آموزش امنیت اینستاگرام

هک واتساپ فوری

هک واتساپ فوری

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 07 آذر 1400 ساعت 13:56

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که آیا می توان به پیام های دیگران دسترسی پیدا کرد و آنرا هک کرد، این موضوع برای خیلی از افراد مورد توجه قرار گرفته و باعث شده افراد زیادی دنبال چنین راهکاری باشند،در این مقاله به بررسی اینکه آیا امکان هک واتساپ وجود دارد؟ می پردازیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

واتساپ یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود که می توانید پیام های خود را از طریق واتس اپ به فرد مورد نظر خود ارسال کنید، بعد از فیلتر شدن تلگرام در ایران واتساپ بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفت،همین موضوع سبب شد تا بیشتر افراد به فکر دسترسی به اکانت واتساپ دیگران و همینطور اطلاعات آنها دسترسی پیدا کنند که جزوی از روش های هک واتساپ به شمار می آید.

به یاد داشته باشید شبکه واتساپ از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هک کردن آن به طور قطعی ممکن نیست اما با یک سری از روش های خاص می توانید این کار را انجام دهید:

f396xcovdyeg-1024x573.jpeg

1-هک واتساپ با نرم افزار sfp بسیار سریع و راحت

در این روش شما می توانید بدون نیاز به راهکار های سخت و با هر سطح از اطلاعاتی که درباره هک تلگرام دارید به پیام ها و واتس اپ فرد مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

هک واتس اپ با نرم افزار sfp به شما این امکان را می دهد به تمامی پیام ها و اطلاعات دیگران به طور کامل دسترسی داشته باشید

با استفاده از نرم افزار sfp چگونه این کار را انجام دهیم؟

نرم افزار SFP یک نرم افزار ایرانی است که برای مراقبت از فرزندان در شبکه های مجازی ایجاد شده است. sfp در عین حال اکانت واتس آپ را هک نمی کند اما به شما این اجازه رامی دهد که به پیام های فرد مورد نظر در واتس اپ یا تلگرام دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از این نرم فقط لازم است یک بار به موبایل فرد مورد نظر دسترسی داشته باشید و سپس نرم افزار SFP را بر روی موبایل ایشان نصب کنید. آیکون برنامه پس از نصب به طور کامل از فهرست برنامه های موبایل ایشان حذف می شود و شخص مورد نظر هیچگونه نمی فهمد که چنین نرم افزار برروی گوشی او وجود دارد؟

نقطه قوتی در خصوص این نرم افزار عدم هک شبکه های اجتماعی است. همانطور که میدانید، وقتی که شما به اکانت واتساپ از سیستم دیگری وصل شوید، در بخش Active Session سیستم های متصل نشان داده می شوند، اما در خصوص SFP اینگونه نیست. شما می توانید به تمامی پیام های واتساپ (تلگرام، اینستاگرام و…) دسترسی داشته باشید، بدون اینکه نرم افزار هک شود و فرد موردنظر متوجه . برخی از مزایای برنامه اس اف پی شامل:

  1. مشاهده پیام های ارسالی و دریافتی بدون نیاز به روت کردن موبایل
  2. مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزندانتان
  3. نظارت و کنترل از راه دور
  4. بررسی افراد بر روی گوشی فرزند شما در واتس اپ

یک از مزایای مهم sfp استفاده از نرم افزار آزمایشی و رایگان برای 48 ساعت می باشد که میتونید به صورت مجانی استفاده کنید و بعد با اطمینان خرید کنید.

2-روش هک واتساپ با بارکد

با این روش میتوانید به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتس اپ دسترسی داشته باشید، واتس اپ علیرغم اینکه یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد ارائه داده است، نسخه وب را نیز برای کاربران خود ارائه کرده است در این روش کاربر می تواند تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وارد صفحه شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در موبایل، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و بعد رسیدگی به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!

این روش روش جالبی است اما روشی بسیار طولانی و شاید جواب ندهد به دلیل اینکه سیستم عامل واتس اپ بسیار پیشرفته است و هک آن با این روش احتمال دسترسی کمی دارد.

w2-1024x521-1.png

3-روش هک واتساپ با شماره

هک واتس اپ از طریق شماره، یکی از روش هایی دیگری است که می توان با استفاده از آن واتس اپ دیگران را هک کرد اما این روش بطور قطعی جواب نمی دهد حتی اگر شما سالها در این کار تخصص داشته باشید باز هم صد درصدی نمیتوان گفت اینکار کار میتوان انجام داد، به دلیل اینکه باید شرایطی حاصل شود از جمله به گوشی فرد مورد نظر دسترسی داشته باشید، بتوانید به درستی اینکار را انجام دهید، شماره مورد نظر را بروی واتس اپ آن شخص قرار داده و در مرحله بعد بروی گوشی خود فعالسازی کند، به یاد داشته باشید واتس اپ از سیستم امنیتی بالایی برخوردار است و هک آن کار آسانی نیست.

اگر فردی واتساپ خود را احراز هویت دومرحله کرده باشد دیگر به هیچ عنوان نمیتوان واتس اپ آن را هک کرد چون هر قسمت آن رمز گذاری میشود، این روش بسیار روشی سخت و ریسکی بوده و احتمال هک واتساپ در آن کم است مگر اینکه با شانس همراه شوید و فرد تلفن همراهش راه در اختیار شما قرار دهد و احراز هویت دومرحله ای نکرده باشد.

whatsapp-hacker.jpg

نتیجه گیری

بنابراین هک واتس اپ به دلیل امنیت بسیار بالایی که دارد کار بسیار سختی است و حتی اگر در این زمینه ماهر هستید نمی توانید بطور قطعی به واتس اپ فرد مورد نظر دسترسی پیدا کرد. در حال حاضر نرم افزار sfp آسان ترین و سریع ترین روش برای هک واتس اپ می باشد و علاوه بر دسترسی به پیام های فرد موردنظر خدمات دیگری برای شما ارسال می گردد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: smart-car.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون