کنید.

بسته به نسخه برند و نرم افزار نصب شده، تنظیمات کارخانه نیز ممکن است در جای دیگر قرار گیرد.

بعد از تأیید، تلفن راه اندازی مجدد و تمام داده ها پاک خواهد شد و تنظیمات دستگاه به پیش فرض های کارخانه تنظیم مجدد می شود.

هنگامی که شما برای اولین بار تلفن را روشن کنید، باید تنظیمات (انتخاب زبان، ورود به حساب Google خود و غیره) را دوباره وارد کنید.

پس از اتمام عملیات، اطمینان حاصل کنید که صفحه در طول یک تماس صحیح کار می کند و از بین نمی رود.

راه حل چهارم اگر صفحه تلفن خاموش شود - سنسور خاموش می شود

اگر تلفن شما دیگر تحت ضمانت نیست و تمام راه حل های دیگر کمک نکردند، احتمالا از حساسیت جسمی برخوردار است، بنابراین صفحه نمایش بلافاصله پس از شروع تماس خاموش می شود.

اگر نمیخواهید برای تعمیر و نگهداری پول صرف کنید، صفحه را خاموش کنید در حین تماس.

در نتیجه، صفحه نمایش به طور مداوم در طول یک تماس روشن می شود، و شما می توانید از دکمه های روی صفحه نمایش برای فعال کردن بلندگو یا حذف صفحه کلید استفاده کنید.

ناکارآمدی این راه حل این است که وقتی ما با صفحه نمایش روشن صحبت می کنیم، می توانیم به صورت تصادفی دکمه ها را فشار دهیم.

برای اینکه قادر به غیر فعال کردن حسگر مجاورت باشید، باید یک ماژول ویژه Xposed Framework را نصب کنید.

برای انجام این کار، باید ROOT () برای دریافت امتیازات اداری،

صفحه نمایش گوشی هنوز خاموش است - چند راهنمایی ثابت شده

برخی از صاحبان به گزینه تمیز کردن مش مش کمک کرده اند. گاهی اوقات حسگر حرکتی وجود دارد. یک قلم مو کوچک را بردارید و آن را به صورت منظم تمیز کنید - ناگهان آن به شما کمک خواهد کرد

با توجه به بررسی های انجام شده، اغلب هنگام انجام تماس های تلفنی تلفن همراه سونی z3، روی صفحه نمایش خاموش می شود. بسیاری از مردم موفق به حل این مشکل با فشار دادن در گوشه بالا سمت راست (باید یک سنسور وجود داشته باشد).

مواردی وجود دارد که در Xperia Z3 با فشار قوی بر روی صفحه نمایش در داخل شما می توانید یک کلیک را بشنوید و مشکل از بین می رود.

  در بعضی از گوشی های هوشمند در تنظیمات تماس یک گزینه برای پردازش هوشمند وجود دارد - اگر آن را پیدا کنید، آن را خاموش کنید.

با استفاده از گوشی های سونی، صفحه نمایش اغلب از مورد خارج می شود و چنین مشکلاتی بوجود می آید - به طور مرتب چسباندن آن را حل می کند.

همچنین می توانید برنامه کاربردی را در تنظیمات برنامه غیر فعال کنید. اگر این کمک نمی کند، سپس در تنظیمات اعلان، سعی کنید اعلان ها را برای این برنامه فعال کنید.

البته، دلایل دیگر محروم نیستند، اما من این کار را انجام می دهم. همانطور که می گویند، چه چیزی می تواند کمک کند. موفقیت

هنگامی که صفحه نمایش گوشی هوشمند در طول تماس مسدود نمی شود، اغلب کاربران اغلب با یک مشکل مواجه می شوند. یا برعکس، صفحه نمایش بعد از پایان مکالمه تلفنی قفل نخواهد شد. همه به خاطر حسگر مجاورت. بلکه تنظیم نادرست آن است. در این مقاله ما توضیح خواهیم داد که چگونه به درستی سنسور مجاورت آندروید را پیکربندی کنید.

ناوبری با رکورد:

سنسور مجاورت آندروید چیست؟

حسگر مجاورت یک عنصر کوچک از دستگاه است که وقتی تلفن و یک جسم به طور فیزیکی همراه می شوند فعال می شود. با توجه به عملکرد صحیح سنسور مجاورت در طی مکالمه، نمایشگر گوشی هوشمند به محض اینکه کاربر آن را به گوش خود می آورد، به طور خودکار خاموش می شود.

سنسور مجاورت آندروید بسیار مفید و حتی لازم است به حداقل دو دلیل، یعنی:

  1. هنگامی که صفحه در خلال مکالمه خاموش است، قطعا به طور تصادفی هر دکمه ای روی صفحه لمسی را فشار نمی دهد، مثلا گوش یا چشمی
  2. سنسور مجاورت آندروید موجب صرفه جویی در مصرف باتری می شود. با استفاده از صفحه نمایش تلفن در طول مکالمه روشن می شود، باتری بسیار سریعتر مصرف می شود و برای افرادی که به مدت طولانی در تلفن صحبت می کنند یا برای مدت طولانی صحبت می کنند، بسیار ناراحت کننده است

حسگر مجاورت در بالای گوشی هوشمند قرار دارد. به عنوان یک قاعده، در کنار لنز دوربین جلو قرار دارد. در برخی از دستگاه ها، حسگر را می توان با چشم غیر مسلح مشاهده کرد، و در برخی از آن ها، تشخیص آن بسیار آسان نیست. برای تعیین موقعیت سنسور مجاورت، کافی است دستگاه را از گوش در حین تماس بگیرید و انگشت خود را به جای نزدیک دوربین جلوی خود نگه دارید. اگر صفحه نمایش خاموش باشد، به این معنی است که سنسور را پیدا کرده اید.

proximity-sensor-xiaomi.jpg

چگونه سنسور نزدیکی را در آندروید فعال کنیم؟

معمولا سنسور به طور پیش فرض فعال است، اما اگر آن فعال نیست و شما به طور تصادفی آن را غیرفعال کرده اید، همیشه می توانید حسگر مجاورت آندروید را دوباره فعال کنید.

برای این شما نیاز دارید:

  • به منوی تنظیمات تلفن بروید
  • به بخش "چالش ها" بروید
  • پس از این "ورودی تماس"
  • بعد، آیتم "سنسور مجاورت" را پیدا کنید
  • فعال کردن حسگر مجاورت آندروید با فعال کردن جعبه چک

otklyuchenie-datchika-priblizheniya-2.png

چگونه حسگر مجاورت را در آندروید غیرفعال کنیم؟

گاهی اوقات سنسور به درستی کار نمی کند و برای راحتی آن برخی مصرف کنندگان می خواهند آن را خاموش کنند. این را می توان بسیار سریع و راحت انجام داد. برای غیرفعال کردن حسگر مجاورت در Android، باید تمام نکات دستورالعمل فوق را تکمیل کنید، اما در قسمت فعال سازی تیک بزنید یا آن را حذف نکنید.

اگر سؤال دارید، در نظرات زیر آنها را بپرسید!

چگونه سنسور نزدیکی را روی آندروید تنظیم کنیم؟

اگر سنسور نزدیکی روشن است اما کار نمی کند، شما باید آن را کالیبراسیون کنید و یا، به عبارت ساده، آن را تنظیم کنید. ساده ترین و مطمئن ترین گزینه برای حل این مشکل دانلود نرم افزار رایگان Proximity Sensor Reset از بازار بازی است.

Screenshot_2017-05-31-15-44-03-825_com.android.jpg

برای تنظیم سنسور مجاورت در Android با استفاده از این برنامه شما نیاز دارید:

  • دانلود و نصب نرم افزار "Reset Sensor Proximity"
  • پس از شروع برنامه، روی Calibrate Sensor کلیک کنید
  • بستن حسگر مجاورت و انتخاب Next.
  • دست خود را بردارید و بعد را انتخاب کنید.
  • پس از آن، روی Calibrate کلیک کنید و تأیید کنید
  • به دسترسی برنامه به ریشه حقوق دسترسی داشته باشید. در پنجره ای که باز می شود، روی "اجازه" کلیک کنید
  • صبر کنید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود
  • عملکرد سنسور را بررسی کنید

unnamed.png

اگر این اقدامات مشکل را حل نمی کند و سنسور مجاورت برای شما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد صفحه نمایش را کالیبراسیون کنید. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی درست صفحه نمایش، مقاله ما را بخوانید. همچنین، دستگاه را می توان با فلاش دستگاه تنظیم کرد. شما می توانید این اطلاعات را بیابید و نرم افزار تلفن همراه خود را در متن مربوط به سایت ما انتخاب کنید.

در برخی موارد، یک مشکل سخت افزاری رخ می دهد و برای حسگر مجاورت به درستی کار می کند، باید جایگزین شود. در این مورد، توصیه می کنیم با کمک مرکز تخصصی تماس بگیرید.

اگر سوالی در مورد نحوه پیکربندی سنسور مجاورت آندروید دارید - در نظرات نظر دهید. ما همیشه خوشحالیم که کمک می کنیم.

ویدیو نحوه پیکربندی، فعال کردن یا غیر فعال کردن سنسور مجاورت آندروید

پاسخ به سوالات

چگونه برای بررسی حسگر مجاورت آندروید با استفاده از منوی مهندسی؟

برای بررسی سنسور مجاورت آندروید با استفاده از منوی مهندسی، باید در ترکیب شماره * # * # 3646633 # * # * وارد کنید. در منوی باز شده، برگه تست سخت افزار را انتخاب کنید، سپس سنسور را انتخاب کرده و روی سنسور نور / مجاورت کلیک کنید. پس از آن - PS Data Collection، و شما را به منوی پنجره آزمایش سنسور مجاورت می برد. شما باید بر روی Get One Data کلیک کنید و در خط دوم شماره "0" ظاهر شود. بعد، دست خود را روی سنسور مجاورت قرار دهید و یکبار دیگر یکی یکی داده را فشار دهید، شماره "255" باید ظاهر شود. اگر همه چیز مانند دستورالعمل فوق را داشته باشید، حسگر مجاورت به درستی کار می کند.

اگر صفحه آندروید پس از یک تماس روشن نمی شود و یا هنگام تماس تلفنی هنگام گوش دادن به آن نمی روید، شما باید علت مشکل را جستجو کنید. اگر دستگاه خراب شود، دستگاه نمی تواند موقعیت خود را در فضا تعیین کند، بنابراین صفحه نمایش روشن نمی شود، اما گوشی کار می کند.

این مقاله برای همه علامت های تجاری که گوشی های آندروید 9/8/7/6 را تولید می کنند مناسب است: سامسونگ، HTC، Lenovo، LG، Sony، ZTE، Huawei، Meizu، Fly، Alcatel، Xiaomi، Nokia و دیگران. ما مسئول اعمال شما نیستیم

هنگامی که شما در Android تماس می گیرید، با صفحه نمایش مشکلی دارید

عملکرد اصلی سنسور نزدیکی به طور خودکار روشن و خاموش نور پس زمینه در طول یک تماس است. این کار موجب صرفه جویی در مصرف باتری می شود و مانع از ضربه زدن به طور تصادفی گوش یا چهره روی صفحه لمسی دستگاه شما می شود.

اگر دستگاه Android شما در طول تماس خاموش نکنید، و یا صفحه نمایش را روشن نمی کند پس از تماس تمام شده است، جستجو برای یک مشکل می شود فقط به سنسور. دلایل ممکن است به شرح زیر باشد:

  • دید بد (پوشش داده شده یا پوشش داده شده با یک پوشش حفاظتی یا پوشش).
  • کمبود RAM
  • مشکلی با سیستم عامل دارد
  • رطوبت
  • تأثیر مکانیکی و خسارت به اجسام یا اجزای دیگر.

پیش از انجام عیب یابی نرم افزار، صفحه را به دقت پاک کنید. توجه ویژه ای به قسمت بالای آن، جایی که حسگر مجاورت واقع شده است. اگر یک فیلم یا شیشه روی صفحه نمایش گیر کرده باشد، با گذشت زمان آنها شفافیت خود را از دست می دهند و همچنین با سنسور تداخل می کنند.

سپس تنظیمات تماس را بررسی کنید - ممکن است پارامترها به اشتباه تنظیم شده و حسگر به سادگی خاموش شود. این گزینه در همه گوشی ها نیست، اما ارزش بررسی آن است.

  1. تنظیمات را باز کنید و به «دستگاه های من» یا «گزینه ها» بروید.
  2. در برگه "Calls"، مطمئن شوید که یک علامت چک در کنار "Sensor Proximity" وجود دارد.

img-2-5_fonz1g.jpg

  زوم

علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که سیستم رم برای سنسور کافی است. لیست برنامه ها را در تنظیمات و در برگه «کار» باز کنید، ببینید که چقدر حافظه گوشی شما خرج می کند. اگر کمبود پیدا کنید، برنامه های غیر ضروری را خاموش کنید.

اگر همه چیز به درستی در تنظیمات تنظیم شده باشد، اما حسگر کار نمی کند، داده های مهم را پشتیبان گیری می کند و تنظیمات Android را به وضعیت کارخانه بازنشانی می کند. اگر پس از یک تنظیم مجدد سخت باقی بماند، باید گوشی را تلنگر بزنید. اگر روش های نرم افزاری، از جمله فلش، مشکل را حل نکنند، توصیه می شود برای تماس با مرکز خدمات برای تشخیص مشکلات سخت افزاری.

بعد از حالت خواب، روی صفحه نمایش در اندروید مشکلی ایجاد نمیکند

مشکل دیگر که ممکن است با صفحه ظاهر شود - پس از خواب زمستانی روشن نمی شود. این ممکن است سیاه باشد، اما تلفن کار می کند. اگر با چنین موقعیتی مواجه هستید، می دانید که دلایل ممکن است دارای نرم افزار و سخت افزار باشند:

  • کمبود RAM
  • مشکلی با سیستم عامل دارد
  • کارکرد نادرست دکمه قدرت
  • تأثیر مکانیکی (ضربه، سقوط).
  • رطوبت در مورد

اگر گوشی روشن نمی شود، اما هنگامی که یک تماس ورودی یا سایر اقدامات انجام می شود، ارتعاش می یابد، احتمال دارد که بدون تماس با مرکز خدمات، مشکل حل شود. پاک کردن حافظه فرایندهای غیر ضروری با خاموش کردن برنامه های غیر ضروری در حال حاضر. اگر این کمک نمی کند، پشتیبان گیری از اطلاعات مهم و تنظیم مجدد سیستم را به تنظیمات کارخانه.

img-3-1_arnvlh.png

  زوم

اگر تنظیم مجدد سخت نیز مشکلی را حل نکرد، باید فلاش دستگاه را انجام دهید. مهم است که قبل از هر عملیات اصلی برای دخالت در کار Android، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر روی صفحه بعد از تماس گوشی آندروید را روشن نکنید یا هنگامی که یک گوشی به گوش شما برسد، وقتی تماس برقرار می کنید، پس از آن باید دلایل حسگر نزدیکی را جستجو کنید. هنگامی که سنسور قطع می شود، گوشی نمی تواند موقعیت خود را در فضا درست تعیین کند، چرا که صفحه نمایش روشن نمی شود، اما دستگاه کار می کند.

این مقاله برای گوشی ها و تبلت های تمام تولید کنندگان دستگاه های آندروید مناسب است: سامسونگ، ال جی، سونی، هوآوی، Xiaomi، HTC، ZTE، Fly، Alcatel و دیگران. ما مسئول اعمال شما نیستیم

عملکرد اصلی سنسور مجاورت خودکار روشن و خاموش کردن نور پس زمینه در طی مکالمه است. این به میزان قابل توجهی موجب صرفه جویی در مصرف باتری می شود و مانع از تصادم بودن صفحه لمسی دستگاه شما با گونه یا گوش شما می شود.

هنگامی که ابزار آندروید در طول یک تماس خاموش نمی شود، سپس خطا باید دقیقا در عمل سنسور دنبال می شود. دلایل زیر وجود دارد:

  • تأثیر مکانیکی، آسیب رساندن به قطعه یا اجزای دیگر.
  • رطوبت
  • مشکلی با سیستم عامل دارد
  • کمبود RAM
  • دید بد (پوشیده یا پوشیده با غلاف یا فیلم محافظ).

قبل از اینکه عیب یابی نرم افزار را انجام دهید، باید صفحه را پاک کنید. در اینجا، توجه ویژه ای باید بالای نقطه جغرافیایی که حسگر مجاورت واقع شده، برداشته شود. اگر صفحه نمایش شیشه یا فیلم را چسباند، با گذشت زمان آنها می توانند شفافیت را از دست بدهند، که با حسگر مواجه می شود.

زوم

شما همچنین باید تنظیمات تماس را بررسی کنید. احتمال این است که پارامترهای آنها اشتباه تنظیم شده و حسگر به سادگی خاموش شود. این گزینه در همه گوشی های هوشمند موجود نیست، اما شما هنوز هم باید بررسی کنید.

  • تنظیمات را باز کنید، به منوی "گزینه ها" یا "دستگاه های من" بروید.
  • در بخش "Calls" شما باید مطمئن شوید که یک تیک در خط "سنسور مجاورت" بررسی می شود.

img2-27-768x1365.jpg

زوم

کاربر باید مطمئن شود که رم کافی در سیستم نصب شده است تا حسگر به درستی عمل کند. برای انجام این کار، لیست برنامه ها را در تنظیمات و در بخش "کار" باز کنید، بررسی کنید که چقدر رم دستگاه را صرف می کند. هنگامی که یک کمبود شناسایی می شود، برنامه های غیر ضروری را خاموش می کنیم.

صفحه نمایش بر روی آندروید در طول یک تماس می رود

با حسگر مجاورت دستگاه در آندروید، هنگامی که صفحه نمایش خالی می شود و زمانی که شما تماس بگیرید، مشکلات رخ می دهد. اتفاق می افتد که روی صفحه خاموش می شود و زمانی که یک تماس خروجی یا هنگام پاسخ دادن به تماس برقرار نمی شود.

حسگر بدون تماس دارای چندین عملکرد است، مهمترین آن نور پس زمینه خودکار و خاموش شدن صفحه نمایش در طول یک تماس صوتی است. این کار با تعیین اینکه گوشی هوشمند در نزدیکی چهره کاربر قرار گرفته است انجام می شود.

هنگامی که این ابزار به گوش نزدیک می شود، سنسور این را تشخیص می دهد و صفحه را خاموش می کند تا از قطع ارتباط تصادفی و صرفه جویی در مصرف باتری جلوگیری شود. هنگامی که کاربر دستگاه را از گوش خارج می کند، صفحه نمایش روشن می شود، بعد از آن می توانید تماس را قطع کنید یا از توابع دیگر استفاده کنید (مکالمه را به بلندگو تغییر دهید، صفحه کلید عددی را عوض کنید، و غیره).

ابتدا شما باید از شیشه گوشی یا شیشه ای خود را از شیشه پاک کنید. در برخی از طرح های ابزار، سنسور را خاموش می کنند، که موجب تشخیص فاصله اشتباه می شود. اغلب این دلیل دقیقا در شیشه است - در مغازه ها بسیاری از محصولات کم کیفیت و ارزان هستند که بسیار قابل اعتماد نیستند.

اگر شیشه را تمیز کنید، عملکرد عادی سنسور را می توان بازسازی کرد. این روش ممکن است برای بعضی ها مضحک باشد، اما به اندازه کافی برای دیدن اینکه چگونه بسیاری از شکایات در مورد مشکلات این حسگر در اینترنت پس از چسباندن چنین شیشه ای رخ می دهد، کافی است.

در برخی موارد، با به روزرسانی نرم افزار می توانید مشکل را حل کنید. به عنوان مثال، برخی از برنامه های کاربردی به تنظیم مجدد سنسور کمک می کنند. در این وضعیت، شما می توانید از یک برنامه رایگان استفاده کنید که سنسور را در چند مرحله تنظیم می کند. این تابع را می توان با استفاده از نرم افزار Reset Sensor Proximity انجام داد.

کار با این نرم افزار دشوار نیست جادوگر تنظیمات شما را از طریق کل فرایند هدایت می کند و در نهایت شما باید کالیبراسیون جدید را تأیید کنید، پس از آن دستگاه راه اندازی مجدد خواهد شد. سپس باید بررسی کنید که آیا کالیبراسیون موثر بوده یا اینکه در طول یک تماس تلفن در حال خاموش شدن است.

اگر مدت زمان گارانتی دستگاه شما قبلا گذشت، راه حل های دیگری نتیجه ای نداشت و حسگر به صورت فیزیکی آسیب دیده است، پس شما می توانید در حین مکالمه خاموش کنید. صفحه نمایش همیشه در طول یک مکالمه تلفنی روشن نخواهد شد و شما می توانید از دکمه های روی صفحه نمایش برای حذف صفحه کلید یا فعال کردن بلندگو استفاده کنید.

معایب این راه حل مکالمه ثابت با صفحه نمایش روشن است، به همین دلیل است که شما به طور تصادفی می توانید بر روی دکمه ها کلیک کنید. برای غیرفعال کردن سنسور مجاورت، شما باید یک ماژول ویژه Xposed Framework را دانلود کنید. این فرایند تنها با حقوق ریشه انجام می شود که امتیازات اداری را به عهده می گیرد.

برخی از صاحبان دستگاه های Android برای کمک به پاک کردن خالص سخنران، اگر حسگر حرکت وجود دارد. برای انجام این کار، یک قلم مو کوچک را انتخاب کنید و همه چیز را به آرامی تمیز کنید.

در تلفن Sony Z3 Compact بسیاری از سوالات در اینترنت وجود دارد، در این هنگام اغلب هنگام خاموش شدن صفحه نمایش خالی می شود. این مشکل بسیاری از کاربران موفق به حل با فشار دادن در گوشه بالا سمت راست (حسگر وجود دارد).

img3-26-1024x752.jpg

مواردی وجود دارد که در Xperia Z3 در طول فشار قوی در بالای صفحه نمایش که در آن یک کلیک را میشنوید وجود دارد. پس از آن مشکل از بین می رود.

برخی از ابزارها در تنظیمات تماس یک گزینه پردازش هوشمند دارند. اگر شما آن را پیدا کنید، می توانید سعی کنید گزینه را غیرفعال کنید. در گوشی های سونی، صفحه نمایش اغلب از گوشی جدا می شود و بنابراین یک مشکل مشابه وجود دارد. این را می توان با پاک کردن شسته شده حل می شود.

در تنظیمات، می توانید نرم افزار incall ui را غیر فعال کنید. اگر فرآیند کمک نکرد، در تنظیمات می توانید سعی کنید اعلان ها را برای این نرم افزار فعال کنید.

مشکلات صفحه نمایش آندروید پس از خواب

ممکن است مشکل دیگری با صفحه نمایش وجود داشته باشد - پس از خواب زمستانی شروع به کار نمی کند. ممکن است یک صفحه سیاه یا سفید وجود داشته باشد، اما گوشی هوشمند خود همچنان به کار خود ادامه می دهد. اگر مشکل مشابهی دارید، باید بدانید که دلایل ممکن است سختافزار یا نرم افزار باشند:

  • نفوذ رطوبت داخل مورد.
  • تأثیر مکانیکی
  • کارکرد نادرست دکمه قدرت
  • مشکلی با سیستم عامل دارد
  • کمبود RAM

اگر گوشی هوشمند روشن نمی شود، اما زمانی که تماس های دریافتی و یا سایر اقدامات انجام می شود، احتمال وجود دارد که بدون در نظر گرفتن مرکز خدمات، مشکل حل شود. لازم است که از فرآیندهای غیر ضروری با خاموش کردن برنامه های غیر ضروری، پاک شود. اگر این کار نمی کند، اطلاعات مهم را Back up کرده و تنظیمات سیستم را به وضعیت کارخانه بازنشانی کنید.

اما زمانی که تماس گرفته می شود و روشن نمی شود. چطوری پیکربندی و چطوری؟

بسیاری از کاربران با مشکل مواجه هستند تلفن یا قرص مبتنی بر Android شروع به کار می کند. به نظر می رسد هیچ اتفاقی رخ نداده است که می تواند یک سوء عملکرد را ایجاد کند، اما این کار درستی نیست.

به عنوان مثال، دستگاه با مشکل مواجه است این واقعیت که نور پس زمینه صفحه نمایش یا عملکرد روشن / خاموش و غیره درست کار نکن. دلیل این ممکن است:

1: شکست نرم افزار   - i.e. مشکل نرمافزار است

دوم: شکست سختافزاری   - i.e. مشکل "سخت افزار" (به عنوان مثال، نیاز به جایگزینی یا بازسازی قطعات ابزارک)

با این حال، عجله نکنید ناراحت شوید - در 90٪ موارد با مشکلات عملکرد سیستم کنترل قدرت، تنظیم نور پس زمینه، روشن / خاموش صفحه نمایشگوشی هوشمند یا قرص مبتنی بر Android سرزنش است شکست نرم افزارکه شما به راحتی می توانید به خودتان ثابت کنید.

رفع سقوط نرم افزار:

روش 1بسیار ساده - بروید "تنظیمات"آنجا پیدا کنید "پشتیبان گیری و بازنشانی"که در آن شما انتخاب می کنید تنظیم مجدد کامل   تنظیمات با حذف همه داده ها. مراقب باشید، استفاده از این روش اغلب موثر است، اما شامل حذف همه عکس ها، مخاطبین، رمزهای عبور، موسیقی، بازی ها، فیلم ها و به طور کلی تمام اطلاعات ذخیره شده بر روی شما گوشی هوشمند یا قرص e. بنابراین، ابتدا همه چیزهایی را که لازم دارید با اتصال ابزار به رایانه خود ذخیره کنید. اگر این روش برای شما مناسب نیست یا اگر مشکل پس از آن باقی بماند، ببینید روش 2.

روش 2.

بر اساس مشکلات حل صفحه تلفن s و قرص های آندروید بر اساس معرفی نرم افزار اضافی. نرم افزارهایی که تمامی فرآیندهای داخل ابزارها را کنترل می کنند. امروزه، تعداد بسیار کمی از آنها وجود دارد، با این حال، عملکردهای کمتر یک برنامه حاوی، بیشتر است، به عنوان یک قاعده، آن موثر است. بهترین کار این سیستم را کنترل می کند، تمامی خطاهای احتمالی تنظیمات و همگام سازی، یک ابزار کوچک و آسان برای استفاده در دستگاه های آندروید را تصحیح و تصحیح می کند. برنامه را از Google Play دانلود کنید و گزینه های اضافی آن را در توضیحات مشاهده کنید. پس از نصب نرم افزار، تنها برای اجرای آن باقی می ماند. علاوه بر این، از شما، در اصل، هیچ چیز بیشتر مورد نیاز است. برنامه به طور کامل کنترل عملکرد توابع دستگاه را کنترل می کند. (به هر حال، در میان موارد دیگر، ابزار شروع به شارژ کردن تا 20٪ سریعتر خواهد کرد و عملکرد آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد که بر سرعت بارگذاری و کارکرد همه برنامه ها، بازی ها و سیستم به طور کلی تاثیر می گذارد. به طور متوسط، پس از اسکن، سیستم بر روی سیستم کار می کند 50٪ سریع تر.)

روش 3

تغییر نرم افزار دستگاه یا همانطور که گفته شد "Re سیستم عاملاین روش، به عنوان یک قاعده، نیاز به مهارت های خاصی دارد و با تماس با مرکز خدمات حل می شود. برای اجرای مستقل این کار، شما باید با سایت سازنده دستگاه خود تماس بگیرید، سرویس های مورد نیاز برای سیستم عامل و سیستم عامل خود را دانلود کنید و سپس آن را بر روی ابزار خود نصب کنید.

اگر هیچ کدام از روش ها نتیجه نگرفت، متاسفانه، شما باید با مرکز خدمات برای تعمیر خود را قرص یا تلفن هوشمند

در گوشی های هوشمند یا قرص اندروید صفحه نمایش یا نور پس زمینه را خاموش نمی کند. یا صفحه نمایش تلفن های هوشمند هنگامی که تماس گرفته می شود و زمانی روشن نمی شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر